Goeiemorgen meiden @Merel, wat goed van je!! Spannend ook wel!! En die arme kleine Jk, het houdt maar niet op he, ben benieuwd wat er aan de hand is, hopelijk een kuurtje en dan weer de oude! @Nemo, och arme D.aan, gelukkig sliep hij snel weer verder. @BB, had al op BB op je gereageerd maar wauw 1000 dagen!!! Mooi!!! Sterkte met de hooikoorts! @Vlek, zo knap dat je wacht met testen maar ik begrijp het goed hoor! Hopelijk wijzen alle tekenen op een mooie kleine plakbeeb!! @all, hier een drama nacht, J. was onrustig en sloeg vaak aan en wilde dus wel een paar keer drinken helaas. En ML heeft behoorlijk buikgriep en de hele nacht lopen overgeven enzo, vreselijk. Ik word er gewoon zenuwachtig van want ben zo bang dat wij ook nog aan de beurt zijn dan.......laten we hopen van niet!!!!! Maar goed, doe je niks aan.
Goedemorgen, Zo haak zo even bij (heb meegelezen maar hoop nu ook dat ik het meeste heb onthouden) @BB, 1000 dagen mama jee zijn er al best een boel he En pipje ja al weer 5 maand Super!! wat gaat het toch snel he. Hoe is het nu met de pokjes en droomt Moos nog veel? @Rasp, al een lekkere nacht gehad las ik, en mega bombernella's nou fijn he dat je nu voeding genoeg heb. En dat J wel BV uit fles wil is ook wel fijn. dus let's kolf!! @Merel, oooh respect dat je naar je aa.mbeien laat kijken ome r wat aan te laten doen. En jK dus niet helemaal lekker in orde nou wie weet er waaien wel overal virusjes rond he. (oh maar je gaat definitief afscheid nemen van de ABeien? ben welbenieuwd wat ze gaan doen. maar ze doen toch alleen wat als je niet meer zwanger wil worden??) @Vlek, oooh jij duikt weer lekker de tuin in, ik heb inmiddels de border achter in de tuin klaar, nu nog planten. Was al bij mijn moeder geweest die had ook geen stekjes weet jij iets in de buurt waar je voor weinig wat kan halen?? En wachten tot woensdag!!! oooh dat je het kan, maar je heb wel hele goed voor tekenen zeg!! komt helemaal goed joh!! knaltest word dat!! @Nemo, hoe is het met je rug/bekken?? en daa.n uit zijn bedje gevallen. Ja hier ligt F ook wel eens raar en dan til je dr op zegt ze nog haaaa mama en doet de ogen weer dicht. Kinderen soms beetje raar maar wel heeeel lief. @Giraf, hoe is het bij jou? en de nachten worden die al beter?? Nou hier een lekker family weekendgehad, ML heeft de tuin weer op orde gemaakt. en ach beetje van die dingen rondom huis he vind altijd fijn als het het voor de Pa.sen weer klaar is. F heeft oorontsteking aan dr linker oortje. zo zielig. Zaterdagnacht rond uur of 1 werd ze wakker en was alleen maar aan het gillen aaaaaauuuuww pijnnnnnn ooortje zo zielig, dus hup bij mama inbedje, en gister even naar de Hap toe en ze zag het buisje ook niet meer dus even afwachten en anders maar weer na de KNO toe. Vanaaf naar NMegen voor de mri, morgen vroeg naar CB met de kindjes dus ja verveel me al weer niet meer vandaag en morgen.
Rasp: oh getver wat een rotnacht!! En ML buikgriep oh neeeee dat s zo besmettelijk, misschien dat J daarom zo spookte en wilde drinken, als ie misselijk was ik hoop dat t je bespaard blijft knuffie! Meis: arme F hopelijk niet weer nieuwe buisjes Knuffie! Oh en vanaaf mri spannend zeg!!!!! Heel veel succes wijffie Moos heeft vannacht weer tot 7:30 in zn eigen bed geslapen!!!!!! Voor het eerst sinds 4 weken ofzo.. Miste m wel n beetje hahahaha Merel: Arme Jk zo ziekjes Heel veel beterschap, ik hoop dat ze snel beter is ... Knuffie!
@Meis, succes met al je bezigheden en met je zieke kindje, je hebt het er maar druk mee en dan ook nog voor een mri vanavond, sterkte hoor!! @BB, denk niet dat J. ziek is, hij oogt totaal niet ziek en heeft ook geen diarree of overgeven. Maar ik hoop ook echt dat dat niet gaat komen nog bij de beide kindjes of mezelf! Ben al flink met de Dettol aan de gang geweest in de wc en ik kom niet te dicht bij ML in de buurt!
Oh liefie maar het is al besmettelijk 24 uur voor de symptomen J zal t ws bespaard blijven ivm jouw BV en antistoffen. Had ik bij Moos ook toen ie n baby was!! Al kotsend heb ik hem gevoed. Nog nooit zo hard domperidon nodig gehad als daarna! WOW dan loop je terug Ik hoooooop dat t je bespaard blijft schat!
Ik ben ook altijd zooooo bang voor buikgriep! Ik kan alles aan en ziek zijn komt allemaal goed, maar buikgriep!!!! VRESELIJK. Maar ik geloof dat t werk op de BSO me wel gehard heeft Ik duim voor je schat!!!
@BB, ja is ook wel raar als je manneke er dan niet meer ligt he, maar wel fijn dat hij geslapen heeft tot half 8 he. @Rasp, ooh lekker de wc aan het soppen deuren en ramen open, en dan wappert het zo weg. Hoop dat het je voorbij gaat de buikgriep, vind ik altijd zo vervelend. Nou duim voor je. Hier wel een klein meisje wat ik een eens weer aantrof achter me in bed ze was er weer bij gekropen wel lief hoor, maar ja ik word dat steeds verder richting het midden verbannen he. ben altijd bang dat ze uit bed valt zo zielig, wij hebben nogal hoog bed en ze heeftal een keer liggen spartelen dat ze er uit was gevallen. oh 28 maart krijg ik de uitslag van vanaaf, ben benieuwd hoor.
BB, ik denk dat BSo ook wel hard idd, ik werkte in orthopraktijk nou wat daar allemaal langs kwam jee al die tieners en pubers die op die vieze scholen lopen en dus lekker mee brengen. zo ben toen ook vaak ziek geweest het eerste jaar en daarna geen enkel virus dat me meer raakte hiiii
Goedemorgen meiden! (middag al intussen ) Rasp Oei, oei, ML ziek Ik hoop echt dat het jullie bespaard blijft! Dat pakje wat J op de foto in mijn album aanheeft (uil) komt van de zee.man, hebben ze best leuke kleding soms. BB 1000 dagen mama! Wow! Wat een super mooie mijlpaal! En pip alweer 5 maanden! Vlek Heerlijk he dat zonnetje! Wij hebben gisteren gelijk heel de tuin opgeruimd, tuinset afgesopt, dus wij kunnen weer lekker buiten zitten Ben zo benieuwd woensdag! Sowieso ook naar vandaag en morgen, dat je ongi maar lekker wegblijft! Merel Goed zo, voor productieve ochtend! En een afspraak gemaakt voor je aambeien! Trots op je! Ik zou graag je voorbeeld volgen, maar ik moet van de dokter eerst 'klaar zijn met kinderen krijgen' Meis Spannende avond dus vanavond.... Gaan de kindjes uit logeren? Dan denkt F waarschijnlijk weer dat er een broertje of zusje bijkomt Slapen een paar van jullie vroegen naar het slapen van I, het blijft een drama, denk ook echt niet dat het snel opgelost gaat worden. Donderdag hebben we een afspraak staan bij de HA voor een plan-van-aanpak, dus ik hoop dat er eindelijk schot in de zaak komt.... (had ik al gezegd dat ik nieuwe foto's in mijn album heb staan? ) Vandaag cursus, dus kwam even snel spieken, kan zijn dat ik iets/iemand vergeet....sorry!
Giraf, ik hoop het zo voor jullie dat het schot in de zaak gaat komen. ben benieuwd wat de HA voor jullie kan betekenen he!!! Maar dat je zolang moet wachten voor dat je terecht kan dan bij de HA (of was eigen keus kan ook he) En nee de kindjes gaan niet uit logeren, ik ga zelf even op en neer naar Nmijgen is uurtje liggen en dan mag ik weer gaan. Maar cursus vandaag en Zp, je moet wel opletten he!! BB, haha jij had dus ook een jaar ziek en toen immuun voor alles hiii
Ja indd!! Moest zelfs op kantoor komen om me te verantwoorden omdat ik 4x in een jaar ziek was geweest (incl borstontsteking ivm BV)... Was er best beetje pissig om
@Giraf, oh van de zeeman, joh! Ik ga op jacht hihi! Succes met de cursus! Oh en ik hoop echt dat de HA iets voor jullie kan betekenen met I. Sterkte! @Meis, 28 maart pas, jeetje, dat wordt weer lang wachten, wij slepen je er door heen hoor! @BB, hoeveel moet jij betalen voor een doosje van 30 st?
@Rasp, lieverd ben je toch, ja duurt nog even maar ze willen het goed onderzoeken met een team neurologen, de hersen en rug mri vandaar dat het duurt. En bij Seaman ja daar kom ik ook soms, slabbers spuugdoekjes ideaal. Maar voor de meiden mama's ze hebben nu de leggings in de aanbieding!! heb al weer een stapel binnen voor het zomerseizoen (vooral witte erg makkelijk)maar ze blijven ook mooi inde was! En nu F zindelijk is zijn de onderbroeken ook niet aan te slepen, madam wil er wel 3 schone aan op een dag. "lekker fris he mama"zegt ze dan hahaha Oooh gister was ML klaar met de border, zegt ze "goed gedaan papa alles klaargemaakt Toppie toppie"wij kwamen niet meer bij van het lachen kwam er zo nuchter uit schatje is het ook.
He daar, Zometeen naar de HA. En inderdaad zoals al Giraf zei Meis: alleen als je 'uitgebaard' ben. En dat ben ik.... Meis: suc6 alvast met de mri! Hopelijk gaat het uur snel om! Rasp: geen paniek meid. Ik ben precies zo! Hier had ML het 2 weekenden geleden ook. Hij sliep al extra voor ons op de bank en gebruikte toilet beneden. Heb gelijk de klinken ontsmet, ha ha, en verder toilet gescheiden gebruikt en even geen kusjes geven. Ik heb me alleen 'niet lekker' gevoeld, geen eetlust en beetje misselijk, maar eigenlijk niets toen. Dus je hoeft het niet te krijgen meid!!! En de bv helpt met antistoffen voor je mannetje he! Nou, begin langzaam 'zin' te krijgen in de afspraak zometeen....Jk niet zo. Ze is al de hele morgen wakker . Is jengelig en kan de slaap niet vatten. Zul je zien dat ze zo in slaap valt als we gaan.... Tot strakkies!!
Merel, dank je, jij ook heeeel veel succes zo bij de HA, en ja idd zul je zien valt ze in slaap net voor je weg gaat of in de auto. En hoop dat ze je van je rot aamb.eien kunnen helpen he (en wel delen ben wel benieuwd wat ze doen of kunnen)
Merel: Toi toi toi wijffie!!! Rasp: ik betaal 2.30 voor een pakje Meis: Hahahahaha lekkere wijsneus!!! ik ben zo werken.. daarna cursus tot 22:00!!!!!! blech Kussies!