BB: ik heb daar ook over zitten denken.....moet zeggen dat het de laatste weken beter ging, ze spuugde veel minder mondjes terug, gewoon boeren met lucht zeg maar. Alleen deze week heb ik vanwege verkoudheid en verslikken 3x de volle laag gehad en boert ze dus ook een flinke klodder op na het voeden. En dan ook die tandjes nog erbij, misschien wil ze gewoon niets in haar mond nu? Ik zei ook tegen ML: misschien moeten we rapley proberen!!! (typisch dat jij dat ook dacht) Maar ik gaf haar een reepje banaan en toen ze daar wat vanaf beet en dat was nog geen prut kokhalsde ze alweer bijna. Dus da's het toch ook niet.... Maible: goeie van je, liga prakken met sap deed ik bij jp ook wel eens. Maar ze zuigt eigenlijk niks van een lepel af. Dus strijk ik het als ik de kans krijg aan haar tong/gehemelte, maar ze maakt haar mondje er bijna niet voor open! Ze spuugt het direct terug op de slabber. Vreemd toch? Terwijl als ik iets op een bordje prak voor haar neus ze mega wild ligt te spartelen!
hmmmmm en warm gemaakt??? ja en banaan is wel een heel typische substantie.... Ze is nog klein ook he...
Ik zorg dat het fruit lauwwarm is zoals bv is zeg maar. Ja, het komt ook wel, maar 2 maanden proberen vind ik wel beetje lang duren.... (zij is weer traag met eten, maar super sterk en al tandjes )
ik ga ook sluiten ff wat opruimen...pim fles geven en slapen... morgen wil ik naar de prenatal en als niet druk is fotoshoot doen knuffels
Haak ff bij Bb, leuke namen hiiiii en diaree op de grond nee lijkt me niets. Giraf, bij F begon het ook met kijken en geluidjes maken, heb een pot neer gezet, en begonnen met eerst alleen voor de nacht er op te zetten. Nou na een weekje zat er een plas in dus wij als gek klappen enz mocht ze oma bellen. Nu hebben we een sticker kaart. En bij een plasje mag ze een plakken, heb een rol van 200 jipjanneke plakkers gekocht. Dames lees iets over fruit koken, doe het rauw mag toch wel?? Merel knap van jk lange vinger, had t laatst soepstengel gegeven hij hapt er stukken van 1 cm af !! Moet ik het er weer uitpeuteren Heb van het weekend van kruid.vat eigen merk warmte lepeltjes gekocht, zijn heel mooi plat en t hoeft nauwelijks zijn mond open te doen maby iets voor jk?? F had ook moeite ermee met andere dingen als melk, die wou alleen echt moes zeg maar. Bij 1 brokje korreltje was het kokken dat is zo naar. Wat dat betreft lijkt jk wel op f die at hele toastje s maar warm eten homaa Zo heb net plankje voor achter de wagen gekocht , bijna nw !! Liefs voor wie ik ben vergeten knuf
MerelEn als je het nou eerst een week lang met het speentje probeerde? Fruit eraan en dan het tutje in haar mond? Misschien is het wel een beetje teveel nieuwe dingen voor haar En fruit En een lepeltje.... En als ze dan echt gewend is aan het fruit in haar mond, dan weer met lepeltje proberen? Ik weet niet of het iets is hoor, denk even mee.... Meis Ik geef fruit ook rauw. Super dat je een meerijdplankje hebt! Ben benieuwd hè F het vindt. Zeep Al gebeld naar de HA? Fruithapje Weet je wat echt lekker is? Tomaat met banaan! Tomaat ontvellen en prakken en banaan erdoorheen prakken! Heerlijk! Wat een vies weer vandaag dat wordt weer binnenblijven en ik bang. Ik ga maar eens verzinnen hoe ik die 2 apen weer een hele dag binnen kan vermaken
Heeeeeee goedemorgen dames! Giraf: Oh dagje in het giraffenverblijf dus Ieuw heel eerlijk klinkt dat niet zo lekker Tomaat en banaan.... Meis: Oh fijn dat je een plankje hebt!!
Goedemorgen, Giraf , nou slecht weer In brabant, hier is het droog en helder banaan met tomaat ga keer proberen Bb, jij ook weer van de partij, hoe bevalt je nu weer werken?? Fijne dag allemaal
Oh aparte combi's!!! Ken wel choco pasta en pindakaas, en jam met kaas maar deze???? Hiiiii vast beetje gek maar wel lekker
Ja pindakaas en komkommer snap ik wel, maar smeerkaas en HAGELSLAG????? Hier kaas, stroop en mosterd mmmmmmmmmmmm
giraf, vreemde combi's , ik heb voor S klei gekocht, nou..... nu zitten we dagelijks 3 uur aan tafel te kleien bezigheidsterapie noemen we het. BB die mutsjes op FB van de tweeling zijn echt gaaf, helemaal zelf gemaakt ? nemo, las dat de open dag wel zijn tol had geëist, vandaag ook staken of dat niet ? merel, zou niet weten hoe je haar aan het eten kan krijgen, volgens mij heb je alle methodes al geprobeerd of niet. zeepje, vind je het niet vervelend dat je zo kort word gehouden ? ik had het met Ml er een paar dagen geleden nog over, dat ik me echt niets laat opleggen, "een volgzamer type was wel makkeijker geweest" zei ie . maar dit doe ik dan wel alleen bij degene die ik goed ken, bij de gyn ga ik maar uit van zijn woord, word tijd dat ik daar ook minder meegaand ben meis, fijn dat je toch een plankje hebt gevonden. ik moet eigenlijk nog een nieuw badpak hebben, dus wil vandaag eigenlijk nog de stad in. morgen en zaterdag weer werken in de bloemen, morgenavond en zaterdagavond een verjaardag en zondag sta ik op een rommelmarkt , vond het zonde om alles weg te gooien en nu beur ik er nog wat voor (als het goed is tenminste). vanavond met vriendin even een drankje doen in de stad, is ze er ook even uit. weer een lekker druk progamma
Giraf, je bent toch niet zwanger he met al die vreemde combi's?!?! Vlek, druk dagje dus Ik heb info opgevraagd voor die shoot. Ben benieuwd of ik iets hoor
Hee Vlekkie! Ja die mutsjes heb ik helemaal zelf gemaakt Krijg er erg veel leuke reacties op! Superleuk! Hahahaha Moos is ook gek op kleien!!! Maar ik heb zo'n knutseltafeltje in de woonkamer staan en dan zit hij bij mij en en dan kan ik soms lekker mn eigen weg een beetje gaan. alhoewel we het vaak samen doen hoor Nee ik ben ook niet zo'n meegaand type... Alhoewel ik wat betreft de band niet zo op mn strepen ga staan... Maar dat komt ook omdat ik ALTIJD van IEDEREEN te horen krijg: Ja die band moet toch kunnen.... ja kan ook... maar nu even niet! Jij weer een druk druk weekend! Wel lekker shoppen en stappen En rommelmarkt is leuk!!!!!!!! Meis: Ja hoor het werken bevalt me prima. Alleen mijn manager doet wat moeilijk
*even snel tijdens het fruithapje*Merel, ik zat ineens te denken: als je nou BV door het fruit pureerd? Of zeg ik nou iets heel geks?
BB, wat is er met je manager dan? dat hij moeilijk doet. Heb net het zkh gebeld, dat ik graag tussentijdse uitslagen wil van afgelopen vrijdag de onderzoeken en bloeduitslagen. moeilijk lastig. Dus ik zeg ja weet je wel hoe lang ik anders moet wachten ga ik niet doen hoor!! morgen belt de arts eind van de ochtend ergens. ben benieuwd
Oh goed van je Meis!!!! Echt superknap ik hoop dat je wat uitslagen krijgt morgen!!!!!! Oh mn manager wil me gewoon het liefst morgen betermelden... Ze gelooft geloof ik niet zo in de ernst van mn klachten...