Rasp: Binnen een dag had ik al meer en met een dag of drie had ik te over! Dan begin je met 3x 2 tabletjes op een dag en als je op niveau zit kun je afbouwen (per 2 tabletjes minder) Merk je dat t terugloopt dan kun je weer iets opbouwen. De meesten hebben alleen even die boost nodig en kunnen na een week of 3 stoppen, ik heb er iedere dag 2 nodig, soms even meer (regeldag)
Hmm ben ik toch gek De laatste zw test was 2 weken geleden, maar die was helemaal wit. Voor mijn gevoel ben ik ook absoluut niet zwanger hoor... Dan maar even de echo afwachten vrijdag. Heb ook geen zw testen meer in huis.
oh nou even wachten he, wel goed dat je ff gebeld heb! en lekker aan het bier vanavond!!!! *Lieve Rasp het komt echt goed, soms wil je gewoon rechtdoor naar je doel/wens maar even een buiging naar links of rechts is niet erg en daarmee kom je er ook, ook al zegt je gevoel soms iets anders*
Rasp: Ik mail je het advies van mijn lact kundige wel even!! Van toen met Moos en nu met Pip Zeg tegen de HA dat t op advies van de lact kundige is, want mijn Ha kende t niet!!
@Giraf, tja het blijft vreemd en als je zwanger zou zijn dan voel je dat wel denk ik inderdaad.....nou ja nog 2 dagen wachten en dan weet je meer. @BB, nou dan hoop ik dat ik vandaag nog iets krijg dan ben ik morgenvroeg pamela anderson!!! whahoooooooooeeeeeeee
oh dan maar even naar de winkel Maar maby laat je het niet toe omdat je druk bent met wel geen ie wel geen ongi!! Ben benieuwd wat vrijdag brengt, hoe laat moet je er zijn!!
KDV: ik moet straks met 2 kindjes voor 2 dagen 1160 betalen Maar krijg van we; rond de 800 terug van de belasting, dus netto kost het me rond de 350. Tja, weegt wel op tegen het salaris natuurlijk en voor Daan is het KDV ook echt goed, dus wil hem er sowieso houden (zelfs als ik een andere optie had gehad). Bloeddruk was tot nu toe steeds rond de 125/85, was volgens de VK prima. Vandaag heb ik niet meer de pijn in mijn hele lijf, maar vooral bekken. Op mijn werk deed lopen (en staan) erg zeer en van zitten kreeg ik harde buiken Volgens mij kwam dat gewoon omdat mijn kleren me gewoon niet lekker zaten. Klinkt raar, maar alles klemde.. Ben naar huis gegaan. Effe op de bank gelegen en nu bij mn moeder. ML is daar klussen, dus kan hier beetje bankhangen en wordt bediend Ze hebben hier zo'n relaxstoel. Lekker voor de tv met beentjes vooruit. Heb van mn vriendin zo'n ondersteunende buikband gekregen, helpt wel al een beetje.. Zal fysio nog nut hebben, ik hoorde iemand zeggen dat het met 30 weken niet echt meer zou werken. @Garif: duidelijke piek op 4 feb idd. IK vind ze wel iets donkerder worden, maar volgens mij zegt dat niet zo veel toch? Hij is positief of negatief, meer niet, tenminste dat begreep ik altijd. Benieuwd wat de HA zegt. @Rasp: knuffel meid. Hoop dat dat medicijn werkt! @Rest: kus, ben het weer ff kwijt
@Nemo, fysio heeft wel zin, die kan evt erger voorkomen, en je tips en trics geven. Ik zou het toch proberen al is het maar om de boel soepel te houden. Knuf en lekker relaxen in je stoel!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??? Nemo dat is onzin!!! ZEKER heeft fysio nog zin!!! Doen hoor!!!! laaat je maar lekker verwennen Rasp; Tuurlijk!!!
hahahahahaha sorry neeee jij niet, diegene die dat tegen je zei KDV-kosten: Ik bedoelde NETTO!! Bruto kost t me nu 600 en we krijgen 470-nogwat terug.
Ha meiden, Hoe is het hier? Nemo, goed dat je naar huis bent gegaan! Je lijf geeft uidelijk aan even rust nodig te hebben! Quint, al 2 nachten goed geslapen zag ik, fijn! BB, arme Pip Zielig hoor zo´n klein meisje met pokjes. Gelukkig heeft ze geen koorts! Vlek, lente in je bol? Giraf, ik zie ook een piek op 4 feb. Ik ben erg benieuwd naar de echo! Wat heb je nu tegen je moeder gezegd? En 6x eruit vannacht, arme jij.. Maar wel goed dat ze in haar eigen bedje is blijven liggen. Rasp, J nog steeds niet an de fles.. Een bezoekje aan de ha kan nooit kwaad ik hoop alleen niet dat hij het heeft. Lm, al een beetje opgeknapt zag ik, mooi! kdv, durf het bijna niet te zeggen... Wij betalen bruto 600E voor 2 kinderen 1 dag. En wij krijgen iets minder dan 200E terug.... Dat is ook 1 van de redenen dat ik een dag minder ben gaan werken. Ik ben zo blij dat mijn ouders 1 dag oppassen, anders was het niet te doen. En de rest is me niet helemaal bijgebleven, sorry... Ik probeerde bij te lezen met een zeurend mannetje naast mijn stoel haha
was niet mijn bedoeling om een kdv kosten ding aan te zwengelen. maar was echt in shock toen ik dat in de krant las van die 500 euro!! ( heb zelf aan eens uitgerekend wat ik zou gaan betalen/krijgen nou toen schrok ik me ook het lazarus, dus ja ik ben blij dat ik kan en mag thuis zijn) Maar af en toe eens een dagje werken geloof wel dat ik dat ook wel fijn zou vinden gewoon 1 dagje in de maand of zo als ik zelf ook zin dr heb) @Nemo, ja zou echt wel gaan hoor!!!! wil je lopend met je buik voor uit de 7 zien binnenwandelen en niet zittend in een rolstoeltje!!! dus gaan met die banaan naar de fysio!!
Hai Cinn!! aah een zeurend mannetje, hier ook een meiske dat vroeg wakker was, alles goed bij jullie?? en jee 600 euro een rip uit je lijf of niet. Krijg zo nog 2 mensen van de buurt op Kraamvisite ?!??!!! ja echt waar heb er echt zin in (volgens mij is het een smoes en is het gewoon gluren bij de buren!!!) Nou ja met een uurtje ros ik ze de deur weer uit! hahaha
BB zielige pip , hopenlijk doet het zemelenbadje goed zijn werk. giraf, ze worden wel iets donkerder idd, maar als het je ei is is ie nog ver weg, en idd een piek op 4 feb !! ben benieuwd of je vrijdag nog een verassing te horen krijgt. meis, hihi de buufjes al de deur uit gewerkt cin, hier ook een hangerig kindje naast me op de bank. nemo, goed dat je dat formulier hebt ingevuld, zou ik ook gedan hebben. je moet nog ongeveer 10 wkn, dat is echt te lang om met die klachten te blijven rondlopen. de rest is niet echt blijven hangen hier vandaag de ramen boven gezeemd en de badkamer gesopt, de was is bijna klaar en alles is gestreken. HEERLIJK !!!!! nu lekker op de bank met een hangerig meiske naast me en de laptop op schoot de smurfen kijken. dadelijk hutspot met hachee maken mmmmmm nu al zin in