Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Rasp, moet ik je alvast wat toesturen???? wat een stomme HA!:$ Bij Moos was t vrij verkrijgbaar, maar nu moest ik een verwijzing, maar laatst heb ik t ook zo zonder recept gekocht!!

Giraf: dikke kus :(

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    BB heftig hoor !!! lijkt me echt een hel om doorheen te gaan !! maar gelukkig ben je er weer bovenop gekomen.

giraf, jeetje wat hebben jullie al veel geprobeerd :$:( kan me voorstellen dat je er dan helemaal doorheen zit af en toe en niets aan die "wijze" woorden hebt.

rasp, das lekker zo'n ha uit het jaar 0 :x hopenlijk komt het snel op gang na een bruinbiertje.

zeep, hihi te weinig gewicht maar wel op de middenlijn :(;)
    hoe gaat het met jou ?? lees wel dat je de griep hebt :(, ook dat nog !!! beterschap meid !!

vanmorgen even snel moeten sluiten hier, mijn ouders kwamen op bezoek en die vangen altijd meteen iets op als ze er zijn ;)
    vandaag opa en oma dag gehad op de psz, was heel leuk !! de kinderen vonden het fantastisch dat opa en oma er waren. een leuke tulp geknutseld die nu hier voor het raam staat te pronken.
    vanmiddag nog verjaardag gehad van het buur meisje, ook gezellig :D en de kalfjes zijn al klaar, dus kan zo lekker voor de tv kruipen.

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Rasp: Kijk uit met de biertjes: Door alcohol kan de smaak van je BV veranderen en dan drinken ze minder juist, waardoor de aanmaak weer terugloopt... Hebben ze mij zo verteld althans ;)

Vlek: Leuk leuk opa en oma dag!! Jij verdient het indd om eens even achter de tv te kruipen :D:D
    Maandag NOD toch? Heb je al K2v5 in huis????:p:D:D:D

Giraf: Heeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen bij de echo!!!!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh en dankjewel dames:) Gelukkig had ik een lichte vorm en ben ik er helemaal weer bovenop indd :):):D:D Maar jullie hebben mij deze keer echt er van af gehouden :)

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Vlek, ja haha ze moeten niet wijzer worden dan dat ze zijn he je ouders. Maar een leuke dag gehad dus, zag al een mooie foto van S en opa en oma(s) rechts is jou moeder of niet??
    En nu lekker op de bank ook wel fijn he.

Oh moet even iets met jullie delen;
    was vanmorgen bij een vriendin, (BB die van dat mutsje) onze vriendschap ging beetje op en af laatste tijd. Maar krijg al langer het gevoel dat het niet helemaal lekker zit tussen haar en haar vriend. maar we zitten te kletsen en zie ineens een camera webcam ding dus ik denk huh ja wat is dat?? ja heeft Vl gemaakt kan hij vanaf het werk inloggen en kijken wat hier gebeurd:$:$ en kon hij ook zien hoe het met de baby ging want ja hij miste ze wel. :$;) vond dit wel heel raar, ze had stekker er wel uit gehaald want ik was even bang dat dat ding nu ook aanstond.
    Maar wees eerlijk het is toch wel absurt als je ML je van af het werk gaat bekijken???? hij werkt gewoon van 8-5 zoals de meeste mannen die zien hun vrouw en kind toch ook niet overdag??
    Wat vinden jullie hier van?????

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@BB, oh ik ga maar 1 biertje drinken hoor haha, dat van een krat was een grapje. Klopt hoor wat jij zegt over de smaak van de melk na alcohol, heb daarom een biertje met 2,5 % gekocht, valt mee dus, het gaat ook om de andere bestanddelen van het bier die de melkaanmaak kunnen stimulleren dus die alcohol heb ik niet nodig, alhoewel ik er momenteel wel enorm naar smacht hoor.
    Morgenvroeg ga ik meteen even bellen met de andere huisarts en hopelijk kan ik het via hun wel krijgen, zoniet stuur jij me dan wat toe??? Zou ik wel fijn vinden en ik vergoed het uiteraard!!

Kom zo even verder kletsen hoor, eerst even V.era naar bedje brengen, tot straks!!

7. raspberry

Oh en Meis, ik vind het maar raar dat die man dat gedaan heeft hoor. Ga je toch beetje andere dingen van denken.....

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja ik krijg er ook raar gevoel bij, en ja weet het niet zo goed heb het wel gevraagd maar ze wuifde het een beetje weg??!!
    raar toch?
    Maar wat denk jij dan:(

Weltruste kus voor V.era, zeg maar dat Meisjemeis en Meisjejongen al lekker slapen:D:D

9. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    mmmmmmm das wel raar meis idd, lekker onder de duim dus :(
    en rechts is idd mijn moeder, links is smoeder en mijn vader zit in het middan ( ML heeft geen vader meer helaas)

rasp, fijn dat je dan toch als het helemaal niet lukt via BB wat kan proberen.

BB, jij bent lief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en idd de testen al in huis :)

heb echt het idee dat het goed zit :), voel telkens zo'n bal in mijn onderbuik en moet heel veel plassen. maar durf het eigenlijk niet te denken zodat het testen niet een totale teleurstelling word.
    ach ja we zullen wel zien, maar het zou wel heel heel mooi zijn :D

10. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, haha nou dan lijkt je heel erg op je mams hoor
    (en niet stiekem morgen een testje doen?? maar ja als er dan nog niets is is wel een teleurstelling) Maandag een dikke vette knal test!! weet het zeker

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
  12. raspberry

@Vlek, jaaaaaaaaaaah het vast en zeker raak!!!! Dat moet gewoon want dan kan hij/zij gezellig in je buik mee naar de meeting! Oh lieverd ik hoop het echt zooooooo erg!!! Kan gewoon niet wachten tot je gaat testen.

@Meis, wat een mooie foto en wat een mooie kindjes heb je toch! Tja en wat betreft de cam kwestie, ik denk dat hij gewoon wil controleren en misschien doet hij zelf wel stoute dingen, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten....?

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Rasp, dank je (heb op Fb nog een leuke foto gezet van T zo lief)
    en ja denk ook dat het om te controleren is. en wil niet eens weten wat hij doet brbrbrbr

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ladies moeten we nog wat mee nemen naar de meeting?
    (behalve een goed humeur zwempak en rubber laarzen hiiii)
    Wil iemand nog even plaats en tijd mailen?? deze gatenkaas die is alles kwijt

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Och wat een schetekes Meis :):)

Vlek; Hahahaha ik zag ook meteen wie jouw mams was :D:D Oh en jij bent lief! Oooh zoooo spannend, zo voelde t bij mij ook allebei de keren!!!

Webcam: HAhahaha wie weet wat voor spannende filmpjes ze allemaal maken en is t gewoon een smoes van je vriendin!!! Hahaha! Nee anders is t wel creepy hoor!!!:$

Oh arm Pipje zit zoooooo onder, ja ik weet t ik val in herhaling, maar het is zo zielig :(:)
    Moos is weer bij Oma- hond geweest vandaag. Is goed gegaan :)

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Rasp: Laat morgen effe op tijd weten want dan sjees ik nog even naar de apo voor jou!!!!

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    arme pipje!! hoe vond moos om weer naar oma-hond te gaan??

18. raspberry

@BB, aah lieverd maar ik wil helemaal niet dat je voor mij naar de apo sjeest gekkie, jij hebt wel wat beters te doen met je zieke pipje thuis.
    Ik zag trouwens dat het online ook wel te koop is via bepaalde sites. Moet ik alleen wel eentje uitzoeken waarbij het niet alsnog eerst via mijn huisarts gaat. Ik zag volgesn mij ook een site waarbij het zonder recept verkrijgbaar was...

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh Rasp das geen moeite! Mioet toch naar t dorp en ligt vlakbij :)
    Rij in een ruk door. Kost geloof ik 2.30 per pakje hier... Oh nee die online is veel te duur: Ik duld geen tegenspraak ik ga ze voor je halen punt!

20. raspberry

@BB, jij bent lief!!! Je hoort het morgen van me zodra ik weet hoe of wat ok!

Deel Deze Pagina