Part I of the 13 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Meis85, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    @Rasp, ooh dat is fijn dat je nog even thuis kan zijn he, las in de krant dat een modaal gezin 500 pm kwijt is aan kdv met 2 kindjes??!!! jee wat een geld, nee ik ga ook niet werken voor de kdv ben niet gek vandaar dat het gunstiger is dat ik thuis blijf en ben wel blij om dat het kan, maar je moet ook zo veel werken wil het lonen tenminste in mijn geval dan he.
    ben echt neit van plan, maar je ML heeft nog wel plannen dus.

@BB, aaaaaah arme Pipje helemaal onder is niet leuk he, heeft ze ook jeuk er van? je bent er maar druk mee he met de kids zo, is moos helemaal klaar met de pokjes??

@Vlek, ja jij zit zeker in de good vibes lekker hoor, gewoon spammen die hap ;)

2. giraf

giraf Niet meer actief

Even snel, ik kom later terug, maar raspIs het een idee om bv en kv te mengen? Dat hij dat misschien wel wilt? Ik weet ook niet hoor, heb er de balle verstand van maar ik probeer een beetje mee te denken :)

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Oh nou ik ben met 2 kindjes en 1 dag kdv p week 126,- kwijt geloof ik. Maar als ik alle dagen dat ik werk opvang nodig zou hebben zou t me 600 euro kosten:$:$:$

Moos ik zga klaar. Je ziet t nog, maar geen last meer:) Ze trekken weg, maar de grote korstjes hebben langer nodig ;)

Giraf: Hahahaha 2 zielen 1 gedachte????? :D:D:D:D:D

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Hhaaha idd 2 zielen 1 gedachten

Maar ja BB het is ook geen wonder dat de creches leeglopen, dat is ook bijna niet meer op te brengen je kan idd nog beter een au-pair nemen die kost minder dan 600 euro, kan die gelijk ook even de k*tklusjes doen haha.

Maar ik vind 126 euro nog wel veel geld hoor, voor 1 dag als je dan kijkt wat je zelf verdient en dus over houd.
    Maar ben benieuwd wat de volgende bezuinigings plannen worden van ons kabinet. zal wel weer geld bij moeten!!!
    (oh volgens de regels mogen we op ZP niet over politiek praten:D:D) dus bij deze zal het niet meer doen hiii

5. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    BB, Pip ook pokken :(:(:( Beterschap voor je meisje.

Rasp, wat jammer dat het nog niet wil lukken met J. Wel heerlijk dat je zo lang thuis kan blijven.

Kinderopvang, nee geen € 500 kwijt hoor. Moet straks voor 2 dagen p/w voor 2 kinderen netto iets van € 220 (weet het nog niet exact) gaan betalen. Werken loont dus nog steeds. Buto moet ik overigens wel € 1.320 betalen :$

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Quint hoe is het met jou en de kindjes, al een beetje rust weer gevonden??

En ja dan loont werken nog wel, ach helemaal prima toch.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aaah lieverds, fijn dat jullie zo meedenken hoor! Het is zeker een goed idee van jullie alleen werkt het niet omdat ik domweg de voeding niet heb om te kolven. Als hij gedronken heeft heb ik vrijwel geen voeding meer over in mijn borsten om te kolven en als ik een volledige voeding wegkolf ipv aanleggen dan heb ik niks meer in mijn borsten voor als hij de fles niet wil, snappen jullie het nog??........
    Maar ik denk dat ik maar gewoon het advies van BB moet gaan opvolgen en aan de domperidom moet gaan, wel beetje tegen mijn gevoel in maar we doen niet anders op het moment als tegen mijn gevoel ingaan helaas......wat moet dat moet...
    Had ik al gezegd dat J. nu ineens ook overdag niet meer goed slaapt? Terwijl we daar zo mooi een ritme in kregen en hij sliep zo goed overdag, nu dus niet meer. En hij doet ook steeds zo vreemd aan de borst, onrustig en loslaten. pfffffffff was is er toch met mn mannetje ineens?!!!

8. giraf

giraf Niet meer actief

Gvd de gvd :( heel verhaal getyped, alles weg! :(

*zucht* nog een keer dan:

Bb
    Snapte je 2 zielen 1 gedachte niet, maar ik had nog niet terug gelezen... Haha, goed idee van je ;)
    Arme pip :(

Vlek
    Oh ja, heerlijk zo'n fris gewassen dekbed de 1e nacht!
    Is maandag je officiële NOD?

Meis
    J n T hebben hetzelfde eet schema, alleen krijgt J alle flessen 210+7
    Hij eet echt al bijna alles mee! Meneertje blieft geen potjes :)

Rasp
    Heerlijk hoor, nog zo lang thuis blijven bij de kindjes!
    En je idee van een boekje in I haar bed is zeker het proberen waard!

9. raspberry

@Giraf, ja je kunt het proberen. Ik was eerder altijd van mening dat je een kind niet moet laten spelen in bed maar het is nu ook nooit meer nodig omdat ze gewoon doorslaapt. En de keren dat we het gedaan hebben was het gewoon een verademing dat we ipv keihard huilen alleen maar lekker geklets hoorden en even later was het dan ook al stil. Tja, keuze gauw gemaakt hoor!

10. raspberry

@BB, ach die arme Pip!!! Wat kunnen ze er onder zitten he. Wel fijn dat ze veel slaapt, dan hebben jullie er beiden minder last van, sterkte met de lieverd he!

11. giraf

giraf Niet meer actief

KinderopvangWij zijn voor 2 dagen voor 2 kinderen bijna €800 kwijt, maar dan krijgen we wel nog kinderopvang toeslag terug, alleen weet ik nog niet hoeveel aangezien ze bij de belastingdienst niet zo snel zijn :(

Rasp
    Arme J :(
    Misschien inderdaad toch even een check door de HA om te kijken of er lichamelijk niks aan de Hand is me hem?
    Al heeft onze J ook wel een tijdje overdag heel weinig geslapen, hij kwam aan krap 3 uurtjes overdag, maar dat is vanzelf weer over gegaan en nu slaapt hij weer ruim 6 uur overdag

12. raspberry

@BB, hoe lang duurde het voordat de domperidon werkte? Ging dat meteen?

13. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Rasp, L is ook wel eens onrustig aan de borst, inderdaad pakken en loslaten maar dan denk ik dat hij genoeg gedronken heeft (maar zeker weten doe ik het niet). Hier is het andersom, L wordt god geprezen overdag rustiger en kan zelfs alleen spelen. Volgens mij had hij toch wel last van krampen en die worden nu minder. Dus misschien heeft J ergens last van, pijn?

Enne wij hebben al twee nachten van 22 tot 7 geslapen, hoop dat het zo blijft!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Wat denken jullie? Worden ze donkerder?

ATTACH]228685[/ATTACH]

15. giraf

giraf Niet meer actief

16. raspberry

@Quint, wat heerlijk die nachten zo!! Hopelijk blijft het zo inderdaad!
    En wat betreft de BV, J. krijgt te weinig dus vol zal hij niet wezen als hij loslaat bovendien heeft hij dan ook nog maar amper gedronken en dan doet hij het al.

Maarrrrr, ik heb net de dokterassistente gebeld en zij gaat het gebruik van domperidon overleggen met de HA. Vanmiddag moet ik weer terug bellen om te vragen hoe of wat en hopelijk krijg ik het voorgeschreven.
    Oh ja en ik heb ook al een bruin biertje in huis haha.

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    @Rasp, ja snap dat het tegen je gevoel in is maar als je daar door meet BV heb hoeft J straks maby helemaal geen fles mee omdat jij genoeg voeding heb. En ja zou hij verkouden zijn dat hij zo onrustig is?
    (maar T hier slaapt alleen tussen de middag 2 uur en dat is he, leg hem nog wel eens eind van de middag in bed maar na 5 min gilt hij alles bij elkaar, ook geen slaapkop dus)

@Giraf, heerlijk is dat he, T eet ook al veel mee wel leuk, maar hij is dol op de potjes met risotto dus soms krijgt hij die ook ligt er net aan hoeveel zin ik heb en wat we eten hiii. nu krijgt hij vanavond vis aard en wortel. En heb nu sinds even de flessen zeg maar omenom gedaan anders dan was het net een tankwagen hiiii maar spuugde hij ook want ja hij eet alles op ook als het niet meer past!! heb je nog een fototje van J??

@Quint, oooh heerlijk geslapen dus lekker hoor!!!

18. raspberry

@Giraf, ik vind ze niet donkerder worden hoor.......vreemd!
    Heb je er helemaal geen zw.schapstest meer tegenaan gegooid?

19. raspberry

@Giraf, ja de piek is op 4 februari, duidelijk hoor!

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Giraf, ja idd 4feb was echt een flinke piek!!
    en nu nou ja lijkt iets verschil maar is niet echt te zien, kan ook liggen aan wat je wel of niet gedrinken heb op de dag.
    Volgens mij ben jij vette zwanger!!

Share This Page