Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bedankt allemaal voor het meedenken hoor!!

Arts van het CB adviseerde om KV bij te geven. Dus ik vraag me af of zij afweet van de domperidon......

Nou ja ik volg mijn eigen weg nu eerst maar even want het komt zo op me af allemaal.

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Cinn, heel veel beterschap jee je krijgt wel even alles op 1 hoop voor de kiezen zeg, nou lekker uitzieken.
    En dan snel weer beter worden, rustig aan!!!

3. raspberry

@Meis, ze mogen hier wel wat meer pro BV zijn, voel me niet echt gesteund in iets wat zo belangrijk is.
    Maar goed, misschien zegt de huisarts straks wel dat ik het kan gaan gebruiken hoor, we wachten het af. Weet je ik heb nu al zo vaak mijn verhaal gedaan en me moeten verdedigen, heb daar geen zin meer in. Als de huisarts het niet voorschrijft ga ik dat van BB wel gewoon op eigen houtje gebruiken.

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Rasp, ja kan me voorstellen dat je er echt helemaal klaar mee bent!! en begrijpelijk ook.
    Nou ja wat ik al zei je HA moet je idd steunen en zien dat jij het heeel belangrijk vind he.
    Nou wie weet belt ze met goed nieuws!!

En anders is er altijd nog BB die je uit de brand helpt;):D
    BB wat ben je ook een lieverd, Rasp jij ook hoor;)

5. raspberry

En jij ook Meis!!! x

6. raspberry

@Meis, oh trouwens ik heb de puckababy nog niet uitgewassen maar ik laat het je weten zodra hij weer jouw kant op komt goed?...

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Oh nou heeft geen haast hoor!! pas er zelf toch niet in hiiii
    T vrees ik ook niet meer, jee wat word het een beer, vind je ook niet. J is nog zijn kleine schattig mannetje hiiii

Maar als je laat weten als hij op de post gaat fijn, dan kan ik het in de peiling houden gezien hier nog wel eens post verdwijnt helaas.

8. raspberry

@Meis, ja het gaat zo snel maar het wordt steeds leuker vind ik!! Jouw "grote" mannetje is ook heerlijk hoor!

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja idd het gaat snel maar ook wel weet leuk.
    T ja jee dat is echt een menneke hoor, maar wel een heeeel pittig karakter zit daar in.

Maar voor je het weet zijn ze al weer 1 jr, heb je ook neit dat het voor je gevoel sneller gaat als bij de eerste??

10. raspberry

Ja, ik vind het zeker weten sneller gaan!! Dat is dan wel weer jammer he.

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ach ja is wel jammer, maar vind het ook wel leuk nu ze meer op elkaar reageren en beetje spelen en dingetjes doen.

12. raspberry

@Meis, ja dat lijkt mij ook zo leuk straks als J. nog wat groter is en dan samen met V.era spelen, als ze dat willen dan...

Nou ik heb weer met de HA gebeld en ze weten nóg niks!! Nu moet ik half 5 weer bellen. Ze wilden dat ik maandag weer zou bellen maar heb gezegd dat ik niet meer kan wachten tot maandag omdat dit al een week speelt nu. Ben benieuwd!

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedzo rasp op je strepen staan!!!

14. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    en rasp, wat zeiden ze ??? ben wel heel benieuwd nu !

giraf, jammer dat het geen beeb is, maar een cyste komt helaas wel vaker voor, kan vanzelf wegtrekken.

en jullie zijn allemaal lief hoor !!!

net even lekker in de tuin gewerkt, S bij ML op de tracktor dus die had he took naar haar zin vandaag, alleen is ze nu heel moe. kan ze mooi optijd naar bed en mama op tijd de benen hoog :D

15. raspberry

Nou ik heb net gebeld en mag het toch wel gaan gebruiken!!! Gelukkig!!

@Vlek, heerlijk zo moe maar voldaan he en lekker in de buitenlucht, dat wordt lekker slapen!!

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Rasp wat fijn!!!!!! Nou ik heb t ook al gepost hihi, maar dan heb je t voldoende in huis :);)

Vlek: Ooooh lekker zo een heel avondje de beentjes in de lucht:) Jij bent ook lief!!

Meis: Jaaaaaa beertje heb je al! :) Had jij maar 1 puck mini? Ik heb 3 puckababy's maar nog kom nog tekort met ons spugertje!! :$:p Oh het gaat zeker sneller, maar ook weer niet :D
    Jij bent ook lief!!! :)

Cinn: Ooooooooooh meid toch :(:(:( Heeeeeel veel beterschap!!! Dikke kus!

17. raspberry

@BB, dan heb ik zeker voldoende haha, maar ik stuur het je wel terug joh! Komt goed en heel erg bedankt lieverd!! xx

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Vlek, ja iedereen is lief;) En jullie lekker buiten in de weer geweest dus, ja worden ze moe van he lekker buiten werken hiii
    ach slaapt S vast als een roosje

@BB, ja had maar 1 mini, en maar goed ook T heeft hem amper aan gehad. Piep had ik er wel 2 maar goed T is/was ook niet een spugerd he.
    Hoe is het nu met Pipje??

@Rasp, yeeeeeeeee goed joh fijn he dat je toch heb gekregen. nou en al begonnen dan inmiddels met de pillen??

Hier de kindjes al weer lekker in bedje, en nu heerlijk even koffie drinken. en op de bank ploffen.

19. raspberry

Hallooooooooooo Pamela hier!!!!!!!!!

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahahaha nu al??? fiet fiew!
    Nee serieus... waarschijnlijk als je er nu 3 voor t slapen neemt heb je morgen al ietwat stuwing :p:D Tenminste bij mij ging t echt snel :D:D
    Maarre wanneer kan ik jou en V en J komen halen??? Ik heb jullie geadopteerd toch ?:D

Meis: Thanks liefie, met Pip gaat t echt steeds beter en beter. Gelukkig, want zoals gisteravond was echt zo zielig:(

Moos is nog wakker en wil geen cm van mama wijken... maar slapen doet ie dus ook niet ;)

Deel Deze Pagina