Part I of the 13 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Meis85, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

BB
    Beetje teveel bestellingen staan, kun je er dan niet een paar afbellen of zeggen dat ze eraan komen maar wel met wat vertraging? Je moet af en toe ook even rusten hè, je bent al zo druk....
    Hoe gaat het nu met pip? En heeft Moos het nog over het hondje gehad? En je smoeder?

Rasp
    Nog een beetje druk in je hoofd? Gaat alles wel goed met je?
    Nachten nog steeds zo'n ellende?

Meis
    Fijn dat de pijn aan je kies minder wordt! Zie je erg op tegen maandag?

Zeep
    Hmm ik vind dat ze je wel elke keer maar door laten sukkelen hoor...
    Fijn dat je ML wat begripvoller is!

Vlek
    Leuk zondag naar de musical! Ik houd er wel van!
    En heerlijk straks de klok verzetten!
    De lente komt eraan!

Slapen
    Ze blijft nog steeds braaf in haar bedje liggen! Ik moet er wel een keer of 6 naartoe omdat ze huilt, maar dat is voor later... Eerst even goed gewend zijn dat ze in haar eigen kamer blijft. Als ze dat weer een paar weken goed doet, dan kijken we weer verder..

Niet veel plannen voor vandaag hier, straks lekker naar de diertjes wandelen denk ik.
    Wat gaan jullie doen vandaag?

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    zeepje, wat lief van je mams !!! heb je lekker kunnen bijtanken ??

en het was geen nieuw dekbed helaas, maar gewassen en in de wind gehangen, ruikt dan altijd zo lekker vind ik.

en dames, over een maandje zitten we al gezellig bij elkaar !! wat gaat de tijd toch snel he, het is al bijna zover !! ik heb er heel veel zin in !!

zo ga weer wat doen, vanmorgen al kalveren overgeplaatst en de rekeningen betaald, nu de rest nog.

3. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Jeejj, leuk nieuws op de vroege (pijnlijke) morgen..
    Au, heb gisteren echt ff zitten janken bij ML. Alles deed zeer, zelfs armen en benen (iemand die dit herkent?) en druk op mijn borst. Wilde zo graag slapen maar lkukte gewoon niet. Voel me nu nog niet echt beter, twijfel of ik naar huis ga... (ben op mn werk)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

@Nemo, wat vervelend meid, is je bloeddruk wel ok? Rustig aan hoor! En lekker even uithuilen als dat nodig is, lucht op.

@BB, meid wat heb je het druk, jezelf niet voorbij lopen hoor! Sterkte met kleine Pip, hoe gaat het vandaag met haar?

@Vlek, heerlijk he frisse dekbedden, hou ik ook zo van!! Die tijd komt er weer aan, lekker alle was naar buiten. Hoe is het met de kwaaltjes vandaag?......oh ik kan niet wachten tot het zover is!

@Giraf, pfff 6 keer eruit is ook niet te doen he maar gelukkig dat ze in haar eigen bed slaapt, het komt goed meid!!
    Wij hebben trouwens ook wel eens een boekje of speeltje aan V.era gegeven als het weer eens drama was 's nachts en dan ging ze even spelen en dan viel ze weer in slaap maar dan was het in ieder geval geen drama met huilen meer, kan ik ook niet zo goed tegen. Succes nog!!

5. raspberry

Oh en, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah nog een maandje!!!!!

6. raspberry

Hier wordt het cirkeltje maar niet doorbroken. J. slaapt nog steeds slecht 's nachts en wil nog steeds de fles niet hebben. We zijn al overgestapt op Friso maar ook dat gaat er niet in. We hebben inmiddels ook 3 verschillende flessen geprobeerd.
    We blijven nu gewoon 1 of 2 keer per dag een fles aanbieden maar verder niet. Ik werd er erg gedeprimeerd van dat hij niet wil.
    Hij lijkt ook weer opnieuw verkouden te worden, hij drinkt nu ook al onrustig aan de borst, misschien keelpijn. Pffffff ik vind het moeilijk om nog positief te blijven zeg, ik was zo toe aan een positieve wending maar er komt alleen maar meer ellende bij lijkt het.
    Nu is het zo dat J. vanaf zijn geboorte al een rocheltje heeft en vaak natte neusjes en astma komt voor in onze familie dus nu begin ik te denken dat hij daar misschien ook wel last van heeft, hij heeft wel de kenmerken. Vandaag ga ik mijzelf en de kinderen in laten schrijven bij de huisarts van ML en dan ga ik zo snel mogelijk met J. naar de huisarts, hopelijk morgen al. Wie weet dat hij gewoon astmatisch is en dat daar de problemen door komen met het onrustige slapen en slechte drinken.

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Goedemorgen,

ook ik meld me weer.

@Zeepje, lief van je moeder een jas altijd fijn he!

@Vlek, zo jij bent al druk bezig geweest vanmorgen, en lekker onder je frisse dekbedjes geslapen heerlijk is dat he.
    S gister weer naar PSZ geweest? ze vind het wel leuk of niet?

@Giraf, ooh lekker wandelen naar de diertjes altijd leuk he. maar 6 x eruit pfff nou ja komt wel even doorzetten nu kan je niet meer terug met je in bed blijf regel he. Vind het ook zo zielig als ze huilen, ben blij dat wij dat al weer achter de rug hebben. Dus jou tijd komt nog wel!!

@Nemo, aaah arme nemootje kan me voorstellen dat je evenin tranen zit. 30 weken ook al weer ja dan begin je je lijf te voelen he, hoe is het nu? Als je echt helemaal kapot heb en ML is thuis duik je toch even een dagje in bed om je weer helemaal op te laden! als het helpt moet je dat zeker doen.

@Rasp, he de nachten worden dus nog niet beter! en J wil de fles niet, dat helpt ook niet mee he. Maar blijft positief. En ja er heerst wel van alles dus maby verkoudheid keelpijn of toch benauwd. Zou idd toch even naar de HA gaan als is het maar om uit te sluiten, en mss heeft hij nog raad om evt extra voeding te geven, maar als J verder kerngezond is kan hji er ook zonder wie zal het zeggen. Bij Cb kijken ze ook alleen maar na het lijntje he.
    KOmt wel goed schatje!! echt waar.

Hier ook een lekker spookavond/nacht gehad.
    T hoort altijd als wij de trap op gaan en word dan wakker ooooh echt een drama soms nou was gister ook het geval. En hij laat zich dan niet meer lekker instoppen en gaat weer slapen nee meneertje gaat even met zijn speen rossen op de spijlen van zijn bed!! En slapen homaar. Nou even bij ons in bed maar ja eerst was dat wel grappig maar even later gillen!!
    Dus toch maar een flesje gegeven 150/5 en toen dat op was ging hij na een half uurtje slapen,, gelukkig het was inmiddels al 2u.
    Maar hij moet toch geen honger kunnen hebben dit is wat hij eet op een dag;
    7.00- 210/7 +pap
    10.00- fruit
    11.30- 180/6
    15.00- 210/7
    17.00-warm eten, beetje yoghurt na
    19.00-180/6 pap
    Of ben ik nou gek, lijkt me genoeg toch? en alles gaat op als zijn eten op is word hij heeeeeel boos wil hij meer de boef!!

8. raspberry

@Meis, dank je, ik doe mijn best om positief te blijven hoor maar soms lukt het me gewoon niet maar het komt inderdaad wel goed.
    Tja en die T. van je is gewoon een goeie eter hihi. Ach soms hebben ze eens een dagje dat ze wat meer honger hebben, hebben we zelf ook wel toch? En hij went heus niet meteen aan een extra flesje dus dat geeft niks. Hebben wij bij V.era ook wel eens gedaan dat we haar 's nachts nog een klein flesje gaven.

9. raspberry

Oh ja en je puckababy gaat nog even in de was en dan komt hij weer jouw kant op hoor!

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    @Rasp, ja een goede eter is het zeker ja.
    Maar nee het isn niet zo dat hij went er aan, maar hij laat zich niet troosten gaat gewoon harder gillen!! Echt het is een beertje, volgende week CB met de kindjes ben zo benieuwd hahaha

En is goed hoor dat de puckababy terug komt, nou is fijn dat je het zo heb kunnen proberen toch, en nu weet je gelijk dat het voor jullie niet wat is. (kon je die andere wel terug brengen??)

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Wie weet wanneer mag je over op gewone melk??

12. raspberry

@Meis, gewone melk is vanaf 1 jaar.
    Ja ik kon de nieuwe puckababy gewoon terug brengen, kreeg mijn geld terug!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    ik twijfelde of het nou met 6mnd al was vandaar mij vraag

Oh fijn dat je je geld terug heb gekregen!! scheelt weer toch he.

14. raspberry

@Meis, ja dat scheelt zeker weer, heel erg fijn dat het zo kon anders was het 55 euro voor noppes! We hebben dat bedrag ook al bijna uitgegeven aan kunstvoeding nu....:( zonde hoor.

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Ja Flesvoeding is ook duur, en nooit in de aanbieding!!

Dat is ook het makkelijke van BV geven scheelt een hoop in de kosten hoor. ;):)

Oh en Friso voeding dat willen ze hier niet eten! net als van de AH en Etos. raar toch maar zal echt heel anders zijn.

16. raspberry

Heb Nutrilon geprobeerd en gisteren Friso gekocht omdat iemand hier zei dat dat dichterbij de smaak van BV komt. Maar volgens mij komt geen enkele KV dichtbij de smaak van BV, de geur van de KV alleen al, bah!! Hij wil dus ook beiden niet hebben......
    Maar het komt misschien vanzelf als we blijven aanbieden. V.era dronk op een gegeven moment ook wel gewoon opvolgmelk van Nutrilon toen ik stopte met de BV.

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Ach ja komt ook van zelf wel, idd zou gewoon blijven aanbieden en dan wie weet op een dag denkt hij jumjum ik wil het toch wel;)

Oh nog even een nieuwsgierig vraagje; ging je weer werken of blijf je thuis? je ml ging toch voor zich zelf beginne?

18. raspberry

Zoals het nu lijkt blijf ik thuis tot na de zomer. Ml begint ws nog neit voor hemzelf nu omdat het niet gunstig is nu. Maar we kunnen het financieel nog wel even uitzingen tot na de zomer dus dan blijf ik nog lekker thuis met de kindjes, bovendien kan mijn moeder ook nog niet oppassen vanaf juni en ik ben niet van plan om aan het werk te gaan voor de gastouder of creche.
    Maar ML wil nog wel graag voor hemzelf beginnen en dat gaat ook wel gebeuren als het een goeie tijd daarvoor is.

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    @Zeep: Gaaf zeg zomaar een nieuwe jas!!! En ik hoop dat de gyn je nu verder helpt meid! Ik zou echt een klacht indienen bij je HA!

@Vlek: Niks slaapt zo lekker als een kraakvers bedje :):) Oh jouw positieve gvoel is besmettelijk :D:D:D Thanks (zwangere vrouw?)!! WAUW je hebt gelijk nog een maandje!!!

@Giraf: Oh meid 6x is nog wel slopend ik heb zoveel respect voor hoe je t allemaal doet!!! Topmama! Veel plezier vandaag :)

@Nemo: Ja dacht ook meteen aan vocht en bloeddruk met jouw verhaal :( Arme jij:( Ik zeg: Lekker naar huis en met de beentjes omhoog!!!! Knuffel kanjermama!!

@Rasp: Oh poppie toch :( Dat is zo lastig, ik weet nog hoe stressig ik het vond dat Pip geen KV pakte... Maar ik heb (door de domperidon) toen wel een lekker voorraadje kunnen kolven en dat gaf meer rust... En toen pakte ze ineens ook KV;);)
    Heel veel sterkte lieverd! Heb je de Lact kundige al gebeld? Ik denk dat die wel kan helpen...
    Kun je niet BV en KV mengen??? En m zo aan de smaak laten wennen? Dus beginnen met meer BV en dan steeds meer KV...

@meis: Hihihihi ja Moos was ook zo hongerig :) Gewoon lekker geven hij heeft t blijkbaar nodig!!! En het trekt allemaal bij :)

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Pip: Oh ja ze zit HE-LE-MAAL onder :(:( Hoofd, gezichtje, buik, ledematen, billen, vagina, oren... ALLES. :(:( Ze slaapt lekker veel gelukkig...

Share This Page