Ik zit hier gewoon even een potje te brullen om je verhaal BB Ik kan me het gevoel (godzijdank) niet voorstellen... Hoe ben je er dan uiteindelijk vanaf gekomen? En merkte je man niks aan je? Dat het niet goed ging? En was je tijdens de zwangerschap van pip niet ontzettend bang? Sorry, beetje veel vragen
Oh hoeft toch niet liefie. Toen Moos beter in een ritme kwam rond de 9 mnd en eerder ging slapen ging het beter. en verder veel gepraat met ML en mn zus en mn moeder. ML merkte t wel, maar kon er weinig mee. Als je 20x hoort dat iemand niet wil dat je weggaat 's avonds, dan heeft het weinig effect eer op je denk ik. Hij snapte t niet... Ja ik was wel bang... zeker op t einde toen ik me zo ellendig heb gevoeld.. Maar toen kwam die roze wolk, oh ik kan er nog om janken, en dat was zo zalig en mooi... Maarik voel me wel nog af en toe rot dat ik me zo heb gevoeld bij Moos Dan baal ik dat ik niet zo van hem heb genoten als ik nu van Pip wel meteen kon.
Oh maar dat schuldgevoel ken ik wel een beetje hoor, het is totaal anders dan bij jou maar ik kan af en toe ook wel eens roepen "waarom I niet net als J kan zijn qua slapen" en dan voel ik me gelijk weer rot, want ik wil helemaal geen 2e J, ik wil I en J allebei zoals ze zijn, want ze zijn perfect zoals ze zijn en ik mag me elke dag gelukkig prijzen dat ik hun mama mag zijn! Maar het gaat erom dat je NU geniet van allebei je kinderen! Het verleden is geweest en kun je niet veranderen... Het is belangrijker dat je nu van allebei je kanjers kan en mag genieten! Je bent een top mama! Kreeg net een sms van ML (hij is weer manlief) dat hij het zo rot voor me vind dat ik zo slecht slaap en dat hij veel van me houd en er alles aan wilt doen zodat het weer rustig wordt 's nachts hier.... Ik weer brullen natuurlijk... Ik heb sinds dat ik wakker ben geworden alleen nog maar gehuild Straks als de kindjes wakker zijn maar even lekker naar buiten, frisse lucht heb ik nodig
Aaaaaaaah schattie toch Wat lief van ML... En ga indd maar ff een frisse neus halen, want het is niet niks.. Ik geef je een dikke digiknuffel, voel je m? Kon ik maar meer voor jullie doen... Merel, Rasp, Vlek, Zeep, jij.... pffff zo heftig. Knuffels!!!! Oh en ik denk niet dat Moos heel veel geleden heeft, want ik heb juist heeeeeeeel veel geknuffeld omdat ik me zo schuldig voelde
Ik weet wel heul zeker dat mijn zwangerschap zoveel eenzamer en ellendiger was geweest zonder jullie!!!! Kus!!
Whahaha! Ik zet het filmpje op en I begint gelijk te dansen en headbangen en J zet het keihard op een brullen...ll Niet J zijn soort muziek dus....
Goedemiddag meiden!! De film heb hem niet gekeken kan er niet tegen zulke films, en bescherm me zelf daar na ook tegen. @BB, jee lieffy wat heftig allemaal!!! maar nu gaat het goed he en dat is fijn kuss @Giraf, ooooh lieverd toch jee ja het is echt niet leuk en dat is heeeeel zachtjes uit gedrukt. Ken het maar la te goed! hier is die periode van wel niet slapen ook geweest, en midden in de nacht gillen tieren en om mama huilen ook geweest. en dan gaat de wekker en denk je goh heb ik zelf eigenlijk wel geslapen?? Verschrikkelijk dus. ok een geve moment weet je niet meer wat je wel en niet goed doet. We hebben nu de nijntjetrainer en sinds die tijd is het over, maar als ik maar 1 ding uit het ritueel mis dan kan je de klok er op gelijk zetten dan ligt ze wakker als wij boven komen en dan is er maar 1 ding en dat is bij mama slapen!! maar ja eigenlijk wil je dat niet. (maar ook ik ga wel eens voor de bijl als het 1 x in de mnd is vind ik het goed) Het is een vorm van aandacht teminste hier is dat zo. Want savonds als ze nog wakker is en moeite met inslapen heeft dan stuur ik ML wel maar nee daar gaat madam niet mee acc mama moet komen!! Giraf, ben benieuwd wat je al geprobeerd heb? ja alles maar maby heb ik net nog wat anders gedaan kunnen we die even uit wisselen. Is ook wel een moeilijke leeftijd nu en meiden schijnen daar ook meer last van te hebben. En ja ML wakker krijgen!!! hier ook een drama, die dekbed af en heb al eens hahaha een natte washand op zijn hoofd gedaan hiii @Nemo 30 weken en naar de fysio toe toch? vandaag of vrijdag sorry dat ben ik even kwijt. Alle andere musketiertjes en minimusketiertjes dikke kus en knuf
lieve meiden... goed de griep te pakken, dus lig continu in bed, zo beroerd ben ik... vanmorgen wel met pim naar cb geweest... hij is te mager(!) terwijl hij op de middellijn zit, nou ja...! hij eet voldoende... dus als die volgende keer niet iets meer omhoog gaat tijd voor actie! knuffels
Meis,Het is niet echt haar leeftijd denk ik, ze heeft namelijk nog nooit doorgeslapen 's nachts.... Wat we allemaal geprobeerd hebben: Vast bedritueel Andere kamer Groter bed Bij ons op de kamer Laten huilen Boos worden Slaapsiroop Osteopaat Speeltjes in bed Nachtlampje Eerder naar bed Later naar bed Bed op andere plek zetten in de kamer Kamer anders aankleden Belonen als ze lief slaapt Anders eten, ook later/ vroeger geprobeerd Flesje voor het slapen Weet je, het zal allemaal wel goed komen hoor, je raakt er ook wel aan gewend om zo slecht te slapen, maar soms wordt het gewoon allemaal even teveel
giraf; ja hij zit keurig op de middellijn... tja hij was met de geboorte natuurlijk best flink, maar dat zegt toch niet dat hij altijd zo blijft?! hij zoekt zijn eigen groeilijn wel op hoor!
@zeepje, P te dun en op de middenlijn?? ach bij cb is het soms ook raar komt wel goed joh!! @Giraf, ja is killing niet slapen, en als je weet dat het 1x is per nacht en je troost dr en slaapt weer door. dingen die wij nog hebben gedaan, (ja ook die hele waslijst die jij noemt) *Pictogrammen lijst van de dag! dus dat ze kan zien wat er gebeurd, was maar korte duur. maar kwam wat meer systeem in zeg maar. snap je *En nijntje trainer ja wil hem niet de hemel in prijzen maar ja dat heeft hier voor omslag gezorgt. *Oh en F wil een kussen in bed merkt als ze bij ons lag dat ze elke keer kussen van ML afpakte dus ze heeft nu zo'n dun kinderkussen in bedje. en dan slaap ik 2 nachten op de schone sloop en dan gaat hij bij haar er om. Maar je heb ook die valdi.spert siroop geprobeerd dus, oooh F ging daar alles van behalve slapen
He giraf ik heb met je te doen!!! zou je graag even een knuffel geven!! of een nachtje van je over nemen (ik heb nu slapende roosjes) Knuffel en dikke pakkert
Hoi dames Ben er vanavond wel weer even, ben pisnijdig nu. Heb nu meerdere malen contact gehad met de huisarts maar zij wil me geen domperidon voorschrijven omdat het gevaarlijk is voor de baby, achterlijk ouderwets dom mens!!! Waar haalt zij haar info weg als overal op internet en bij de lactatiekundigen het middel als veilig wordt beschouwd. Morgen ga ik contact opnemen met de HA van ML en ik stap per direct over naar die huisarts als die mij het wel wil voorschrijven. Zo, en nu naar de winkel voor een krat bruin bier!! Schijnt ook te werken!! Sorry dames, even gelucht bij jullie, kussies xx
Lieve rasp jee wat een mens!! nou maar even aan het bier. en idd zou overstappen van HA. Want ze moet je dat toch voor kunnen schrijven (is het niet vrij verkrijgbaar? domme vraag maby?) Vanavond het cafe open lieve musketiers?????? even gezellig kletsen.........over leuk/moeilijke/gezellige/lastige/eigenlijk alles waar maar over te kletsen valt!!