Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Merel, heerlijk gezellig bijna elke avond bij je soonmoeders gaan eten dus :D:p Minder dat Jk nog steeds aan het hoesten is maar zo te lezen heeft ze verder helemaal geen last van, hoop dat het heel snel vanzelf over is.

Het jasje komt van de markt.pl vandaan, sa.lty do.g nieuw met kaartje, ga het morgen samen met M ophalen (het is hier in het dorp ook nog), kan hij het even mooi passen. Ben helemaal blij mee. Ik ga nu voeden en dan met L naar buiten.

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Edit: Moos ligt te snurken op de bank en Pip in bed. Zo'n rustmomentje is zooooo lekker :) ff theetje zetten en cote d'or-reepje smikkelen :D

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    aaah nemo, als je niet zover weg woonde kwam ik hoor !!!

BB, wel fijn dat alles nu klaar is aan je gebit, voor een jaartje iig.

merel, 4 wkn zonder keuken :$, veel succes meid !!

quint, leuke jas !!

meis, ja was gezelli !!! S wil niet naar bed, zit nu lekker sesamstraat te kijken.

dadelijk even de boel stofzuigen en dweilen en nieuwe tulpjes halen, is het weer weekeinde !! morgen werken bij de bloemetjes en dan thuiskomen in een schoon huis met een pizza, heb er nu al zin in :)
    vanavond zuurkool met rookworst, en wat koken jullie ??
    nog even een plan maken voor de tuin, is ook altijd wel leuk.
    is een boel bevroren tijdens de vorst :(, dus moet helaas nieuwe plantjes halen. en ik wil graag een notenboom met boombank. nog even bekijken waar ze een beetje een voordelige grote boom hebben.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag!!!!!!

Oh vandaag is helemaal anders, ik ben blij!!!!!!!!!!!!
    Allereerst kwam vanmorgen mijn verloskundige langs op de koffie, ze was in de buurt, superleuk! En ze heeft me een flinke peptalk gegeven over de BV, dat groeien van J. is vrij normaal voor kindjes die met 9 pond beginnen, zij zegt dat je BV daar nooit tegenop kan om zo'n zwaar kind flink te laten groeien dus vandaar dat hij maar kleine beetjes groeit en het feit dat hij verder zo tevreden is duidt er dus op dat hij voor zijn doen genoeg krijgt en dat het goed met hem gaat, zo fijn!! Ze heeft me nog borstvoedingsthee gegeven. Ook vertelde ze mij dat ze zelf zwanger is en dat het haar leuk lijkt als ik bij haar kan komen kramen, hihi grappig! Ze wil ook in bad bevallen haha!
    En nog iets, J. heeft vannacht maar 1 keer gedronken en de rest van de nacht alleen maar geslapen. Met een pyjama van mij in zijn bedje!!!!! Het werkt dus misschien toch echt!!!!!
    Na regen komt zonneschijn, ook al is de zon er nu niet echt, ik ben lekker warm haha!

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh Vlek geen walnotenoom!!! Dan kan ik niet op bezoek komen ;)
    Mmmmm geen idee nog wat te koken... BBQ?? :p:p:p

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    WAT EEN ZAAAAAALIG berichtje!!!!!!! Oh hier wordt ik nou blij van :D:D:D Wat heerlijk meid, nu echt even bijtanken en genieten!!! Lekker zo'n warm framboosje;)

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Nemo, jummie patatje s kan me voorstellen dat het niet leuk is altijd met zn 2e eten.

Bb, jij lacht weer lekker, heb nu ook zon hoor!! Mijn wasjes hangen buiten te wapperen.

Vlek ooh leuk walnoten boom of zo? Maar beetje boom kost wel wat. Ik ga morgen even plantjes halen maar die zandbak is niets. De aarbeienplantjes staan al lekker in het zand. Oooh S niet slapen haha F is munt.

Quint, leuke jas kan m mooi ff passen gelijk he. Wel handig

Merel, haha je zelf uit nodigen doe je goed, bbq en magno food de rest van de tijd dus. Maar jij gooit de planten zo weg dus, had het niet door de brievenbus gepast whaaaahaaa lijkt me wel grappig gezicht als de postbode komt.

Hier liggen de kindjes nog lekker te slapen F was net wakker van de straten maker tegen over dus ik zeg doe je oren maar onder de deken haaa en ze slaapt weer

8. raspberry

@BB, hihihih dank je. Warm fruit is heeeerlijk, vooral op een pannenkoek haha!

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Rasp wat een goed bericht!!!

Bb ben je allergisch voor walnoot??

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jaaa Quint voor alle noten behalve pistache.
    En ster en steenvruchten, mits onbehandeld.

Meis: Hahahaha zie de postbode al proppen :p

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh en Merel: 4 wk zonder keuken!!!:$ Mochten de vrienden en kennissen op zijn, mag je hier ook altijd aanschuiven ;)

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ennnnnn WEG zijn ze :p

13. raspberry

@BB hahaha ja ik ben tussen de bedrijven door even hier, gekkenhuis hier! Maar vanavond ben ik er wel hoor!

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    joehoe daar was ik weer!!!
    ja zie je het voor je de postbode met de planten drukken door de bus hiiiii.

Oh wat zijn steenvruchten of ben ik nu gek dat ik dat niet weer??

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Alle vruchten met 1 grote pit: perziken, pruimen, kersen(die zijn heul erg) etc.
    Stervruchten zijn met een klokhuis zeg maar... Peren, appels...

16. raspberry

@BB, he bah wat vervelend dat je zulke soorten fruit niet kunt eten. Lijkt me sowieso lastig wanneer je ergens allergisch voor bent qua eten. Ik lust alles en zou het heel erg vinden als ik bepaalde dingen niet kan eten haha.

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    dat is ook wel heel lastig lijkt me!! dan mag je bijna niets aan fruit of wel!!
    ik ben weer allergisch voor andere dingen, slasaus dessings wasmiddel zeep ed.

18. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Nemo: ik ga heeeeel hard aan je denken zometeen, want ik ga de frietpan NU aanzetten! Misschien voel je dan van binnen de gezelligheid op borrelen....?

BB: oei das veel wat je neit mag? Ben juist dol op al die dingen...

Quint: dat zijn nu mazzeltjes waar je blij van wordt he!!

Meis: kreeg net 5 rozenstruikjes aangeboden van vriend. Die werkt bij soort stortplaats van groenafval, ligt ook vaak goed spul tussen. Kan er niks mee doen, geen plek voor. Kom je ze morgen ophalen???

Rasp: ooooooohhhhhhhhhhhhh wat een goed bericht!! Zie je nu wel, je moet gewoon heel goed inzien dat hij super tevreden is!!
    Ik heb eigenlijk hetzelfde met Jk gehad he! Dik geboren en nu komt ze moeilijk bij. In het begin groeide ze ook veel minder hard als andere baby's. Leuk zo'n fijne VK!!

Ohhhh hier heeft jk net 2 'passen' gekropen! Zo leuk! Ze probeert het heel vaak, maar is nog heel instabiel. Net schuifelde ze echt haar knietjes onder haar lijfje naar voren in 2 fases. Zo cool! En dan mag het wel even over zijn met nieuwigheden! Ze gaat me te snel!

Zo nu eten!
    xxx

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    GOEDZOOOO JK!!! :D:D:D:D:D Heerlijk toch?! :D

Kijk Pip heeft een staartje :D:D:D hahahahaha Voor t eerst hihihi zo cute :)

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooh en ik ben gewend om die dingen niet te eten. Maar als ze verhit zijn (geweest) mag ik ze wel. Noten niet.
    Maar nu ik ook nog geen ei, melk, kaas en soja mag, blijft er eigenlijk niet veel meer dan vlees, groente en snoep over :p

Deel Deze Pagina