Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

thx meiden...

morgen zkh bellen...

vind dat altijd zo eng he... pff

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    niet bang zijn zeep! Het is t beste voor P;)
    Maar je mag weinig of niet? ML heeft me nog nooit iets verboden hahahaha heeft ook geen zin ben veel te eigenwijs;):p

3. Zeepaardje

komt die heeft zo hekel aan internet gebeuren samen met me ma en samen spannen dan tegen mij:x

4. giraf

giraf Niet meer actief

Thanks! Ze vindt het wel heel interessant als ik moet plassen, dan gaat ze naast me staan en roept ze "psssjjj" :) :D
    Ik ga me er eens even in verdiepen. Ik heb al wel een heel mooi prinsessen potje staan, was een kraamkado :)

5. giraf

giraf Niet meer actief

Mannen :(

6. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Merel, knuf voor jou! Zo is er ook niet veel aan.. Gelukkig heeft Ml erkend dat hij ook niet de gezelligste is. Het zou idd goed zijn voor je Ml als hij iets voor zichzelf heeft. Of anders iets wat jullie samen kunnen doen zonder de kindjes.
    Wij hebben heel lang samen gebokst, werkt heeeel goed om je frustraties naar elkaar kwijt te kunnen:D:p Helaas mag ik dat ivm met een blessure niet meer dus gaat ml alleen.. ML gaat ook regelmatig met vrienden een weekendje weg. Dan gaan ze op 'mannenweekend'. Vaak mountainbiken en sauna oid. Hij komt dan meestal vol energie weer thuis.

Zeep, volg je gevoel! En vraag die verwijzing naar de ka! En sterkte met oma!

Giraf, ook alweer bijna aan het werk.. Wat vliegt de tijd!:$

Vlek, morgen nog een ovu testje. En dan ook maar even bellen met de gyn! Je mag nu toch wel wat duidelijkheid krijgen hoor!

BB, Pip is een super leuke naam! Moos ook maar ik ken iemand met een kat die zo heet;)

Zo, ga nu weer even bankhangen en dan vroeg naar bed. Morgen weer werken....

Oh, Merel, ik wilde je nog vragen hoe het gaat met Jk en fruit. L eet een beetje peer als ik het best waterig aanbied. Het werkt alleen nogal laxerend;)

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    tssssss. oh ga ff je bv op site zetten!!!!!:) nog geen tijd voor genomen

8. Zeepaardje

ja idd, soms :x

9. Zeepaardje

mailbe; ga ik ook doen, maar voel me dan zo'n overbezorgde mama...

10. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Pffff, Zeep, dat is ook flauw van je ml zeg:x En dan al helemaal als hij je moeder er ook nog bij betrekt.
    Waarom is hij zo anti i-net?

Giraf, hier ook een mannetje die met me mee wil naar het toilet. Hij gooit allemaal papiertjes in de pot en wil dan doorspoelen. Ik heb nu een potje neergezet voor hem en dat is toch wel erg interessant! (vooral om zijn Duplo in te doen, hahaha)

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Liever een keer te vaak bellen dan een keer te weinig! ;)
    Je bent echt niet overbezorgd hoor! Je wil gewoon goed voor je kindjes zorgen.

12. Zeepaardje

maible tuurlijk wil ik dat...!

ml anti internet , is veel te bang dat mensen zich anders voordoen dan ze zijn

all; bevallingsverhaal staat op site:D

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    hahahahahahaa herkenbaar!!! al heel lang gaat ie mee ;) maar op potje plassen ho maar :p

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    pcies!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Zeepje: tijd voor actie! Suc6 met bellen, en laat je niet afschepen!
    Ik ga zo je bv verhaal lezen!

Oh begon net over voorstellen waar de vriend van mijn yoga vriendin (lees onze buren) mee kwam. Pokeravondje voor mannen: ML:"Nee, is niks voor mij, ken mezelf, dan wil ik dat het in no time voor grof geld moet gaan"...
    En sporten dan? ML: NEE, ik ga NIET sporten!
    Okeeeeee......zoek zelf maar iets dan.....ZUCHT

Maible:
    Jk en fruit..............ZUCHT.............
    Jk en groente..............ZUCHT..........
    Heb nu wortel en bloemkool uit potje geprobeerd, ze schudde zich ervan zo vies....en ook weer kokhalzen als het bij haar keeltje komt.
    Ik heb haar vanavond een lange vinger in de hand gegeven, en guess what: ze heeft m opgelebberd tot aan een laatste klein stukje. Het zat overal, maar volgens mij heeft ze er toch best wat prut van binnen gekregen. Mag ze officieel pas met 7 maanden of zo?? Ik ga maar soepstengels kopen voor d'r. ML maakt zich er niet druk om, komt wel een keer. Maar ik begin me onderhand af te vragen wat ze er zo gruwelijk aan vind om dikke substanties in haar keel te krijgen??
    Fijn dat L er nu wel aan wil! Ik heb ook peren liggen die ik morgen ga koken. Of geef jij die rauw?
    Ach, het zal wel goedkomen ooit!

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Merel: Jij zei toch dat Jk ook zoveel spuugt/spuugde? Misschien heeft zij ook reflux (alleen geen pijn er van) . Deze kindjes hebben vaak een heel sterk kokhalsreflex en kunnen slecht tegen bepaalde texturen in de mond (mn neefje van 8 heeft t NOG!). Ik denk dat Rapley wel iets is voor Jk!!!! Sterkte meid!! En ML: Ik zou zeggen: Probeer eens te kijken wat je wel leuk vindt en dan vanuit daar iets zoeken. Maar volgens mij issie gewoon overwerkt en dan willen ze eigenlijk gewoon thuiskomen neerploffen en met rust gelaten worden. Ja dat gaaaaaat niet!!! ;)

Pip heeft geschaterlacht vandaag!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D zoooooooooooooo lief! heeft Moos nooit gedaan als kleine baby, ws omdat hij pijn had van de KMA

17. Zeepaardje

babbel; lief van pip zeg:D

merel; thx,ja morgen bellen ben benieuwd!

xxx

18. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Merel, Jk is vast gewoon een heeeel kieskeurig meisje;) Pas een lange vinger mogen met 7mnd? Er mag zoveel niet...;)
    Fruit voor L kook ik nog. Peren doe ik dus best veel water bij en dan zeef ik het. Anders wil ze het niet;)
    Heb je voor Jk al liga geprakt met een beetje fruitsap? Voor O maakte ik wel eens van die kruimelliga en dan een sinaasappel erover uit persen. Dat vond hij super lekker.

19. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    BB, heerlijk he, die eerste schaterlach! L heeft dat van de week ook voor het eerst gedaan en nu houdt ze niet meer op! Ze maakt trouwens veel meer geluid dan O ooit heeft gedaan. Misschien een meisjes ding?

20. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    En nu ga ik echt slapen... Anders kom ik morgen echt mijn bed niet uit;)

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina