Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nemo: weten we toch!!!!!!!:) Hier ook een vent met een soms te kort lontje hoor! Maar gelukkig scheldt hij niet, maar hij heeft weer andere onaardigheden. Ik ook trouwens ssssst!
    En je kunt het bij ons kwijt. Wij veroordelen ML niet, we weten dat jij je eike kwijt moet en hebben bergen met korrels zout liggen voor allemaal ;) waar nodig ;)

Cinn: Ppppfffff spits altijd alleen? Petje af!! En ze rol!!!!!!! GEWELDIG!!!!

Merel: Ben heel benieuwd!!! Ook naar de verbouwing :) Moest erg lachen om Jps versie ;)

Giraf: Mmmmmmm lekker gesmuld :D:D Lekkah!

All: KUS!!!

2. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ik lig met een straal kacheltje in bed. Daan heeft nog steeds 39.9 dus maar weer een zetpil gegeven. Hij gloeit helemaal.
    Ben zelf ook erg moe nu. zere rug bah...
    ga hem zo weer in zn eigen bed leggen en hopen op paar uurtjes slaap

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    aaaah arme D :( dikke beterschapszoen!

ik sta bij mn werk. de kindjes komen zo!:)

4. giraf

giraf Niet meer actief

Merel
    Fijn dat de gesprekken gisteren zo goed gingen!

Nemo
    Hoe gaat het met D deze morgen?

BB
    werkse!

5. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    38,5 nu. Zal vanmiddag wel weer oplopen. Neem hem straks mee naar VK. Is gelukkig dichtbij en zijn de eerste.
    Kan hem 11 uur bij stiefvader brengen en smoeder haalt hem daar weer op. Dus ga gewoon werken.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden!!! Hoe gaat ie hier? Heb ik veel gemist de afgelopen dagen?

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Bloeddruk 115/80. Halve pond aangekomen. Ijzer wel weer gezakt, nu wel laag, floradix kopen.

8. giraf

giraf Niet meer actief

Hmmm, niet echt denk ik.... even denken hoor.....

BB
    Moos is gebeten door de hond van smoeder, heb je dat nog meegekregen? Pip heeft de waterpokken gehad, maar is gelukkig weer helemaal beter.
    BB haar contract wordt helaas niet verlengd op het werk :(

Merel
    Gaat steeds beter met Jp en het poepen, maar sshhttt, er mag niet over gesproken worden van de psych
    JK kan zwaaien!!!

Vlek
    Is weer begonnen met clomid, wel een dag te vroeg, maar dat is hopelijk niet erg, heeft volgende week weer een afspraak met de gyn staan.

Cinn
    Is nieuw hier ;)
    Zijn druk bezig met de tuin. Is ziek geweest helaas
    en L kan rollen!

Meis
    Heeft scan gehad en krijgt de 28e daar uitslag van.
    Gaat verder goed met de kindjes, F vraagt wel waar de (nieuwe) baby gebleven is toen Meis naar het ZH is geweest voor gesprek :p

Quint
    Gaat goed, alles zn gangetje. M heeft een hele mooie jas gekregen!

Zeep
    Gaat langzamerhand een beetje de goede kant op eindelijk! Heeft nu bij de KA een afspraak staan voor het vele huilen van P.
    Is eindelijk gestopt met vloeien!

Rasp
    Zit in een dipje :( maar ze is ontzettend strijdvaardig en zoekt nu (proffesionele) hulp.

Nemo
    Kijkt uit naar haar verlof, is al bijna!
    Nemo showt binnenkort haar mooie babybuik weer hier ;):D (hint hint nemo!)
    D zit nu aan een kuurtje want is even niet zo lekker....

Giraf
    Zit nu aan de provera, had ei op 6 febr, maar menstruatie bleef uit. Nu wachten op ongi en dan gaan we er weer voor.
    Met de kindjes gaat alles goed, geen bijzonderheden

Madeliefje / Jadore
    lange tijd niet meer gehoord :(

En hoe gaat het met LM? :)

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morguh!

Nemo: oh bloeddruk is netjes, en netje aangekomen ook, en nu aan de ijzerdrank. Gaat goed dus! Houden zo he!

LM: waar was je heen geweest? Weekendje weg las ik, mét kindjes? Hoe was het geweest??
    Wat heb je gemist...oh ben er zo slecht in.....ga een poging doen.....
    Meis haar meisje heeft haar oor kapot gestoten, en heeft met Vlek gedate, hun meisjes hebben een graafwedstrijd gedaan in Meis haar tuin.
    Girafke heeft nog slechte nachten en is nog zoekende...
    Raspje zat niet lekker in haar vel maar heeft hulptroepen ingeschakeld.
    Vlek heeft nieuwe start gemaakt met nieuwe pillen en heeft heeft afspraak bij gyn staan.
    BB heeft gave tafeltent gemaakt!!!
    Quint heeft stoere zomerjas gescoord voor M, het gaat goed met haar mannetjes maar ze is druk met regeldingen voor paspoorten e.d.
    Cinnamon is goed ziek geweest, maar weer opgekrabbeld en haar meisje rolt om!!
    Nemo heeft onenigheid gehad met ML en is zoekende hoe ze dat gaat aanpakken. D heeft kuur voor blaasonsteking, arme jongen!
    Zeepje is aan het zwemmen geslagen want ze vloeit eindelijk niet meer! Ze gaat met P naar KA, iv, het huilen.
    Jadore is nog trouwjurken aan het passen?
    Madelief is druk, maar vergeet ons niet.
    Ben ik er dan??

Zeep: inderdaad je bent bij BB en mij om de hoek geweest!!!! Hoe gaat het verders?

Zit weer eens moederziel alleen op kantoor, mennnnn wat heb ik daar toch een hekel aan, en van de andere kant vind ik het heerlijK!:(
    Vind het leuk als mijn collega's van de overkant kantoor er zijn, en baasje mag wel wegblijven, dat verkaart het een beetje.

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    G*dver Giraf...zit ik heel verhaal te typen....hi hi
    Naja, nu ben je HELEMAAL bij LM!!

11. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Hihi merel en giraf...

12. giraf

giraf Niet meer actief

hihi :):d

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh heerlijk die updates!!! zit ook zo van: oh ja!! oh ja!! :D:D:D:p

1 dingetje klopte helaas niet :( Pipje is ook weer ziek :( 38.3 om 8:00 's ochtends, dus zal nog wel oplopen. Ze heeft erg veel gespuugd gisteren en eergisteren, dus ze heeft wel iets onder de leden ben ik bang. Arm sieske.
    Moos is bij t KDV, ging vrolijk spelen :)
    Ik mag vanmiddag weer werken op BSO, dan gaat Pip naar oma (smoeder)

14. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ach arme Pip...
    Daan is nu lief aan het spelen maar zo rond de middag en eind van de middag stort hij meestal weer in.
    Ga zo maar met hem naar mijn stiefvader en dan werken en mijn smoeder haalt hem dan op (dan kan hij daar lekker slapen).

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Arme pip en daan! Beterschap! Merel, hoe is het op kantoor? Nog steeds helemaal alleen? Dames, ik heb advies nodig. Het gaat over mijn paarden. Momenteel staan ze in een stalling vlak bij mijn ouders. Het is een mooie stalling met mooie binnen en buitenbak, weidegang etc. de stallen zijn altijd schoon en makkelijk om buiten te rijden. Mijn paard wordt binnen en buiten gezet en stal gemest. Voor de ponnies moet ik dit zelf doen. Mijn vader helpt wel maar gezien zijn gezondheid kan hij niet uitmesten. Met twee kleine kindjes lukt me dat vaak ook niet en als ik een derde kind wil heb ik nog minder tijd. Nu zijn ze laatst ook nog weer omhoog gegaan in prijs :x . Nu ben ik dus gaan vergelijken en ik zou terug kunnen gaan naar mijn ' oude' stal. Dat scheelt bijna 150euro en dan wordt de hele kudde binnen en buiten gezet en gemest. Het is ongeveer dezelfde afstand en het zijn aardige mensen. Goeie deal dus. Maaaaar, het is er veel drukker, altijd rommel op het terrein, stallen minder schoon, slechte bodem in de bak etc etc. Allemaal redenen dat ik daar toen ben weggegaan. Ik twijfel zo wat ik moet doen. Ml zegt verhuizen. En jullie? Andere optie is blijven en een ponny wegdoen. Dat wil ik eigenlijk ook niet.. zucht :( sorry voor dit ego verhaal.

16. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    poe, moeilijk Cinn...

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh Cinn geen idee.... Allebei eigenlijk geen optie... De een is oerfect, maar duur en tijdrovend... De ander goedkoop en minder belastend, maar kwalitatief minder....
    Maak eens een rijtje voors en tegens en benoem daarna welke aspecten je meest belangrijk vindt.

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hihihihi lekker bolletje

EDIT :(:(:(:( je kunt m hier niet goed zien...

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    merel,giraf bedankt voor de update, ben ik ook weer bij :D

nemo, zielige D, wel fijn dat het goed ging bij de vk !!

BB, lekker aan het werk, lekker weer ook, dus met de kinders naar buiten neem ik aan ?? en beterschap voor pip, zit haar niet mee he :(

cinn, misschien rondkijken naar nog andere stallen in de buurt ?
    maar als ik de keuze moest maken, zou ik toch naar nr 2 gaan.
    alle paarden worden daar buitengezet, scheelt jou weer 2 ritjes om dit voor de pony's te doen op stal nr1, en het kost minder.
    op stal nr 2 zijn ook meer mensen, houden ze je paard in de gaten en is er misschien kans op een verzorger voor de beestjes, aangezien je minder tijd hebt door de kindjes, en dan later als de kindjes op school zitten kun je alsnog verhuizen.
    maar goed dat zou ik doen denk ik :)

maar ik dacht dat je alleen racemonsters had, heb je ook een rijpaard dan ??

goed ik ga weer verder met ramen zemen, of ramen dweilen zoals S zegt, dadelijk S weer ophalen van psz

Deel Deze Pagina