lieve meiden sorry voor dit ego bericht maar ben kapot! wel vloei ik nu niet meer!!! Vanmorgen sem naar school gebracht. Hij vond het geweldig, me mams ging hem ophalen, de juf zegt daar is oma, hij haalt zijn schouders op en speelt verder, hahaha! Ik zeg maandag mag je weer naar school... nee mama morgen wil ik weer Geweldig zo, wel was hij nu erg moe! Maar dat lijkt me logische, had ook gym gehad, wist ik niet, dus gymschoenen gekocht net een hele nieuwe (leuke) fase gaan we nu in! Heb er lang tegenop gezien, maar nu denk ik er wel van te kunnen genieten! Pim is nu bij me mams... raakte geiirriteerd van het huilen en das niet goed, ga nu lekker slapen! Knuffels
Zeep: Knapperd is S!!! Superleuk en ZEKER een leuke fase ik kijk er naar uit!! Goed dat je P even uit logeren hebt gedaan. Je moet t allemaal wel nog kunnen trekken he Meis: Truste meid... akelig zeg zoveel bloeden!! Knuffie! Truste Mereltje
Oh er gaat een foto rond op FB van de groep kindjes van het busongeluk, war ze vrolijk zwaaiend in de sneeuw liggen. Pfffff heftig hoor..
@BB, oeh dat kan ik niet zien hoor, ik vind het zo erg he! Heb er om gehuild en kan er nog wel om huilen. @Merel, dank je slaap lekker!!! @Meis, dank je en slaap lekker!! @Zeep, sterkte met de kleine man!
Ik ga ook afsluiten dames, ik heb wel bijgelezen maar niet echt de puf meer om overal op te reageren, sorry lieverds! Slaap lekker allemaal en dikke knuffels xx
GOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN dames Ik hoop dat iedereen lekker geslapen heeft Ik moet weer naar de tandarts vandaag Tandsteen verwijderen en oude vulling vervangen en gaatje vullen brrrrrrr om 11.30
Heej Gaston is ook wakker! (Starreveld: postcodeloterij) Ik heb zekers lekker geslapen! Werd om 7 uur wakker van de wekker in plaats van van een hoestende baby of een schreeuwende peuter! Da's weer eens wat anders! Vraag me dan altijd af hoe laat we dan wakker waren geworden als de wekker níet ging.... ML was om half 6 weg, vandaar dat mijn wekker ging. Hopelijk wordt het vandaag weer zo'n stralende dag! Al ziet het er hier nu potdicht en grijs uit aan de hemel... BB: getver weer tandarts.....nou, dan ben je voorlopig ook wel klaar hoop ik!
Hahahah Merel ik ken m En pfff ja grijs he hoop dat t zonnetje nog doorbreekt. Fijn dat je een lekkere nacht hebt gehad, ik NIET! Moos is bij ons in bed gekomen en ik ben echt zeker 30 keer wakker geworden door m.. pfffff TA: Hhahahaha ja dat mot wel, want het geld vd verzekering is meteen op nu
GOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEDEMIDDAG @BB, succes bij de tda!! @Merel, mooie tekst, en hoe staat het er voor met de verbouwing?? Ja het weer brbr het is nog steeds grijs hier nu. maar heb het idee dat de zon nu langzaam gaat willen van de wolken!!! @Vlek, jij weer veilig thuis T ligt heerlijk in bed, F ook al die was zo moe die heeft heerlijk met S van Vlek buiten gespeeld heerlijk buitenlucht maakt moe!!
He Meis! Oh ja jij zat bij Vlek! Wel leuk contact saampjes he! Leuk hoor! Hier ook een waterig zonnetje in zicht! Jippie, ben vanaf 15 uur vrij! De verbouwing....tja, het begin is gemaakt, en tot ongeveer week 18 is het allemaal goed te doen hoor. Maar vanaf week 18-19 moet de bstaande buitenmuur die dan midden in de aanbouw staat eruit. D.w.z. dan moet de keuken er dus ook uit én de hele vloer op de begane grond...... En in week 22 komt de nieuwe keuken...... Dus.....dan weet je het wel! Morgen wordt de fundering gestort maar begin april wordt er pas gemetseld, dus vanaf nu gaat het nog 11 weken zooi rondom het huis worden. Ach, we tellen vrolijk af hoor!
Merel, hahaha vlek zat hier!! ja is gezellig, en S en F die kunnen het ook goed samen vinden (ze hebben heerlijk de border even omgespit samen hiiiii) maar lekker aan het verbouwen dus, oooh zou er niet tegen kunnen al die zooi, ach maar je krijgt er wel wat moois voor terug he!! Moeten de musketiers nog je nw aanbouw inwijden ondergenot van een borrel en hapjes hiiii En jij lekker vrij dat vanmiddag heerlijk tich en ja een waterig zonnetje is het zeker. droogt de was nog niet heel hard van ben ik bang
NOU een heeeeeeeerlijke zonneschijn hier in t zuuje!! Wij gaan zo lekker naar buiten. Een speeltuintje aandoen ofzo. Zin om mee te gaan Merel Of gewoon met een lekker theetje in de tuin. Heb al zin in een BBQ TDA ging goed! Nu ff wachten tot de verdoving er uit is Alle tandsteen is ook verwijderd dus heb 7 april een mooi stralend lachje
Meis, oh leuk bij Vlekkengek dus! En S en F hebben samen gespeeld! Jullie zien elkaar vaak, toch? BB, sterkte bij de tandarts. Heb lezen dat je je baan kwijt bent Ik vind het echt kl*te voor je. Gelukkig heb je een goede beoordeling gekregen, altijd prettig om te horen. Merel, als het klaar is, willen wij uiteraard foto's zien!!! En 4 weken zonder keuken, dat worden diepvries gerechten uit de magnetron dan Heb net jou stukje over het herentoilet op je werk gelezen en moest eigenlijk om lachen Maar je was erg goed bezig, zeg. Giraf, vervelend van het slapen van I en ook van jullie HA bezoek. Ik lees dat jullie al alles hebben geprobeerd en dat niks werkt Ik weet het ook niet maar misschien I en J samen op een kamer te slapen leggen? Zeepje, wat gaaf dat het zo goed ging met S op school!!! Wat zal je trots zijn op hem. En vloeien is gestopt, jeeej! Nu nog het huilen van P, hoop dat een KA jullie gaat helpen.
Quint: leuk jasje!!! Goed geslaagd dus, waar heb je deze gevonden? Tis er ook direct weer voor he!! Verbouwing: "Kôm maar kieke huur!" Tja even uit de diepvries eten ja, en heel veel jezelf uitnodigen bij fam en vrienden LM: hoe is het met Feetje??? Jk hoeste gisteren wéér erger, maar ze eet goed, slaapt goed, drinkt goed, en is mega vrolijk en super actief, dus ik weet niet zo goed waar ik dan nog voor naar de HA moet gaan. aangezien ze afgelopen maandag ook niks voorgeschreven heeft.... Maar jou meisje heeft er koorts bij toch? Hoop dat ze inmiddels al wat is opgeknapt!! Cinnamon: jij al beter, je was er toch zwaar belabberd aan!? Hoop dat je alles onder controle hebt. Nemo: in de ruststand vandaag??
Merel: ik doe mn best Hier is helaas nog geen zonnetje te zien. Voel me helemaal zielig. Wilde frietjes bakken vanavond en heb al tig mensen uitgenodigd maar niemand komt Vind het altijd zo saai om alleen met daan te eten
Aaaah lief!!! Gaaf jasje!! Waar ben je geslaagd? Aaaaah Nemo: ik wou dat ik kon komen!!! Dikke knuffel voor jou!!! Zullen we saampjes achter de pc gaan zitten eten dan Is ook soort van samen eten Kusje! Merel: Ik kom zekers een kiertje kieken!!!