Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hallo allemaal!

En Merel, al op gesprek geweest? Na al die jaren verdien je wel een mooie opslag hoor!
    En we zetten 7 april onze meiden wel naast elkaar, hier nog zo'n klein tenger meisje met pluishaartjes:D Maar dat maakt ze niet minder lief!
    Hoeveel weegt Jk nu? L is nu 7100gr en is 67 cm.
    Volgens het cb doet ze het perfect. Ik mag een aantal afspraken overslaan, ik hoef pas weer te komen als ze 11 mnd is:D

BB, wat heb je toch een heerlijk meisje!!! Geweldig die foto's! Ik ben zoooo benieuwd naar al die kleintjes!
    Ik vind het wel heel erg jammer dat Zeep er niet bij kan zijn:(

LM, Grappige schoentjes. Doen me aan die Marokkaanse slofjes denken.

Vlek, geboekt voor de Efteling, leuk!! En was de vergadering goed gegaan? Lijkt me wel leuk, zo'n tocht langs de boerderijen.

Meis, hier geen c1000 in de buurt helaas. Ik zal mijn moeder vragen of zij er wel eens komt.
    Nu wel het toch over zegeltjes hebben, als hier iemand bij de PLUS komt dan hou ik me aanbevolen voor de glazen zegels. Wil evt ook wel ruilen tegen etos zegels;)

Giraf, mannen;) Weet je ondertussen al meer over de kleine van je collega?

Ik zou vanmorgen eigenlijk naar het gemeente huis voor de id kaarten van de kids. Is ML vergeten een kopie van zijn paspoort te maken. Nu moet ik volgende week.
    Ik heb wel een hele lange wandeling gemaakt met de kindertjes:)
    Je moet wat als de tuin zo'n puinhoop is dat ze niet buiten kunnen spelen.

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Een heerlijke zonnige middag groet van mij.....

*eerst even ego, maar dan zijn jullie wel weer op de hoogte*
    Zo net weer terug van de HA moest kijken of F dr buisje er nog in zag, nou gelukkig wel heb gelijk kuurtje mee voor op vakantie mocht ze daar last van dr oren krijgen.
    T moet een foto van zijn heupjes laten maken ze zag er iets aan niet echt heel erg maar uit voorzorg.
    En voor de spiraaldames ik heb het gevraagd en meot er bij aan de pil!!! grgrggr om zo de bloeding beetje in control te houden.

@Giraf ja mannen ook he!! hahaha je zou ze toch wat.

@Maible, ooh super dat het zo goed gaat met L he!! en zij ook pluis haartjes. Zal eens een foto maken van T die en zeker voor een jongen een bos haar. dus we kunnen wat over plakken hi
    En ik heb glazen zegeltjes voor je wel 3 :Dmaar je mag ze hebben

@BB, wat een schatje is het ook kleine Pipje!!

@Merel, you go girl gewoon doen, en alles zeggen wat je wilt!!!
    komt goed!!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dames!

iedereen in de zon nu??

HHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben zo blij!
    Mijn mannetje kan EINDELIJK fietsen met een driewieler!!!
    Hij is momenteel bij opasoma rondjes aan het rijden op het terras van de buren met zijn driewieler mét de trappers!! Hij kon daar voorheen niks mee! Heeft lang geduurt maar eindelijk kan hij dan 'trapperen'. Hij fietst heel hard op een loopfiets en rijd dan ook met de benen omhoog getrokken, dus volgens mij kan hij straks best snel de zijwielen eraf. (althans dat hoop ik)

Verder heb ik dinsdag mijn gesprek. Kan ik mooi even alles voor mezelf in kaart brengen van te voren!

Cinnamon: ha ha, nog een dunne kale dus :D! Jk was met 6 maanden op CB 7250 gr en 69,4 cm. Dus ze lopen wel gelijk he!
    Ik heb afspraak met bijna 9 maanden, maar denk dat ze dat gedaan hebben vanwege het eet-probleem in het begin. Vind het ook wel fijn. Maar is nieuw beleid he, je mag afspraken 'overslaan' als alles goed gaat. Je bent ook een topmama he! Logisch!!
    Zal eens foto knippen vaan hraa pluis haar. Het gaat zo lekker overeidn staan als ze in haar wipstoel zit, dan worden de pluisjes heel statisch en gaat de boel zo mooi omhoog staan!

Meis: oei, goed dat je al reserve kuur hebt. En hopelijk niks geks met T zijn heupjes!! Is nu we genoeg geweest voor jullie allemaal he...!

Fijne middag!!

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    haihai..
    Hier vanuit de pauze..
    Had ik nog nooit van gehoord dat de afspraken op CB mocht overslaan. :(
    Goed van Jp Merel, Daan snapt er ook nog de ballen niet van.. Haha. We gaan het goede moment in, richting zomer, dus wie weet..
    rest: zwaaaiiiiiii
    exit pauze

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    WAT EEN HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK WEEEEEEER!!! Net een heerlijke wandeling naar t dorp gemaakt. Moos op zn loopmotor :p En met zonder jas natuurlijk ;):p:p:p

Merel: Stoer man! Ik duim dinsdag voor je! En top dat Jp nu fietst! Moos vindt t ook super :) /maar die 3-wieler (chopper) van hem, die trapt zeg maar naar voren (zoals een skelter) dat lukt m wel, maar het beginnen met trappen is wat zwaarder.
    Op die van zn nichtje scheurt wel ie zo weg :p Ben net bij de HEMA geweest en daar m eens op t fietsje gezet. Ging al heel goed! Nu wil ik deze aan oma vragen voor zn jaardag.:D
    En hij heeft een loopfietsje met 2 kapotte bandjes, van mijn collega gekregen. Die ga ik ook nog even wegbrengen om te maken.

Cinn: Precies! Ze zijn er ZEKER niet minder lief om!!!! Moos was ook een kale dets tot de 1,5 hihi

Meis: Ach erm dingske is t toch. Gelukkig zitten de buuskes er nog in!! En op vakantie moet je niet ziek zijn das niet leuk nee :( Dus goed da je een kuurtje hebt.

Oh en ik heb geen C1000 :( wel een plus, jan linders, lidl, aldi, jumbo, AH... :p

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

gebruik sinds gister ander voeding en het lijkt te helpen
    oh zal het toch daaraan liggen... we wachten het af...
    (gebruik nu mix van friso comfort en friso extra, hier spuugt hij wel meer van maar dan ook 2 schepjes nutriton erdoor;)

sem is nu ff met opa mee en pim slaapt...
    net grote schoonmaak gehouden boodschappen gedaan en nu ff relaxen

oma komt vanavond weer paar dagen logeren

knuffels

@giraf; whahaha echt typische mannen he:p

@merel; ja ik vind dit leeftijdsverschil echt super:) net even huilen hij liep er gelijk heen om te sussen mama waar is de speen hij wil de speen in, die geef ik hem dan en sem doet die bij pim in de mond *lief*
    huilen vreet idd aan je, vooral ook veel irritaties na manlief toe... die wordt er helemaal gek van!
    goed dat jij dinsdag nu een gesprek hebt, succes alvast!
    en wat leuk op de driewieler:D

@cinn; voor id mag je geen kopie van ml gebruiken, moet de echte zijn... en ingvulde papieren die gele voor dat jij een id voor je kind(eren) aan mag vragen...s6

@bb; lekker uitgeslapen dus:D
    Hahah ja geweldig he met zonder jas:p

@meis; gelukkig zaten de buisjes er nog in!

@nemo; je bent niet verplicht om naar cb te gaan dus overslaan mag dan ja...

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden even een vraagje mbt meeting

Kan ik nog steeds met iemand meerijden? Iemand bood het aan maar weet niet meer wie :D

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dat was Meis volgens mij wijffie! Kun je met Vlek en Meis meerijden!! ;):D

Ik heb zojuist iedereen een mailtje gedaan. ;)
    Meis: Zou jij Mliefje even willen smsen, of ze nog meegaat? Ik heb haar nr niet :(

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    BB: heb geen mailtje, klopt dat. kan zijn dat mn mailbox vol was, inmiddels niet meer ;)

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    nog een keer verstuurd ;)

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey lieverds,

Ik hoop te komen hoor met E.line naar de meeting op 7 april! Had ML er aan herinnerd en hij keek me heel koddig aan..nou, was wel eindje rijden zei die. joh, maar uurtje zei ik. Enne, je ging toch met M.aaike naar dierenpark amersfoort?? Oh ja! Probleem opgelost en ML heeft dus een leuk ochtendje met zn oudste! Dus..heb er helemaal zin in!!! De locatie is ook mega gezellig!Maar he..jullie mogen me toch nog wel he?;) Spreek jullie nu al tijdje niet meer, dus dat voelt best wel beetje raar. Denk wel aan jullie en ben reuze nieuwsgierig hoe het met iedereen is, dus dat wil ik dan allemaal horen!!!

@Nemo Hoe gaat het met je zwangerschap?
    @Rasp hoe gaat het met je moeder?
    @ Meis Hoe was de uitslag (sorry wel beetje heel erg laat..)
    @ Vlek Nog steeds voor mij mn held/kanjer! Hoop op rose nieuws als ik je zie op 7 april!!
    @ LM Hoe gaat het met Feetje? Ontwikkelt ze goed? Ze is echt een kanjer!
    @meiden Hoe gaat het met jullie musketiertjes?

Hier is de rust weer wat teruggekeerd in huis. Met mooie weer speelt M.aaike veel buiten en dat is heerlijk!En mama zit natuurlijk veel buiten! E.line eet groente/fruit/brood heel goed en ben BV aan het afbouwen. Maak groente/fruithapjes allemaal zelf, en dat geeft wel een kick hihi. Word nog kampioenen pureren!;)M.aaike praat al in zinnen en word echt een eigenwijsje. En als ik haar buiten zie spelen, dan ben ik zooooo trots! Trouwens, op allebei mn meiden! Echt aan het genieten hier!!!
    Nou, knuffel voor iedereen, geniet van de zon/zwangerschap/babys/kids/goede gezondheid/man etc!

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ZONNESTRAAAAAAAL!!!!!!! Heerlijk dat je komt wijffie!!!!! :D:D:D:D
    Hier alles in orde! Ik zal je een update mailen op 6 april ;)

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ach madeliefje, ik ben ook bijna niet meer hier hoor. Af en toe moet men ook even aan zichzelf denken ;)

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey meiden!

Even een ego update:
    Morgen voor een inwendige echo naar het ziekenhuis. V.era is morgen weer een dagje naar schoonmoeder dus even wat rust. Ml is thuis morgen dus das ook erg fijn. Ik laat jullie weten hoe het was en wat de uitslag is.

Knuf x

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Succes meissie!!

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

LM, dank je wel!!!!

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sorry meiden als ik kortaf reageer........zit niet zo goed in mijn vel.

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    huh?? waar is mn reactie nu???
    Nog een x dan maar:

Rasp: Heeeel veel succes wijffie ik denk aan je! Hoe laat mag je? Kusssss

LM: Jij bent er toch nog wel redelijk vaak?!:)

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooh meissie, kunnen we je helpen? Wat rot voor je :( En geeft niks hoor liefie, vind het al lief dát je reageert nu.... Dikke knuffel!!

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Nou dat valt best tegen..........wat dan weer betekend dat ik hier eerder te vaak was haha

Deel Deze Pagina