GELUKKIG goed!!! Ik ben blij dat ik m vorige week na de HA ook weer bij oma terug heb gebracht... Hij wilde heel graag er weer heen Bikkeltje
Meiden ik haak af voor vanavond, ik ga lekker mn biertje drinken en even mn koppie leeg maken!! Sorry dat ik niet meer op iedereen heb gereageerd. Oh en Giraf, succes morgen met de echo, ik hoop stiekum dat er een mooi klein beebje verblijft in je buik. Slaap lekker allemaal!!! X
Hay schatje ml was inmiddels thuis dus was af gehaakt Hoe is het met pipje?? Knuf ik ga zo lekker slapen
Pipje kan niet slapen, zooooo zielig Oooh echt niks om je beebje zo te zien lijden!! Ik weet t t is nog niks tegenover wat andere mama's moeten doorstaan. LM, jij zult vast denken: Peanuts! En ik wil ook echt niet zielig doen, het is maar even en dan is t weer over... Maar het is zooooo zielig je kleine meisje zo te zien
Aaaaah wat zielig roepen ml en ik hier in koor. Arme vrouwtje hoop dat het snel op zijn retour gaat....dikke knuf En bb daar mag je best even over klagen hoor lieffy het is ook niet niks van de pokjes naar weer nw pokjes
Succes vandaag girafje.. Moet om 14:30 naar de fysio. Hoop dat het een beetje help. Lig al sinds gisteren vrijwel alleen maar op bed
Aaaah Nemo arme schat!! Maar lopen is beter dan liggen liefie. Trek daarbij je plasgaatje op en onderbuik in. Dan stabiliseer je de bekkenring. Succes met de fysio vanmiddag! Rasp: JAAAAAAAAAAAAAA ik hoop echt dat je vandaag naar de apo kunt sjezen Pip werd om 8:45 lachend wakker met allemaal ingedroogde pokjes!!!! Hopelijk nu weer bergopwaarts met madammeke Girafke: Succes meissie, hoe laat heb je m??
Aaaah knappe Pip!! Ja, had al het idee dat liggen ook niet echt werkte.. Maar ik dacht ik blijf in ieder geval rustig tot de fysio en dan zal ik wel tips krijgen. Moeilijk in slaap kunnen komen vannacht maar toen ik eenmaal sliep ging het wel. Vanmorgen leek de pijn minder maar toen maakte ik de fout om Daan weer op te tillen. Daan is nu buiten met ML, ze zijn een tent aan het opzetten (hebben we gekregen). Oh ja Rasp, wat een stomme HA zeg! Oh ja, ook nog wat. Gisteren belde ZH dat ik een echo en afspraak had. Uitgelegd dat ik al terug was naar VK en dat ik alle afspraken in ZH had afgezegd. Belde ze later toch terug dat de gyn toch wel graag wilde dat ik nog even langskwam en een groei echo liet maken ivm mn gewicht. Nogmaals uitgelegd dat de VK me goed controleerd, dat ik toch nu toe 0,5 kilo ben afgevallen en dat ik al een groei-echo had gehad, maar dat zij die uitslag dus niet hebben omdat alles nu via de VK liep. Maar ja, toch wilde ze me graag wel onder controle houden Misschien ben ik gek hoor (laat me maar weten ) maar heb gezegd dat ik dat niet doe. Eerlijk tegen de assistente gezegd dat ik het laatste gesprek met de gyn ook niet echt prettig vond (ze zei toen dat ze me met 34 weken nog wel wilde zien, want stel dat ik 20 kilo zou aankomen.. Was toen net 3 kilo afgevallen ) Heb maar niet gezegd dat ik waarschijnlijk ook gewoon thuis ge bevallen (terwijl in het uitdraaitje voor VK toen stond dat ze akkoord gingen met een eerstelijns VK en poliklinische bevalling). Sorry, maar ik hoef hun 'akkoord' toch nergens voor?? Als de VK zegt dat we het gewoon thuis gaan proberen, dan doe ik dat!! PUNT!! Haha, sorry maar werd er gewoon een beetje tegendraads van gister
Hihihihihihi GO NEMO GO NEMO!!! Rot dat je zo'n lst hebt en tillen is nu beter van niet indd Sterkte wijffie!!!
hihi goed zo nemo !!!! rasp, zat vanmorgen nog even te denken over het flesjes verhaal van jullie, kan het niet zijn dat ie moedermelk ruikt en daarom geen fles wil ?? misschien even een morgen alleen je man laten proberen, en er zelf niet in de buurt zijn, is lastig weet het maar misschien ruikt ie jouw moedermelk en heeft ie geen zin meer in het flesje, weet het niet hoor, is maar een gedachte. BB, hoe gaat het nu met je kaak ?? en de pokjes van pip drogen al in HOERA !!!!!!! giraf, hoe laat moet je voor de echo, spannend joh !!! meis, hoe gaat het met jou kies/kaak ?? al minder paracetamol ? en wat een leuke foto's op FB, T word echt al een grote vent !! merel, kom je wel weer gezellig meekletsen als je je hoofd er naar hebt staan ? LM, jadore, Mlief, quint, cinnamon, zeep dikke knuf voor jullie, alles goed bij jullie ?? vannacht niet zo goed geslapen, veel wakker geweest en raar gedroomd, ach ja vannavond de schade maar weer inhalen. vanmorgen het kippenhok schoongemaakt en tulpen bij de buren gehaald, vanmiddag even stofzuigen/dweilen en dan als het mooi weer is nog even de tuin in, maar ze beloven regen, dus in dat geval maar een cake bakken of zo.
@Vlek, heel lief van je hoor maar dat hebben we al zo gedaan, ml zit momenteel thuis omdat er geen werk is dus hij heeft de flesjes steeds gegeven. Daarbij ging ik ook gewoon even uit de ruimte zodat hij me ook niet kon horen. Maar goed, het wou dus niet.... Ga nu even bijlezen!
@Nemo, he meid wat vreselijk balen van je bekken en de pijn die je hebt, denk inderdaad maar goed om het tillen want dat was met mij ook echt de doodsteek met V.era tillen. Sterkte!! En wat betreft het ziekenhuis, ik vind het maar raar hoor, ik ben mensen tegen gekomen in mijn verlos.praktijk die stukken dikker waren als jij! @BB, he wat fijn dat ze ingedroogd zijn, arme Pip, die foto.......och och....hopelijk is ze nu snel weer de oude! Nou ja en het verhaal met de huisarts tot nu toe weet je. @Giraf, hoe laat moet je voor de echo, ben echt benieuwd!! @Vlek, je bent weer lekker druk bezig zie ik wel! Ach zo kom je de spannende dagen door he. Nog even meid en dan weet je het! Voor alle andere musketiertjes ook een dikke knuf! @All, nou ik wordt zo langzaam aan echt enorm gefrustreerd, ik heb vanmorgen dus de anders huisarts (die van ML) gebeld en heb me per direct over laten schrijven en het geval voorgelegd met de BV en domperidon. Maar ook deze arts kent het niet als medicatie voor de BV dus hij wil het uitgebreider uitzoeken dus nu kan ik vanmiddag weer bellen. Heb het idee dat het me ook bij deze huisarts niet gaan lukken terwijl ik vanmorgen een heel ander idee kreeg toen ik de assistente aan de lijn had. Blijf het niet normaal vinden dat huisartsen van niks weten terwijl de lactatiekundigen het toch echt adviseren, dat moet dan toch op 1 lijn zitten met elkaar lijkt mij?! Want zonder de huisarts krijg je de medicatie niet.....vreemd hoor.
Niks bijgelezen, want druk druk druk....Even een ego update en vanavond heb ik weer uitgebreid de tijd voor mijn mooie musketiertjes! Echo Er zit een cyste (?) op mijn eierstok die waarschijnlijk de menstruatie tegenhoud, maar volgens de HA zat de ongi er wel aan te komen, dus nog een weekje afwachten en ben ik dan nog niet ongesteld dan moet ik weer terugkomen en dan gaan ze iets uitgebreider naar de cyste kijken. Slapen en I Volgende week donderdag afspraak voor haar bij de HA en ze gaan het oplossen of doorsturen! Niet meer afwachten iig, maar eindelijk gaan ze er iets mee doen! Tot vanavond!