bb; gestemd all; vreemd...een overbuurvrouw kwam naar me toe... ze wou even kijken had p. nog niet gezien hij sliep (voor het eerst deze dag) ze vond hem er moe uitzien. en hem een oude ziel hebben een heel verhaal dat hij niet tevreden was hier te zijn dingen moeten op zijn manier gebeuren anders niet. zij had sterk de indruk dat ik eens naar een paranormaal iemand moest gaan... we gaan straks zijn bedje verzetten... kijken wat dat doet... en zaterdag brengen we hem naar me ouders... rust! oh meiden echt de kriebels voor morgen, word janken geblazen
idd vreemd zeep... Geniet van je rust zaterdag, laadt maar even op! En heel veel succes nogmaals morgen. Is hij de hele dag wennen of alleen een ochtend?
nemo; wennen is hier alleen de ochtenden... gelukkig zie er gewoon zo tegen op *snik* altijd is hij bij mij geweest... *zucht* ga zaterdag idd van de rust genieten!
Zeepje, sterkte morgen, hij vind het zeker weten superleuk!! Wat die buuf vertelde....krijg het er koud van....zou nu zeker eens een medium raadplegen. Is die buuf ook soort medium ofzo?? Huilen is ok, maar zo lang toch echt nniet meid! Quint, ik heb bij prenatal n superleuke knalblauwe gevonden , wel 98, 104 was op....maar deze had ik op ander model 104 gelegd en deze blauwe was net zo groot. Bij WE had ik er ook 2 besteld, ook leuk maar toch terug gestuurd. Allen onder 40 euro. Rest zwaai en welterusten!!! Xxx
BB, ik heb gestemd hoor, wel knap ze staan al op plaats 74 van de 230 bands, hoeveel staan er in de halve finale ? als we dan nogmaals moeten stemmen horen we het he !! en bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal !! zeep, veel sterkte morgen !! weer een grote mijlpaal.
Goedemorgen!Eens kijken wat er allemaal is blijven hangen Merel Bleh, vieze wc hier op het werk is dat ook altijd, gadver, sommige mensen zijn echt zo vies hè... Ik vraag me dan altijd af hoe het er bij die mensen van binnen uitziet. Vlek Lekker vergaderd gisteren? 2 vergaderingen, Pfff, word daar altijd zo sloom van. En wat ben jij nog laat wakker gisteren BB Ik kan niet stemmen sorry... Ik heb geen FB meer... Hele dikke beterschapskus op je mooie hoofdje! Rasp Leuk een keukentje voor V, wij hebben er hier ook een staan en er wordt heel veel mee gespeeld. Nemo Ik heb vannacht over je gedroomd! We gingen met alle musketiers je verjaardag vieren, was heel gezellig hoor Is toch gek, dan droom ik ook echt jullie gezichten erbij, waarschijnlijk hoe ik jullie van de foto's ken. Ben echt zo ontzettend benieuwd om jullie in het echt te zien de 7e! Heb er heel erg veel zin in! Meis Je mag wel een stekje van mijn Ikea-nep-plant Ik moet eigenlijk nog steeds een mooie plant kopen voor in de woonkamer, maar het komt er niet van. Straks weer lekker in de tuin bloemetjes planten, vind ik er altijd zo gezellig zomers uitzien Quint Lekker druk! Is M al helemaal gewend aan zijn kleine broertje? Jasje: misschien bij de H&M? Daar hebben ze ook altijd leuke kinderkleding vind ik. Zeep Pittig dagje vandaag! Heel veel sterkte/succes met S op de grote school! Ik hoop dat hij het wennen heel erg leuk gaat vinden! Nu ga ik snel J uit zijn bedje halen, we moeten om half 9 bij de HA zijn voor I, ben benieuwd wat ze willen gaan doen.. Daarna gelijk door naar mijn oma voor een bakje koffie, dus ik ben er vanmiddag pas weer.
Mogge!! T gaat iets beter, heb alles binnengehouden. Wel flinke darmkrampen, maar das te handelen Giraf: Oh heb je FB nodig om t stemmen?? jammer Heeeeel veel succes bij de HA!!! oh je bent al geweest nu.. hoe was t???? Zeep: Jeetje... t is t proberen waard!! All:bedankt voor t stemmen!!! ze zijn al wat plaatsjes gestegen!! Kijk mn meisje is weer helemaal mooi Bekijk bijlage 230648 Oh en deze vind ik zo mooi Bekijk bijlage 230650
Oh mooie foto BB! Soms zou ik willen dat ik de bv niet zo snel opgegeven had Nou het HA bezoek was weer een aanfluiting hoor Komt erop neer 'we kunnen niks doen' *zucht* Ze moet eroverheen groeien of laten huilen. Toen ik aangaf dat we laten huilen al meerdere keren geprobeerd hadden, maar dat I daar na uren (!) huilen zo van overstuur raakt dat ze er zelfs van gaat overgeven was het antwoord "tja, daar zul je toch even doorheen moeten" nou, ammehoela, dan ben ik maar een softe moeder hoor, maar dat doe ik dus echt niet meer! ML opperde als laatste optie om I en J te laten ruilen van kamer, dus nog 1x een rigoureuze verandering en anders laten we het rusten. Dan komt ze gewoon weer lekker bij ons op de kamer slapen, dan hoef ik niet 6x 's nachts op en neer de gang over naar haar kamer. En dan gaat ze af en toe even bij mijn ouders logeren zodat ik weer kan bijtanken, en dan hopen we dat het ooit vanzelf overgaat... Ik ben er zo ontzettend klaar mee hè.... Omdat mijn menstruatie nog steeds niet doorgezet heeft heb ik nu primolut gekregen om het op te wekken, dus dat is wel fijn, kunnen we tenminste verder ipv wachten. Vlek Jij hebt toch ook primolut gekregen? Hoe lang duurde het bij jou voordat je ongesteld werd daarmee? Nu ga ik lekker de was buiten ophangen! Het is heerlijk weer! En vanmiddag denk ik lekker naar de kinderboerderij! Het leven is zoveel leuker als de zon schijnt hè, tenminste dat heb ik wel altijd...
ff snel 5april ka met pim... pff zo zielig dit gisteravond 23.30u fles en om 3u begon hij weer te mopperen en doen... sem vannacht ziek geworden erg hoesten tot huilends toe... zo naar... zetpil gegeven en toen wel rustig gaan slapen... vanmorgen naar school gebracht... ging goed, ben zo benieuwd hoe hij het vind bb; mooie foto's en je meissie is altijd mooi hoor
merel durfde ik niet te vragen meer, was helemaal stil wil eerst naar de ka... 5april. ben zelf erg bang voor koemelkallergie...
meiden ik vloei bijna niet meer hopelijk morgen helemaal niets en dan savonds lekker zwemmen met de kids, duimen jullie mee
Oh goed zo zeep! Naar de KA met p! Ik hoop echt dat ze hem kunnen helpen joh, dan voelt hij zich fijner en jullie ook! Arme S, misschien waren het zenuwen vanacht? Fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehad! En hoera! Voor het (bijna) niet meer vloeien! Gaat eindelijk de goede kant op in huize zeep! Ik voel het
giraf; ja helemaal blij ml denkt nu (eindelijk) ook dat er echt iets lichamelijks moet zijn met p. ik dacht dit altijd al maar hij wuifde het weg... ik gister ook, jij bent er pas na 18u tot 4u en ik dag en nacht... baal alleen dat ik niet eerder bij ka terrecht kan, wel beloofden ze me te bellen als er iemand anders uitviel ga ff naar me overblijf klas toe, mis de kids, wil over 2wk weer beginnen xxxxxxxxxx
Hallo Zonnestraaltjes.........heerlijk weer is het toch @Vlek, jij was er al weer laat/vroeg bij!! vandaag starten met clo.mid weer. S weer naar PSZ vanmiddag?? @Quint lastig is dat een beetje leuke jas vinden he, inmiddels al wat gevonden? en fijn dat het al beter gaat met Mzijn wratjes @BB, aaah wat een lieve foto's en ja soms denk ik wel is ook wel mooi he om BV te geven. maar jij beterschap hoop dat je buik snel opknapt tochvirus van Rasp gekregen?? @Rasp, hoe is het bij jullie?? allemaal al weer beter of nog in de lappenmand, V lekker aan het koken? @Merel, hoe is het met JP? nog aan het spugen of word het al minder en een zwaai vanaf hier naar JK (wel terug zwaaien he) @Giraf, oooh bij de HA geweest maar die heeft ook geen idee of tips dus, ja zou dr weer bij jullie op de kamer doen anders scheelt ook weer rust voor jullie maar ook voor haar en dat is ook wat waard he lekker slapen allemaal kindjesveranderen en groeien zo snel wie weet heeft ze het over een tijdje in de gaten en slaapt ze als een prinses zo lekker in dr eigen bedje. En jij aan de primo.lut nou wel fijn kan je ook weer verder (bij mij duurde het een dag of 10 voor de ongi kwam) @Zeepje, vandaag de eerste schooldag,jee wat worden ze dan groot he!! en vloeien bijna klaar dat is ook fijn he, mag ook wel een keertje, voel jejezelf al wel weer wat beter? @Nemo, jij ben al weer fanatiek bezig lekker fietsen en even uitpuffen bij de He.ma!! wel minder dat je nu weer aan het spugen bent gatdarrie he!! nou wie weet eenmalig hoop het wel voor je!! @Maible, LM, Madeliefje, Jadore, hoe is het bij jullie?? en met de kindjes?? Hier de was weer lekker buiten hangen, F heeft al lekker buiten gespeeld, mijn moeder was ook nog even op de koffie gekomen. En nu liggen ze even heerlijk in bed de boefjes!!
ja was laat gister, krijg je met 2 vergaderingen he giraf, balen dat de ha niets wil doen , hopenlijk is het wisselen van kamers DE oplossing ik kreeg provera, is volgens mij hetzelfde, en het verschilde nogal, 1e keer was na 2 dgn 2e keer na 11 dgn en de 3e keer na 7 dgn, meestal komt het na 5 tot 10 dgn na de laatste pil staat in de bijsluiter tenminste BB, wat een mooi tevreden meiske is het, en de bv foto *smelt* zeep, eindelijk is ml ook om !!!!!!! hopenlijk valt er eerder een plekje uit zodat jullie eerder aan de beurt zijn, zo lang krijsen is echt niet niets !! en wat fijn dat het vloeien bijna over is, HOERA !!! meis, worden ze moe he van dat weer, opeens zijn ze dan ook zo druk. ik kom morgen wel tegen half 10/10 uur even de plantjes brengen, komt dat uit ?? zo even lekker genieten van het weer !! heerlijk, kleine meid is lekker aan het buitenspelen en fietsen, kon ik even paardrijden !! is ze vanavond mooi moe kan mama op tijd lekker de beentjes hoog vanavond beginnen met clomid, spannend spannend weer !
Vlek, morgen half 10/10 uur is prima hoor. En ja worden ze lekker moe van de buitenlucht heerlijk toch he!! Vanaaf dus weer starten......ga gewoon weer verder met duimen <3<3
Net gehoord dat mn contract niet verlengd wordt eind juni... En de kans dat ik na 3 maanden terug kom is er wel, maar wordt steeds kleiner en kleiner BOEHOE !@#%#$%#$%#$%#%#!%#$^#$^%$^!$^ Zo, sorry effe ego vanaf mn werk Doei!