Part I of the 13 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Meis85, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@BB, werkse en succes vanavond, lange dag hoor, bah!!

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Even ego verslagje. (maar geloof niet dat er heel veel is om opte reageren gezien de laatste berichten)

Jk haar hoest moet ik nog max 3 weken aankijken. Als het dan niet verbeterd is is er reden tot medicijnen. Nu nog niet, toch gewoon algemene fikse verkoudheid. Neusspray gebruiken.

Dan ik: het afbinden doen ze eigenlijk alleen met aambeien die 'vers' zijn, dus echt bloedvaten die ze dan afbinden. Bij mij is het meer vel dat over is. Dat zou dan met een kleine 'operatie' weg gesneden moeten worden. Brrrrr, daar zat ik ook niet echt op te wachten. Ze had een patient die daarvoor naar een privékliniek was gegaan en daar suc6 had gehad. HA zij: normaal ben ik daar geen voorstander van maar in dit geval....zou het iets kunnen zijn voor je.
    Gezien ik niet stond te springen op dit advies, en aangaf dat de jeuk het ergste is, heeft ze me als 'laatste redding' een zalf voorgeschreven die meer op het eczeemgebied voorgeschreven wordt. D.w.z. de huid rondom moet rustiger worden waardoor de 'flubber' niet zo schuurt. 3 weken aankijken en anders kan ik alsnog doorverwijzing bespreken.
    Toen ik klaar was had ik nog een vraag voor d'r...spookte al even door mijn hoofd. Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, en nu bedacht ik me dat ik ook erg ben afgevallen. "Ja dat zag ik al" zei de HA!:$:(
    Dat kan zeker verband met elkaar hebben, volgens haar was mijn bmi ook te laag, dus ik moest dit zeker in de gaten houden.
    Als ik met een maand niet iets bijgekomen was, dan moest ik toch terugkomen bij haar voor verdere info. Want het was toch niet zo goed geloof ik...
    Ik geef nu 2x per dag nog BV, dus dacht dat het na 6 maanden volledige te hebben gegeven ook wel weer een keer tijd voor een menstruatie zou zijn....maar nog steeds niet dus. Niet dat ik dat erg vind hoor, maar toch weer wél als het door ondergewicht komt.....:(
    Dus ben wel wat wijzer nu, maar ook onzeker aangezien ik niet weet wat er nog kan komen....
    Naja, we gaan zo even verder met de zalf en flink eten. Zien wat er gebeurd.

3. raspberry

@Merel, ok dus op het momenteel nog geen echt maatregelen wat betreft jezelf en Jk. En dat van een operatie klinkt niet fijn nee, aaaaaauw! Maar goed als dat alles wat makkelijker maakt, als je voortdurend last hebt beïnvloed dat je dagelijkse dingen wel. Even afwachten dus.
    En je gewicht is zo laag joh, hopelijk komt het vanzelf weer goed en is het gewoon een hormonale kwestie. Maar wel goed dat de ha op de hoogte is en jou ook in de gaten kan houden.

4. raspberry

Ik ben ook al wat minder fit aan het worden, het zou toch niet he, NEE!!!
    Heb koud zweet op de rug en af en toe krampen in mn buik.
    Oh als ik nu ook ziek wordt hebben we een probleem! Hopelijk blijft het hierbij net als jij Merel.

5. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,523
    3,772
    113
    Oh, Merel, hoop dat die zalf gaat werken. Verder geen verstand van maar klinkt heftig, pff operatie. En goed voor jezelf zorgen en lekker blijven eten! Las dat het goed gaat met de kinderen (behalve die hoest dan), hartstikke fijn, ben heel erg blij voor jullie!!!

Rasp, hoera voor je goede melkproductie! Jammer dat het vannacht minder ging maar komt goed, knuffel.

Vlekkengek, ik duim en duim en duim. Vind het heel erg spannend en gun het jullie heel erg.

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

merel; auww, maar knap van je! hier bloedende aambeien, maar durf ha niet te bellen:)

7. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vlekje meid duim voor je!

all dikke knuffels!

8. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Even wat rechtzetten:
    Niet onze buren maar verre kennissen van ons (vrienden van ons vriendenstel) zijn dat kindje in Amerika wel of niet aan het adopteren.
    En ik weet niet of het een aambeien-operatie genoemd kan worden hoor. Er moet in ieder geval gesneden worden, dus zal een kleine poliklinische ingreep zijn lijkt mij.
    Als jullie het over operatie hebben durf ik helemaal niet meer :)

Rasp: niet teveel aan denken dat je ziek kan worden, dan wordt je het ook. Ik ben trouwens ook gelijk cola zonder prik gaan drinken, reinigt de darmen zegt men. Tis proberen waard, en helpt ook vaak tegen misselijkheid. Lepeltje suiker erin, of gewoon tijdje laten staan.

Zeep: kan alleen maar zeggen: bellen meid!! Echt het valt zo erg mee he, en dan krijg je waarschijnlijk goeie verdovende creme. Doen hoor!! Geen pijn blijven lijden!!!

Quint: hoe is het???? Alles op rolletjes thuis?

Nemo: aftellen nu met je verlof he!!!

9. raspberry

Goeie tip Merel, ga ik doen! x

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Euhhhmmmm bedenk me net nog iets: Domperidon is toch juist een geneesmiddel bij misselijkheid??? Weet dat mensen met een braak-fobie dat krijgen. Ze nemen het zo gauw ze denken misselijk te worden.
    Lees eens de bijsluiter?

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Oh, heb net al die mooie foto's bekeken van Rasp en Giraf. Ik dacht, ik plaats ook ff paar nieuwe in mijn album!

Oh en nog iets. Er zijn blijkbaar toch een paar woorden die onze praatgrage jp niet kent!
    Rimbogen zijn: Wenkbrauwen
    En er kwam een man met een dreadlock-staart onze container met zand ophalen. Zegt hij: "Heej die meneer heeft achterharen!!"
    :D:D:D:D

Meis: hoe is het gegaan meid????

12. raspberry

@Merel, oh ja het is wel een medicijn voor de maag maar zou het ook helpen bij buikgriep?.....ik zal eens gaan speuren in de bijsluiter. Het gaat overigens nog goed hier hoor, glaasje cola staat te "ontprikken" haha. V.era had net helaas ook al diarree in de luier....:( Nu MOET mama wel fit blijven!!
    En wat een grappige praatjes van Jp, vind dat zo heerlijk he die zelfbedachte woorden, geweldig!
    Het zoontje van 3 van mijn zusje noemt de pruik van mijn moeder een haarmuts!! haha!

13. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Ha ha, die is ook goed! En laten we wel wezen, het is toch feitelijk ook een muts met haar??
    Een staart zijn ook haren achter aan je hoofd....dus zo stom zijn die kleintjes niet! Het zijn de volwassenen die er moeilijk woorden voor verzinnen!
    Ach meid, je kunt het proberen te voorkomen, maar treft het je dan treft het je.....meestal zijn de mama's pas aan de beurt als de papa's weer kunnen zorgen. Maar hou moed, ik hoop echt voor je dat je de dans ontspringt. Gewoon hygiënisch blijven, meer kun je niet doen!
    Knuffel!

14. raspberry

@Merel, ja ik doe mn best en als het komt dan komt het inderdaad. Heb de bijsluiter gelezen en het wordt inderdaad gegeven tegen misselijkheid en braken. So let's hope so!
    En tja, kinderen zijn inderdaad erg slim, kunnen we wat van leren haha!

15. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Zo nou weer thuis, ging gelukkig snel.
    Kwam ik daar oooh mevr we leggen ook nog ff infuus aan voor contrast vloeistof huuuuh dacht ik suprise.
    En nu wachten op de uitslag

Rasp, niet ziek worden he en idd cola zonder prik, cola klein schepje suiker erin is prik zo weg. En diaree ook. Als F hele diaree heeft krijgt ze ook half glaasje meestal gaat het dan stuk beter.
    Waar cola allemaal wel niet goed voor is.

Ga nu nog ff tv kijken en dan slapen, morgen mag ik me al weer om tientsin uur melden bij cb

Xxxx

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    ff snel want ik ben doodop:
    Meis: Heftig zeg!!!! En nu weer die lange zit naar de uitslag. We zijn er voor je meissie!!

Merel: Stoer hoor! En ik hoop dat de juks snel verdwijnt. Ik ben bij Moos ook pas met 9 mnd ongi geworden, maar indd met ondergewicht is t spannend... Nu even flink aan de vreet ;)Hopelijk helpt t, maar mijn ervaring is bij mensen met een slanke bouw dat t niet veel uitmaakt :( Knuf!!!

Rasp: OOOOOOOOOOOh hoop zo dat het je bespaard blijft. Dikke kus!! Oh n cola met prik net zo goed hoor! De koolzuur is er in je darmen al uit :p En cola light is nog beter!!!
    En banaantjes tegen diarree!

Berder ben ik t ff kwijt sorry liefies.

Oh ja leuke prietpraat!! Hahahaha die R met zn haarmuts :D:D En Jps achterhaar :D:D:D

Merel: Oooooooh sorry ik dacht dat die kennisen schuin tegenover woonden :) haal ik ff dingen door elkaar :( Sorry meid!

17. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    net getest, en jullie kunnen stoppen met duimen draaien

helaas negatief :(, ga vandaag de gyn bellen voor bloedprikken of een echo, ben er echt zo klaar mee !!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    :(:(:(:(:(:(:(:(:( neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Vlekkie....... Wat erg meissie:( ja indd met de vuist op tafel bij de gyn, het is lang genoeg verdorie!!!!!!!!!! heel veel sterkte liefie:( Knuffel!!!

19. giraf

giraf Niet meer actief

Vlek :(
    Jeetje, wat K*t zeg, ik had zo'n goede hoop :(
    Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen lieverd.... Ik zou je willen vastpakken en een hele dikke knuffel geven.....

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Oh vlekkie......ik had t zo anders gehoopt!
    Inderdaad direct bellen, kom voor jezelf op meid.

Wat n klote nieuws na n klote nacht....(jp overgeven....zo zie je maar weer Rasp!)
    Hopelijk brengt deze dag nog wat goeds.. !!

Share This Page