En wat dacht je van je oververmoeidheid!!!???!! Is ook niet goed voor de spijvertering natuurlijk... Maar ik ben wel eens een vleugje misselijk geweest na t innemen van dmprdn... maar ik weet niet of t daar door komt
@BB, tja die oververmoeidheid zal er ook wel inhakken. Gisteravond waren we al heel vroeg op bed gegaan maar het werkt ook niet echt om vóór de laatste avondvoeding al te gaan slapen hoor. Heb vanmiddag wel even een paar uur geslapen, lekker samen met J. in ons bed. Hopelijk komende nacht een betere nacht, J. heeft ons al wel lekker gemaakt met 1 goeie nacht, moeten toch nog meer van zulke nachten in zitten lijkt me. We gaan er achter komen, zo nog even voeden en dan lekker slapen! Slaap lekker allemaal en tot morgen!!
* Breek even in met een grappig nieuwtje! * Jk kan gewoon al zwaaien!??? Hoe vroeg is dat dan We dachten eerst dat het toeval was, want de arm ging heel ongecontroleerd de lucht in. Maar net ging hij omhoog en van links naar rechts! Zo maf!! * Breekt weer uit.* Iedereen fijne nacht gewenst!!
Ja, het ziet eigenlijk niet uit zo'n klein ding! (nu nog wat flinker gaan eten ha ha, heeft mama wat meer belang bij ) Hoe ist deze morgen? Vlek, beetje kunnen slapen meid? Hoe is het met de ongiepijn? Je zou bijna denken dat er dan toch iets geweest is als je er zo'n enorme last van heb nu..... Knuffel! Rasp: al beetje bacillen vrij thuis? en de bv, nog niet zoals je graag zou zien? Heb je wel al wat extra kunnen kolven? Ik ga de avond voeding vanavond weglaten.....met pijn in mijn hart, maar moet aan mezelf denken. En die voeding kolf ik tegenwoordig bijna continu, aangezien ze rond 19 uur helemaal geen drink moment heeft... Hopelijk mag ik die 1x nog lekker lang blijven geven! BB: wat las ik nou over een mini aanrijding? Oei, geschrokken? Een kras tot gevolg....altijd balen! Hoe ist met Pippie? Meis: tjee, was vergeten te reageren, maar ze houden jou ook in de wacht he....28 maart pas uitslag! Tot later, wordt weggeroepen!
Merel: Ze doet t wel al erg bewust zeg!! Zag t op FB Moos vond t geweldig Wie is dat? vroeg hij.. en wees op jouw ML. Ik zeg: Dat is papa Jk Hij heeft t nu steeds over papa Jk Giraf: Lekkere binnenkomer Goedemorgen! Ik ben bang dat de bacilletjes mij hebben gepakt... Diarree en een misselijk gevoel in mn buik
BB: Ja, ik schrok er eigenlijk wel van hoe gecontroleerd dat gisteravond ging. We dachten steeds dat het toeval was!? Vanmorgen had mijn schoonmoeder haar tegen de bankleuning aangezet, en toen ik buiten in de auto stapte ging weer die hand in de lucht op en neer! Mijn schoonmoeder zat er bij met zo'n gezicht van: Haha, kunnen er de kermis mee op! achhhh baccillen.....blerh!! Hopelijk verdwijnen ze weer snel!!! Ik heb me net een partij bacterieën weggepoets, GADVERDAMME! Onze poetsvrouw heeft ontslag genomen (ander werk gevonden) en nu doet niemand hier iets! Ik vind dat zo dom dat er geen nieuwe wordt gezocht, als bedrijf zijnde kun je die niet missen. Ik was de koffiemaker aan het schoonmaken en dacht: ik doe ook even het damestoilet. Ik zit er immers zelf ook op. Dat klaar, dacht: ik verwissel wel even de handdoekjes ook op de heren. Ik zal verder niks zeggen voor degene die zitten te eten, maar BAH wat zijn mannen viezerikken. Als er hier klanten naar de wc zouden moeten op de heren wc dan mag de baas zich de ogen uit de kop schamen..... Naja, heb toch maar de hele wc gepoets, wel eerst met de borstel op afstand met veel chloor! 10x mijn handen gewassen erna bah bah bah. Ik snap dat niet hoor. Kijkt daar werkelijk niemand naar? Baas kwam eraan en zag me bezig en begon gelijk te excuseren dat hij een nieuwe poetsvrouw had gezocht, want ik had daar volgens hem geen tijd voor! Dan pies zelf niet naast de rand!!! Anyway, sorry voor stomme verhaal, maar verveel me beetje... Is hier zo rustig vandaag en gisteren....iedereen druk druk?
Lekker weer aan het werk he... Dus kan wel lezen maar niet echt reageren. Wel leuk dat zwaaien!!! Ben al richting toetsweek aan het gaan. Na deze week nog 2 weken lesgeven en nog 1,5 week toetsweek. Ben toetsen aan het maken, checken, uitprinten en voor 1 klas wil ik samen met mijn collega ook de toetsen voor de 4e periode vast klaarmaken. Hij is nieuw in VWO4 en we hebben ook nog eens nieuwe methode, dus wil hem niet zomaar achterlaten met niets. Laatste uur straks een toets, dan kan ik gelijk een andere toets deels nakijken (hoop ik).
Goed bezig nemo! En wat sociaal van je, je collega voorbereiden. Vrouwen he, die zijn zo lief! Al echt aftellen naar de verlof he! gaat het beetje met je rug?
Oh trouwens, sommigen vroegen ernaar. Met szusje (en zwagertje en neefje) gaat het overigens goed. Er staat spontaan minder blabla op FB en hyves en ze lijkt wel ineens anders. Hopen dat dat zo blijft. Ze was van de week naar smoeder gewandeld (5 minuten lopen) en baby lag te slapen in wagen. ML wilde hem er uit halen, maar nee zei ze laat maar liggen. Vond ik al heel wat...
Ah goed zo van szus! Ze komt er echt wel achter dat ze nu niet meer alles in de hand heeft met kinderen. Beetje meer down to earth dus. En doe maar rustig aan voor zover dat kan!
goedmiddag dames, @Merel, mij missen nee geloof er niets van, ik ben maar een saai mens hoor. Maar wat knap dat JK kan zwaaien, dus we hebben het welkomscomite voor 7april ook voor elkaar hiii. En bah wat een vies sop verhaal echt respect dat je het schoon heb gemaakt maar ja kan natuurlijk ook niet ivm klanten enzo he. nou maby is jebaas nu echt hard opzoek naar een poets. @BB, jij buikgriep he bah, je wappert het toch niet door de computer he zit er niet echt op te wachten. maar heerst wel overal he en griep en andere dingen he jakkie, beterschap dan maar en dat snel over gaat. Hoe is het met de kindjes? @Giraf, jij ook goed morgen wat een lief giraffenplaatje @Vlek, hoe is het met jou?? beetje geslapen en alles weer even op de rit lijkt me ook wel lastig elke keer weer lieffy heb zo met je te doen!! Oh dat wou ik je nog vragen mag je nu wel rijden met je paard? er is toch zo'n virus of niet bij jullie? ja was ik even nieuwsgierig na hiii @Nemo, oooh lieverd dat je je collega even op weg helpt, en nog even he mag je lekker met de bolle buik omhoog zitten. alles al een beetje klaar?? en fijn dat je szusje wat verstandiger word he. Hier een lekker ochtendje met van alles en nog wat eigenlijk. niet heel interresant dus. ML belde net dat hij wss morgen nog naar parijs moet nou ja wat mot dat mot he. Nou dat was mijn breaking news wel weer van de dag