Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou meiden geloof toch dat ik er alleen voor sta ;) Kus kus!

Oh ja Meis weleens van gehoord :)

2. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    weltrusten voor alle lieve musketiertjes

net terug van een leuke buurtvisite, lijkt erop dat wij een wijngaarde in onze tuin gaan krijgen ;), buurman doet dit al maar wil uitbreiden. ach ja nu was het nog onder een glaasje wijn, moet eerst maar eens duidelijker worden :D

rasp, zo fijn voor je dat het gelukt is met die domperidon !!!
    en je moeder is echt een vechter !!! jeetje wat zij voor haar kiezen krijgt is niet niets zeg :$

BB, jammer dat moos niet in zijn eigen bed lag, morgenavond een nieuwe kans ;)

zo ga ook naar bedje, dadelijk de wekker weer om 6 uur ;)

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    HIPS! Lekker Vlek!! Nu weet ik ZEKER dat de volgende meeting bij jou is :p:D;)
    Rasp: Ben reuze benieuwd hoe de nacht is gegaan!!!
    Merel: Hoe is t in de reuzezandbak??? Ben zo benieuwd hoe t wordt! Ik kom wel ff kijken als t af is, goed?:) :p
    En met de kids?
    Giraf: En jouw nachtje? Al een ongi gespeurd?
    Cinn: Hoe gaat t met jou, al iets opgeknapt?
    Zeep: En hoe is t met jou? Nog steeds ziek?:( Arme jij
    Quint: Hoe gaat t bij jullie? Nog altijd zo druk? Is ML n beetje lief voor je?;)
    Madelief: He meid ik hoop zo dat je nog eens terug komt :( Heb t koud en kan wel een zonnestraaltje gebruiken!
    Jadore: Liefje is t al bijna allemaal rond? Mis je ook :(
    LM: Is Feetje alweer een beetje beter, zo zielig die foto op FB:(
    Meis: Heb jij een beetje een goede nacht gehad? Hoe voel jij je verder? Trek je t allemaal een beetje?
    Nemo: Hoe gaat t met je bekken lieverd? Ga je t wel redden zonder ML? Anders maar minder/stoppen met werken! Anders kun je zometeen de zorg voor D niet meer dragen:( Knuffie!!

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He daar!

Net heeeeeerlijk met zijn 4-en gewandeld in de voorjaarszon! Zo lekker!! Donderdag 16 graden zag ik!!!:):):):)

Ga even proberen alvast te reageren, kijken hoe ver ik kom:

Giraf: een goeie nacht gehad? Slim van je om I even uit logeren te brengen, kom jij ook weer bij he!

Rasp: boobies doen hun werk las ik? Fijn, kun je nu even extra voedingen kolven voor de vriezer. Wellicht geeft dat alleen al je een geruster gevoel. Dat flesje komt wel. Drinkt J trouwens wel makkelijk BV uit de fles??

Vlek: oeeehhh da's spannend he meid, daarvan kun je zo van de wijs af gebracht worden. Hopelijk had het draadje dan iets met innesteling te maken! Had ik ook namelijk! Doe waar je je goed bij voelt.

Nemo: gaat het weer wat beter met je rug/bekken? Ik heb dat alleen 's nachts gehad van het stilliggen. Fijn dat je fysio hebt gehad!

Cinnamon: en al beter? Je had het flink te pakken he!

LM: meisje al beter? Je moet je géén zorgen maken over het eten van Feetje hoor!!! Het komt echt goed, Jk is het bewijs!! Echt, 2 maanden kokhalzen en nu weet ze wat ze ermee moet. Ze is echt pas met 7 maanden gaan slikken! Gewoon even paar weken niks proberen, alleen melk. Ze heeft gewoon langer nodig, misschien is het wel een meiden dingetje :(;)

BB: haa, tuurlijk mag je komen als het klaar is, eerder ook hoor!;)
    Pip alweer beter eraan zag ik!
    Dat adoptiestel is trouwens nóg steeds aan het vechten voor hun kindje he! Dus die slabber hoeft vrees ik niet meer gemaakt te worden.....kans is héél groot dat ze eind volgende week zonder kindje terugkomen...

Meis; alles goed met je meid?? Druk aan de babbel geweest afgelopen dagen zag ik!

Rest: sorry.....ik ben het even kwijt!

Het wordt steeds leuker hier.....jp doet ineens echt niet meer zo moeilijk over poepen, hij heeft gisteren echt heel goed zijn best gedaan en leek er zelfs bijna lol in te krijgen:$:(
    Jk schuifelt heerlijk door de kamer op. Wel oppassen met klein slingerend speelgoed van JP!! Ze is nogal gek op zijn grote tractor.....hoop toch wel dat het een poppenmoeder wordt;):p!
    En ze speelt ook al echt met haar ballenmachine, zo leuk!!!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Wat super merel!! Mooie foto

leuk plaatje BB!! :)

Bekken: was geen echte BI. Heb gewoon zwakke onderrug die ik verkeerd belast. Ze heeft het los gemasseerd en heb tips gekregen. zijn vooral mn spieren ds vooral op mn houding letten. s nachts met plat liggen doet idd zeer. Vandaag gaat het wel weer. maar één vage beweging en schiet er weer in. komt goed!!

6. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen!

Merel
    Oh wat fijn!!! Ik hoop echt dat het zo blijft he!

BB
    Wat een mooie creatie weer op deze vroege morgen! :)

Heb voor de liefhebbers wat foto's geplaatst in het album...

Nu *zoef* er weer vandoor, genieten van de zon!
    Vanochtend al heerlijk wezen fietsen met I!Naar de boerderij van mijn ouders gefietst, Super leuk! Ik kan niet wachten tot J ook lekker mee kan...

Fijne dag meiden!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey meiden!!!

Een super nacht gehad hier!!!! Alleen om half 5 gevoed en daarna pas weer om 9 uur!!!!!!!!!!!!!!!! V.era was uiteraard wel om half 8 al wakker maar dat zijn we gewend en vind ik niet erg. Maar goh wat heerlijk!!! Ben zo opgelucht en blij!!

@Merel, wat heerlijk voor jullie!! Alles komt goed lieverd!

@BB, haha wat een leuke collage heb je gemaakt! Zoals je leest hebben we een top nachten gehad. Hoe was jouw nacht? Ml wel lekker op tijd weer thuis?

@Vlek, een wijngaard!!! Wow!! Inderdaad de volgende meeting maar bij jou!! Hoe voel je je verder meid? Tekenen van een ongi? Hopelijk NIET!!!!

@Giraf, genietse!! Ik ga zo even foto;s kijken!

@Nemo, pas goed op je rug lieverd, je hebt er maar eentje en je moet nog 10 weken he. Sterkte!

@All,. knuffels!!! xx

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    iedereen van het lekkere weertje genoten vandaag, ik wel iig !!
    van de week word het helemaal lekker, heerlijk.

rasp wat super dat het zo goed gaat !!!! doet het spul goed zijn werk !!

nemo, wel fijn dat het geen bi is, maar goed even goed in de gaten houden en anders 6 wkn voortijd stoppen met werken
    hoe gaat het met je szus, kan ze de gebroken nachten aan ;)

merel, wat heerlijk dat het bij jullie ook weer de goede kant op gaat !!!! en wat een leuke foto van jk !!
    en hoezo komen ze zonder kind terug, neem aan dat van te voren alles goed is doorgepraat en formulieren zijn getekend?

net weer terug van miss saigon, jeetje wat een verhaal zeg, als moeder breekt dan wel even je hart ook al is het toneel :(
    en nog geen tekenen van een ongi, dus hopenlijk komt ie ook niet en is ie woensdag roze (hoop het zo maar durf niet meer te hopen :))

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Jawel jawel, hoop doet leven!!! Niet te negatief denken meid!! Bedenk ook: waarom zou het niet roze zijn?? Geen reden toe, alles zat goed deze maand!!!
    Waarom die verre kennissen van ons zonder kindje terugkomen....tja....ik snap ook niet dat zoiets mogelijk is hoor....voogdij was getekend en 2 dagen later kwam vader zijn kind opeisen! Moeder is opgepakt in diezelfde dagen....Hij heeft 1 jaar geleden de mogelijkheid gehad om zijn kind te erkennen en dit niet gedaan. Nu vecht hij dus in de rechtbank om zijn dochter! Denk niet dat je dan als niet-biologische aanstaande ouders iets te zeggen hebt als de biologische vader zijn kind ineens wél terug wil.
    Begrijp ook niet dat dit niet vtv is bekeken....moeder wil kind afstaan maar waar/wie is vader?? Morgen is de rechtszaak, ben erg benieuwd!

Leuke musical gezien dus? Ohh ik heb ooit ook zitten brullen bij Tarzan! Heerlijk toch even in een fantasieverhaal verdwijnen met je gedachten!

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Vlek, ik vind het zoooo spannend!! Ik kan net als BB niet wachten tot woensdag hoor hihi.

@Merel, even terugkomen op je vraag over de gekolfde melk in de fles, dat wil J. wel drinken ja, gelukkig wel! Nu ik genoeg voeding heb ga ik kolfen en kan ik lekker eens een keertje weg!!!

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Merel: Wat fijn zeg van Jp!!!!!! Ik hooooooop zo dat zijn knoppie nu om is :)
    Wat ERG toch van dat adoptiestel, oh wat vreselijk is dit zeg :( Ik hoop echt dat die vader heel wat op zn kerfstokkie heeft en de rechter TOCH voor jouw buren kiest!!
    Wat een heerlijk ding is Jk ook :) Gewoon al 7 maanden!!!!
    Moos kroop en trok zich op en liep om de tafel met 7,5 maanden... dus dat klinkt zo groot al voor me :) Kan me echt niet voorstellen dat mn meisje dat gaat lukken over 2,5 maand hoor!!!! Hoop t stiekem niet :) Moos heeft trouwens ook nooit getijgerd ;)
    Die ballenbaan heeft Pip ook :D

Nemo: Gelukkig geen BI.... Maar wel rustig aan he schat, een hernia of ischias is ook niet niks, GELOOF ME!!! ;)

Giraf: Ik kijk morgen even je foto's ik ga filmpje kijken met ML ;)

Rasp: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D Ben zoooooooo blij voor je!!!!!!!!! Ik love tha big boobies ;)heerlijk het geluid bij kolven dt de melk in de fles gutst ;)
    ML was om 3:00 thuis ;)

Heftig verhaal he Vlek... :( Wel een prachtige musical. Ik heb "the movie in my mind" en "I still believe" gezongen voor mijn afstudeerproject muziek op de HAVO.
    OOOOOOOOOOOOOOOOH ik duim duim duim voor ROZE!!!!!!!

12. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Vandaag NOD toch vlek??? oohh zo spannend. Ik ben al een week aan het duimen!

Zo, boterham op, aangekleed. Ik ga zo maar richting mn werk.

Daan is vannacht uit bed gevallen :( Dat is nog nooit gebeurd! We hoorden een doodsklap en gebrul. Daarna gelijk weer gaan slapen gelukkig.

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooh arme D :( Gelukkig issie meteen gaan slapen ;)

Was hier vergeten te zeggen: Ik was gisteren precies 1000 dagen mama!!!! :D:D:D:D Kwam er per ongeluk achter :DManlief en ik hadden het over ons meisje dat alweer 5 maandjes oud is vandaag. Ik zeg: "Ja en onze zoon ook al bijna 33 maanden... Dat klinkt eigenlijk nog helemaal niet lang... 33 maandjes." Waarop ML antwoordde: "tel maar eens in weken, dan klinkt het al veel meer." En ik dacht; 'in dagen, dat is pas lang!' En dus ben ik aan de tel gegaan (lees in excel invoeren hihi) EN bleek 1000 dagen te zijn :D En Pip was precies 5 maanden!

Rasp: Nog feli met 4 maanden!!! ;)

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Goeiemorgen dames!!

Nemo: Oei arme D!!!! Hopelijk niks aan overghouden.
    Rustig aan vandaag op school he!! Laat anderen maar voor je rennen!
    Vlek: een hele fijne dag gewenst vandaag, wat je ook besluit!

Hoop dat iedereen een mooie dag gaat krijgen!

Ik werd wakker van een hoestende Jk....en heb besloten om de HA maar eens te bellen. Ze hoest al 3 dagen echt veel in haar slaap en vanmorgen zat alles potdicht, haar longetjes, haar neus en haar oogjes.
    Toen ik bedacht dat ik dan toch de HA moest bellen dacht ik: what the hell, ik ga ook voor mijn aam.beien!!
    Bel ik op, mega gehaaste assistente, 'ja kom maar om half 2'. Ik dacht zal ik het hier maar bij laten?? Maar dacht weer; kom op muts, laat je niet afschepen!
    Ik: "Mag ik ook nog voor iets anders komen????"
    Weer gehaast: 'ja dan om 13:20 uur en waarvoor dan wel?'
    Voor mijn f*cking aambeie.n!
    Oh ja, was ok.
    Dussssssssssssssssssssssssss damesssssssssssssss, wie volgt??
    Ik ga voor een doorverwijzing, laat de boel er maar afgeknipt, afgebonden of afgebrand worden, I don't care anymore, ik wil niet de rest van mij leven met dit ongemak blijven zitten.
    Dus ben lekker voortvarend bezig vanmorgen!

:p

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    APPLAUS Merel!!!!! Goed van je!!! Ik hoop dat je er snel vanaf bent en je heeeeeeeeerlijk zachte gladde billetjes krijgt ;)

Vlek: WOW ja het is maandag!!!! Niet getest? Knap hoor als je tot wo wacht :):)

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Goed bezig Merel!!! En wie volgt, nou ik niet, wil geen aambeien. :p Ik ben aan de beurt straks. Is natuurlijk afhankelijk van de bevalling, maar mocht ik er dit keer zonder knip vanaf komen, ga ik naar de HA voor mijn 'oude' litteken.. Is ook wel een drempel moet ik zeggen...

Jeejj BB: 1000 dagen :D

Rasp: wat super trouwens dat het werkt!!!

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    goed zo merel !!!!! you go girl !!!!!!!!!! is even een muur waar je overheen moet (ipv een drempeltje) maar hopenlijk word er snel iets aan gedaan.
    hopenlijk krijgen je buren het kindje toegewezen, jeetje je gaat er heen in de veronderstelling dat je een kindje meeneemt en dan gooit de vader die er nooit naar om heeft gekeken roet in het eten :x

BB, 1000 dagen mama !!!!!! whoejie !!

nemo, aaah arme daan, ach ja kan gebeuren helaas :(, vanmorgen wist ie nergens meer wat van, of dat nog wel?

en vandaag idd nod, nog niet getest, doe ik woensdag denk ik
    wel steekjes in mijn buik en in mijn borsten en veel afscheiding, borsten zijn wel gevoelig maar tepels worden nog niet donkerder.
    ach ja we zullen wel zie, werd vandaag mooi weer dus lekker de tuin in, heb vanmorgen lekker uitgeslapen tot half 9, mmmmmm heerlijk !!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Heerlijk Vlek!! En lekker de tuin in :) Ik zit alweer te snotteren en tranen van de hooikoorts;)
    Maar klinkt goed hoor!!!!!! Oooooooh kom maar op woensdag!!!!:p ben zo zenuwachtig!!!!

19. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    OOHHHHWW vlekkie, ben zo benieuwd..

Daan is een rare. Valt uit bed, hard huilen, maar je tilt hem op, legt hem in bed en hij slaapt weer...
    Dat is altijd zo met hem 's nachts. ML praatte nog wel met hem. Hij vroeg "was je gevallen". Ik hoorde Daan nog ja zeggen, maar 2 tellen later was ML alweer terug, Daan sliep alweer.. :)

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahaha zo doen de meeste kindjes dat Nemo :) Mn neefje, nichtje en Moos ook als ze uit bed waren gevallen :)
    En mij hebben ze eens op vakantie een uur lang gezocht, iedereen in paniek, was ik achter het bed gevallen en doorgeslapen :p

Deel Deze Pagina