Vlek, goed bezig, lekker aan het fietsen ja dat is wel een stukje vanaf jullie he. En leuk PSZ versieren. jij bent er ook maar druk mee, en dan nog in comitee voor fietsen langs de boer wel leuk hoor. Giraf, hoe zit jij in je cyclus nu?? gewoon even nieuwsgierigheid . LM, och een ontstoken oog, al lang dan? of heb je inmiddels wat gekregen van de HA? en de schoentjes ja vind het voor een klein meisje als Feetje wel leuk, maar kan me de reactie van je VL ook wel voorstellen. Maar nee ik zou ze wel kunnen kopen. Merel, oh die creme heb ik wel in huis, hoef ik niet naar de HA toe, als jij me even alle in/outs verteld kan ik dat zelf ook wel, heb ook geen bloedende of open aam.beien maar doordat ze toen die jumbo bei hebben ingesneden zit het niet helemaal lekker en idd jeuk en zo. dus wil het ook zeker proberen. Maar wat grappig van JK en JP, hiii je vader zal ook wel gelachen hebben of niet. als F iets in dr neus heeft komt ze er mee naar mij asjebief mama nou mooi zit ik er mee hahaha. Ik ga zo even heerlijk op de bank hangen had de nw boekjes van de bij.enkorf binnen v an de dwaze da.gen ML is even de winterbanden er afhalen hadden we al eerder moeten doen maar goed ach nu gaan ze er af. #vraag, wie is Opperhoofd Meeting?? en krijgen we nog een mailtje met tijd plaats adres (deze domkop is alles kwijt) en wat we mee moeten nemen of wat juist thuis moet worden gelaten. Dan kan deze Autist *tik ook even Giraf aan* zich voorbereiden.
Whahahaa Giraf die I, denk dat jij meer in shock was als I?? heb hier de helehap ook geblokkeerd. ach weer eens wat anders als Bum.ba
Meis, ontstoken oog heb ik al sinds vorige week donderdag. Heel vervelend vooral dat het ook tijdens ons weekendje weg viel.
hopelijk gaat snel over dan nu, maar ja vervelend is het wel. ik heb als ik maar verkeerde makeup gebruik mijn ogen al ontstoken. en zo lastig en ja idd tijdens je weekendje nou niet echt gewenst he!!
Ik heb nu zalf van de dokter. Was zaterdag vanuit Duitsland naar de HApost gereden hier in onze stad. Werd ik weggestuurd met druppels omdat ik hooikoorts zou hebben of een allergische reactie. Ben maandagmiddag gelijk weer naar de dokter gegaan en die zag direct dat het ontstoken was.
Whahaha wat ken je me toch goed Ik zat er pasgeleden aan te denken (ik ben ook alles kwijt) Ik zit nu op dag 6 met het slikken van provera, dus hierna nog 4 dagen en dan wachten op de ongi, en dan gaan we er weer voor!
Vlek: Moos weet niet eens wat dweilen is Doet ML 1x per week/2 weken hiihihi en ramen heb ik nog nooit gedweild Ook niet gezeemd overigens Meis: Hahahahaha lekker rauwzertje is F ook hihihihi is ook geen combi met een breekbaar brilletje als je zo lekker wild bent Love it Werk: pas eind april gesprek Wat moet je toch veeeeeeel Knuffie!!! Nemo: aaaaaaah zo lief van Da.an dat hij zo blij was met t hartje Zeep: Wat een beertje!!! Heerlijk! En zo stoer!! aaaah en zo lief!! Merel: hahahaha iiiiiii die Jp hahahhaha zeker wel humor! TOP dat de zalf werkt!! Hydrocortison?? Dat is de hormoonzalf bij exzeem iig. LM: Aaaaah ontstoken oog? Beterschap meid!! Hoe gaat t met Feetje? oh die schoentjes zijn SUPER!! Hahahah F is een suikerzoet meisje dus Vlek: Over sportschool gesproken: Hoe gaat t met afvallen?? Meis: en bij jou??? En hoe voel je je?? Giraf: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH dat is wel schrikken dan nog niet helemaal de bedoeling Spannend deze nieuwe ronde!!!! Meis: hahahahah Moos komt me altijd alle haartjes brengen die hij vindt Ik denk dat ik opperhoofd meeting ben aangezien ik het contact met het restaurant heb gelegd en onderhouden??? Ik bel ze morgen voor de zekerheid nog een keer en dan mail ik alles door oke?? pfffff wat haat ik de dinsdagen!! Ik werk allereerst van 7:30-8:30 de voorschoolse opvang. dwz 6:15 opstaan, eten, kolven en gaan. Ben ik om 8:50 thuis, kan ik alles klaarmaken en meteen door om de kindjes naar t kdv te brengen (maar vandaag bleef Pipje thuis). Dan even boodschapjes meestal, dan ben ik rond 10:30 thuis. (Vandaag Pip thuis en die werd om 13:30 heel moe dus meteen naar oma gebracht zodat ze kon slapen.) Door naar t werk tot 18:00 dan doorsjezen naar KDV om kindjes te halen en evt ML op t werk. Dan rond 18:45 thuis: eten, kolven en hupsa gaan fysiosporten om 19:15 tot 20:30... BAH BAH BAH!! Haaaaa lekker even geklaagd
cinn;haha pff nee gelukkig niet pim mag wel iets van sem hebben vind ik... merel; fijn dat zalfje werkt! hier nu voornamelijk branderig gevoel op huid rondom voor en na stoelgang lm; ja he oh naar ontstoken oog hopelijk helpt de zalf goed en ben je er snel van af! sorry schoentjes zijn ook niet mijn smaak, maar goed dat smaken verschillen he anders ook zo saai vlek oh lekker efteling...! idd veel wind buiten maar in de zon uit de wind was het heerlijk! giraf; begin april dacht 11... maar hoop iets eerder! whahaha jong geleerd is... bb; jeej meid wat een drukke dag...maar wat een lieve foto's sem; tja lengte gemiddeld, gewicht iets erboven maar netjes... dus valt nog wel mee maar hij is wel lekker stevig ja en op dit moment een lekkere knuffelkont, heerlijk pim; ben helemaal verliefd geworden op hem vandaag hij is zooo lief... vandaag andere voeding gegeven dus wie weet... knuffels en fijne avond
GOEDEMORGEN DEZE ZONNIGE MORGEN!!!! Grappig ego verhaal: Ik werk op een afdeling met alleen maar mannen. En van 1 van die mannen is zijn vrouw hoogzwanger. Nou kom ik vanmorgen op kantoor en ik zie dat Kees er niet is, dus ik vraag waar hij is. Zegt mijn collega "die is vannacht vader geworden, die belde dat hij niet komt werken" Dus ik helemaal enthousiast vragen of het een jongen of meisje is, hoe hij/zij heet, hoe de bevalling is gegaan, hoe de moeder zich voelt. Zegt mijn collega "Ja, dat heb ik allemaal niet gevraagd hoor" Ik vroeg of hij de kersverse vader toch wel gefeliciteerd had, maar dat had hij toch wel gedaan Dus het telefoongesprek moet vanochtend ongeveer zo gegaan zijn: 'Hallo met Kees, ik kom vandaag niet werken, want ik ben vader geworden' 'oh, oke, das goed, gefeliciteerd he' 'ja, bedankt, dag hoor' 'oke, daag' Mannen *zucht* nou weet ik nog niks......
Morge!!! Wahhhhh GIraf, wat een sukkels!! Jij hebt dit al een keer eerder meegemaakt of vergis ik me? Iemand hier heeft ooit zoiets zelfde verteld over collega's die niks gevraagd hadden! Ik kan het me zoooo voorstellen, dat irritant!!!! nu wil ik ook weten wat het is geworden!!!!!!!! BB: ohhh wat een heerlijk mollig meisje heb je toch!! Zwaar jaloers op de spekkies en de haartjes!!! Volgens mij gaat mijj meisje straks de kleinste fijnste dunste kaalste eruit zijn op 7 april! Maar boeit me niet hoor, mijn meisje is perfect want ze is van mij!! Maar super leuk gedaan dat rijtje foto's zo!! Zeep: wat een fijn gevoel om je zo enthousiast te zien! Ohh wat het is leuk he dat S (en JP ook) het broertje-zijn zo bewust meemaken, en zo zorgzaam zijn! Hier ook alleen kusje en oh en ah van hem naar haar! Super fijn dat je gevoel naar P toe ook verbeterd is. Niet dat het slecht was, maar het vreet wel aan je denk ik dat hij zo huilt. Dat het vanaf nu dan alleen maar zonniger mag worden in huize zeep! Wel mooi trouwens dat jij nu S naar school gaat net als bij hem nu voor P alle tijd kunt hebben! Dat heeft ook veel voordelen hoor!!! Krijg je ook 100% alles me van beide kinderen! LM: en, hoe is de taart gelukt?? Verders iedereen een zonnige dag gewenst. ik ga zo al mijn moed bij elkaar sprokkelen om een functionerings gesprek aan te vragen bij mijn baas. Hebben we nooit omdat het alijtd-wel-goed-gaat. Maar ik vind momenteel dat het helemaal niet goed gaat! En daarbij wil ik overleggen hoe we het vrijdagmiddag-kindjes-van-het-KDV-ophalen erin kunnen houden voor mij. Liefst 1,5 uur mionder per week gaan werken. (voor hetzelfde geld , gezien ik in 10 jaar tijd nog niet 1x een mooie loonverhoging heb gehad noch gevraagd) Schijt dus wel in mijn broek hoor, want tegen collega's kan ik makkelijk mijn frustratie over het werk uiten, maar tegen de baas is dat toch net effe anders. En ik heb zo'n baas die alles wel ok vind, altijd positief denken, enz. Dus dan praat het van de ene kant makkelijk, maar van de andere kant lijtk hij de ernst van dingen nooit zo te zien.....
Oooeeeee Merel Bikkel!! Ik ben ook altijd bang om zoiets met de "baas" te bespreken. Maar ik zou t zeker doen want je staat in je recht wat mij betreft! En jij hoeft helemaal nergens jaloers op te zijn hoor, met je prachtige meisje met de bloedmooie kijkers!! Dat haar komt vanzelf en Pip moet straks al die spekjes weer zien kwijt te raken Maar ik klaag ook niet hoor! ben ook wel dol op dr haar en spekkies
Ohhhh, net belde een boze klant (waar ik dus nét nog over tegen mijn collega vertelde dat we nog steeds het kastje moesten brengen en dat ik dat dus geen stijl van ons als zaak zijnde vind dat het zoooo lang heeft geduurd) en die wilde zijn kastje! En wel NU! En ik krijg nog steeds niet de kans om mijn gesprek aan te vragen!!! Nu zometeen MOET het echt! Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Whaah spannend merel!!! gewoon DOEN!! Vaak valt het achteraf mee en denk je "heb ik me daar nou zo druk over gemaakt?" (dezelfde wijze woorden van een lieverd hier een aantal dagen geleden over poepen-slapen ) Maar dat van vanochtend had ik eerder meegemaakt ja , maar dat was bij mijn andere baan (alweer zo'n 10 jaar geleden....) Juist daarom vond ik het ook zo bizar.... zijn dan toch alle mannen hetzelfde??