Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meis: ja, hier straks ook genoeg te klussen.....maar helaas heeft ML ook nog eens een schurft hekel aan klussen :$;)...dus hoe dat straks zal gaan....ik vrees er voor.
    Sporten wil hij niet aan, i.v.m. verwerken 's avonds.....da's ook zoiets. Om nu tot 19 uur te werken, dan naar huis kinderen mee verzorgen en dan naar de sportschool....kan me ook wel voorstellen dat dat niet zo fijn is.....ik schreef al voor de grap: vissen?:p
    We zullen zien, thanks voor het meedenken!

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Merel, hier is het beginnen aan klussen ook altijd een drama, maar eenmaal bezig vind ie het wel leuk, en hardlopen ja nu savonds niet in het weekend. Laatst heeft ie 5 km gelopen met mijn broer.
    Ach maar het is idd wel belangrijk dat je iets te doen heb naast je werk/huishouden.
    maar wel mooi dat het kwartje gevallen is, nou wie weet ziet hij het zelf ook wel in

Vlek, oh arme S gevallen uit bedje, maar wel weer door slapen knap hoor. En je ML ook niet naar de Dierentuin hiii.

Oh vissen, ja echt een leuke sport!! (NOT, ik heb geen geduld)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :$ zaten net koffie te drinken komt onze LG langs of we wel wisten dat dit eigen tijd is :D

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    LM: hoe bedoelt ze dit? Snap t effe niet.
    Dat jullie pauzes onbetaald zijn, of zaten jullie uitgebreid in de baas zijn tijd te koffieleuten terwijl het geen pauze is??

Niemand iets leuks te melden vandaag? Ik heb het zo rustig hier op mijn werk....niks aan, duurt de dag zoooo lang....gaap....
    Ben net weer beetje vrolijk aan het worden over dat de lucht weer geklaard is.....wil graag meer vrolijke dingen lezen vandaag!

Oh, ML belde net dat mijn vader zich vrijwillig had opgeworpen om eindelijk de schuifdeuren voor Jp zijn kamerkast te maken. Dit is ook een project waar ML alleen voor in de auto hoeft te stappen en naar collega van het werk hoeft te rijden, die man zou de deuren frezen en mijn pa zou ze lakken, en ml zou ze ophangen.
    Komt er gewoon niet van he.....en hoe lang slaapt jp nou al op zolder? In juni is hij naar de zolder verhuisd, dus zo lang heeft jp al een walk-in-closet, lees verstop-plek tussen de schappen en kleding....
    Mijn vader was het schijnbaar ook beu, en heeft de stoute schoenen aangetrokken. (blij toe dat hij dan met ml erover kan ruzieën en ik erbuiten sta!:D)
    Dus jippie, Jp krijgt eindelijk een stoere kledingkast!

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hay merel,
    Super dat JP deuren krijgt heb je het straks helemaal af he,
    en idd fijn dat je vader ML belt hiii

zit me ook te vervelen!! hiii de kindjes zijn stil en twijfel zal ik ook even na een slechte nacht gaan liggen. maar meestal rust daar een vloek op en zo gauw mijn tenen de matras hebben geraakt zijn ze beide wakker.

dus zit me gek te google naar een meerijplankje voor achter de nw kinderwagen.

Oh hebben jullie dat ook dat je als moeder soms vieze dingen moet doen?? F heeft vandaag een onderbroek aan inmiddels al nr 3 maar in de laatste net voor dat ze naar bed ging had ze toch gepoept!!! bahbahbah.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Merel, blijkbaar hebben wij geen recht op een koffiepauze 's ochtends. Alleen een half uur tussen de middag. Wisten wij niet, bij onze vorige LG was dit nooit een probleem.

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    ha ha, misschien toch gewoon een pamper aan :(;);)
    Jij bent lekker bezig met zindelijkheidstraining he! ben beetje gezond jaloers. Komt bij ons ook wel weer hoor, maar hebben zo'n giga stap terug moeten doen he....ben al blij als hij uit zichzelf op het potje wil plassen. Maar dan moet hij 100% zeker van zichzelf zijn dat hij níet hoeft te poepen!
    Maar ik vind poepluiers verschonen totaal niet vies, maar als hij in het potje poepte, oh brrrrr bah bah bah, daar ga ik echt van gruwelen, zo raar!?? Poep aan dat plastic ofzo....ik weet niet wat het is, maar dat potje schoonschrobben, brrrrrrrrr bleh!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    dat is ook raar dat het van de vorige wel mocht en nu niet meer!!

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Oh aha! Ik heb 'smorgens en 'smiddags een kwartier en half uur tussen de middag, dus 1 uur eigen tijd, dus 9 uur aanwezig, 8 uur werk op een dag.

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou ik begin om 8 uur tot half 5 en heb blijkbaar alleen tussen de middag een half uur.

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

nou oma is veel te bang, durft helemaal niks meer...
    heb haar eindelijk zo ver, ga der volgende week ophalen om een rollator te kopen!
    nu pim flesje geven en relaxen
    oja manliefs werk; is hem aangeraden op zoek te gaan naar ander werk, maar als ze deze maand nog iets binnenhalen, willen ze hem graag houden!
    fb; had een account, maar snapte er niks van... wou het zo graag, maar inmiddels verwijderd:x snik
    knuffels

merel; ja en dat terwijl de bedoeling was om met de fiets naar school te gaan;) auto onhandig... maar ja moet eerst wel ff... en lopend ben ik zeker 20 minuten onderweg denk ik als we doorstappen...
    ach komt goed;) ze moeten straks nog lang genoeg naar school;)
    oh eigenwijze baas om door te lopen!

meis; s6 met je kast project:)

quint; doe rustig aan meid!

babbel; ja mc op fiets; wil niet want zitje zit achterop voor sem... of die moet ik er af halen en sem dan zelf fietsen, maar dat zie ik ook nog niet echt zitten...hmm ff denken nog;)

hier ook een homostel die door de te hoge kosten afziet van adoptie, zo rot!
    bah ellende met manlief zeg!

vlek; S.uit bed gerold tja ze slapen dan vaak wel verder!

lm; smaakte de koffie:D

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    LM, dat is wel lang, en dan alleen een half uurtje :$, lijkt me dat dit in je contract moet staan, volgens mij heb je recht op meer.

merel, wel fijn dat de kast afkomt, zijn van die projectjes die blijven liggen helaas. wel heel fijn van je vader dat hij het afmaakt.

meis, vvind ik ook nooit zo'n probleem moet ik eerlijk zeggen, ik zie ook meer optegen het potje net als merel :)

zeepje, ach arm menske :(, zal hevig geschrokken zijn idd, wel fijn dat ze nu toch aan een rolator wil. en wat heftig van ML, hopenlijk kan ie blijven. is een situatie waar je niet in wil belanden lijkt me :(

test, het ovutestje was wel iets donkerder, maar geen pos test. ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet, maar goed ;).
    hopenlijk reageert mijn lijf zo heftig op de provera, gebeurt er tenminste iets :D

13. giraf

giraf Niet meer actief

Haai haai!

Heb alles gelezen hoor, maar er is niet zoveel blijven hangen.. Ben een beetje vergeetachtig...oeps...hoe moet dat als ik over 5 dagen weer ga werken :) gelukkig werk ik met alleen maar mannen, dus ik kan het op na-zwangerschaps-hormonen steken, snappen ze toch niks van! :p

Merel
    Fijn dat de lucht weer geklaard is tussen jullie! Af en toe even bekvechten komt bij iedereen voor, het moet alleen inderdaad niet de overhand gaan nemen... Uiteindelijk ben je toch een team en moet je het samen doen! Ik ben zelf nogal temperamentvol wat dat betreft en ga dan onnozele dingen uitkramen waar ik later veel spijt van heb :)
    ML kan daar niet tegen dus dan knalt het hier, ach het lucht weer lekker op :)

Mijn man heeft draaien (DJ) als hobby, daar gaat al zijn vrije tijd naartoe. Verder ook niet sporten ofzo. En veel wandelen, maar dat doen we met z'n 4en.

Zeep
    Hoe gaat het nu met P?
    Fn dat oma toch aan de rollator wilt, dat zal ze een stuk meer vrijheid geven!

Maible
    Best leuk toch dat FB?
    Zo zie je ook vaker de kinderen van de musketiers! Ik zet vaak wel foto's op FB en niet hier op ZP

Meis
    Heb je al een meerijdplankje gevonden?
    Hoe oud is F ook alweer? En wanneer ben je begonnen met zindelijkheids training? Ik lees soms dat kindjes van 2 jaar al een hel tijd zindelijk zijn, maar dan zou ik nu al moeten beginnen met I, lijkt me zo vroeg?

Vlek
    Anders vraag je het toch in het vruchtbaarheidstopic? Daar zijn meer meiden die chlomid gebruiken, misschien weten zij iets over de dosis verhogen... Of juist gewoon de gyn bellen met de mededeling dat je je beter voelt bij 100ml, brutalen hebben de halve wereld toch?

LM
    Hier ook maar een half uur pauze per dag op mijn werk. Tussen de middag een half uur, maar we gaan wel vaker dan dat koffie drinken, de leidinggevende doet gezellig mee :)

Oh dochterlief komt thuis van een dagje spelen bij oma, ben er vandoor..

14. Zeepaardje

giraf; dochter lekker bij oma gespeeld leuk:)

vlek; ik heb er geen verstand van, hopelijk reageert je lichaam er goed op!

pim; tja heb toch het idee verborgen reflux.
    herkauwen van melk
    continu na fles de hik
    veel klokken(omhoog en weg slikken)
    zuur ruiken
    huilen
    niet plat willen liggen maar rechtop

maar manlief vind dat het via cb opgelost moet worden:( draak dat het soms ook is:x

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    maar je moet wel je moederhart volgen he!!

@Giraf, F is nu net 3 weken 2jr, ze gaat al met regelmaat op het potje, en zijn nu aan het uitbouwen. ben begonnen met na en voor bedje.

@Merel, ja nou ik vind poepluiers ook niet vies, maar wel als er een drolletje (nou ja haal de tje er maar van af) op de badkamer vloer ligt;) die ik dan even op moet raken!! ach nou ja maar gewoon doen of het normaal is. En we hebben dan ook blij gezwaaid toe we de wc gingen doortrekken:D

@vlek, denk dat je lijf goed van slag is, je vraagt er ook wel een boel van met alle medicatie he. en idd wat Giraf zegt de brutale hebben de halve wereld, ik was vroeger ook niet zo maar wel geworden inmiddels je moet soms wel!!

@Giraf vergeetachtig?? jaja. nog maar 5 dagen verlof jee wat vliegt te tijd.

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooooooooooh Merel wat een ellende.. Gelukkig is hij een beetje bijgedraaid. En je mag altijd je hart uitstorten hier!! Tja hobby's: Te veel is ook niet leuk ;) 2 bands, computeren, websites maken, videoclips monteren etc etc etc :p
    Maar ik oop wel dat hij een uitlaadklep vindt... Ik denk dat jullie zo op jullie eind lopen, dat alles wat er gezegd wordt met zoveel iiritatie en negatiee lading gezegd EN ontvangen wordt, dat zelfs een scheet de boel kan laten ontploffen... Ik ken t ook wel hoor! Maar heel eerlijk ligt dat nooit helemaal alleen aan ML. Ik ben dan ook niet zo aardig meestl :)
    Maar ik probeer echt te denken: Oke, wat wil ik? Oplossen of winnen/gelijk krijgen.... en dan denk ik :eek:plossen. En ik weet dan ook dat als ik ook ga meedsnauwen of een dubbelzinnige opmerking maak, het t er niet beter op zal maken en ik hou me in... Meestal scheelt dat wel en lachen we na 10 minuten weer.(is de spil van onze relatie: humor;)).. Ik denk ook wel eens: Waarom moet ik me altijd aanpassen en inhouden, maar ach het werkt! ;) Ik bedoel niet dat jij dat zo doet hoor, maar zo gaat t hier altijd en ik zie t veel om me heen gebeuren :p
    Fijn van de kast!! :D

Meis: Oh meid trek je het een beetje? Of is t je allemaal ook wel eens teveel? Ik vind je erg stoer en geduldig hoor bikkeltje! Je mag best vaker spammen als je je niet goed voelt he liefie. We zijn er ook voor jou!!

Zeep: DUIDELIJK reflux! Jouw ML moet dan zelf maar eens een rasp inslikken, want zo'n pijn heeft P nu:x. Ik zou me eens een keertje geen drol aantrekken van die eigenwijze ML van je (als ik dat mag zeggen ;):p) en zelf de beslissing nemen!!
    Balen van ML's werk zeg:( Daar zaten jullie niet op te wachten natuurlijk :( Sterkte!! Ook met oma... Ik hoop ook zulke kleinkinderen te krijgen ooit ;)

Vlek: Oh die S!! Klein bikekltje :D Oh ik HOOP dat je ei nu eindelijk springt liefie!!!!

Meis: Hahaha hier ook zo met de zindelijkheidstraining... 6 broeken op een ochtend is niks ;) Hij snapt t te laat!! Echt vlak voor t eruit komt pas en dan is t te laat... Hhahahaha drollekes op de badkamervloer. B heeft diarree nu :( blech, moet er nu niet aan denken dat ie in zn broek poept!:$!

LM: Hhahahahaha nee indd dan werk je 8,5 uur en dan heb je n half uurtje pauze indd :D:D:D Hahahahaha je hebt hiervoor geluk gehad :p

Nemo: Gaat ie?? :D Knuffie!!

Quint: Nog altijd zo moe? Knuffie!!

Maible: Mooie foto's op FB :D

rasp: Mis je liefie!!!!! Kus!

Mliefje: Ben je???? Mis je:( Kussie

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oke ik ga mn kindjes Moos en Pip noemen :D.. kunnen jullie dat aan?

18. giraf

giraf Niet meer actief

Leuk! Vind pip voor een meisje stoer!

Zeep
    Ik ben bijna zeker dat P reflux heeft... Ben natuurlijk geen dokter, maar alle symptomen komen zo bekend voor! Laat ML maar lullen en volg P, hij laat duidelijk merken dat hij pijn heeft :(

Meis
    Misschien moe ik met I dan ook maar eens beginnen met zindelijkheidstraining... Ga eens even een beetje op Google zoeken hoe ik zoiets ga aanpakken....

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ooooh giraf: al met al moet je op je kindje wachten meid. Als zij r interesse in toont, kun je haar volgen, maar over t algemeen geldt de regel: Hoe eerder je begint, hoe langer je er mee bezig bent. een kindje is niet zindelijk te trainen, maar wordt dat pas als ze er aan toe is. Grote kans dat je er nu maanden over doet, terwijl ze over een paar maandjes best binnen een week zindelijk kan zijn... Natuurlijk uitzonderingen daar gelaten :)
    En ze had ook echt bijna Pipp geheten ;)

20. Zeepaardje

ml zit bij me, en mag niet op fb:D
    th
    doe ik nu dus wel stiekem ,moet ff wachten tot hij niet telkens kijkt;)

Deel Deze Pagina