oh das ook lekker dan van haar vriend heb geen zin vandaag , moet nog zoveel maar het zonnetje en hangmat zijn ook zo lekker. kop op vlek even doorzetten, is alles weer klaar! geven jullie mij even een schop onder mijn kont.
oh je helemaal niet meer aan gedacht (thanks BB) van Harte zeepje, dat het maar een dag vol zonneschijn mag zijn !!!!!
owww ja, toen ik vanmorgen ZP opende wilde ik dat doen, maar alsnog vergeten GEFELICITEERD ZEEPAARDJE!!!
Zeepje gefeliciteerd een mooie dag vandaag!!!! @Vlek, oooh idd waar wij het vorige week over hadden ja, in een dorp en dan nog raar opkijken van dieren. Ik nam vroeger alitjd mn konijn mee naar school hiii. Hoe is het met dat witte konijn? groeit hij al? En een schop onder je kont! welnee je moet je werk aanpassen aan het weer dus ik ga een tandje achter uit. Maar wel al de was op de lijn gordijnen weer schoon ramen boven gelapt, zo even dweilen en dan vind ik het weer mooi voor vandaag. @BB, oooh jammer net Jadore niet gezien, nou het is al bijna 7april he!! Hoe is het met de kindjes en had je CB al gebeld?? @Nemo, wel fijn dat je zus komt, maar jee wel vervelend dat ze aan de drank is (mag ik dat zo zeggen?) (ik zal nooit veel drinken daarvoor heb ik genoeg voor geleerd en gezien van dichtbij helaas) en leuk man Da.an kan fietsen, geloof je ook wel al je het zegt hoor is geen bewijs voor nodig maar wel leuk je kleine mannetje te zien fietsen. zo nu maar even met de pootjes omhoog in de tuin de kindjes slapen!! hiii mamatime
Hi !! Nou, heerlijk morgen gehad! Hebben de speeltuin geopend om 9:30 uur, nog geen kip te zien daar!! Daarna heerlijk in de zon gezeten bij de ijssalon. Ken die vriendin via zwangerschapsyoga van JP zijn groep, nu verhuist ze naar zuid-limburg.....maar we gaan nog afspreken! Leuk afscheid gehad dus. Maar oh oh oh ohg oh, wat ik me vanmorgen toch heb meegemaakt met Jk................ Ik had haar in de box gelegd en ging brood smeren, ik loop naar de kamer terug en ik moest 2x kijken hoor...... Ze lag met haar buik op de armleuning van onze bank (die bijna 20 cm van de box af staat) te balanceren!!!!!! Ze had zich dus opgetrokken en op haar knieën zich afgezet en zo uit de box gekropen de bank op!! Nu gaat ze steeds aan de rand zitten rekken en strekken, heb ff foto gemaakt, ik kan het niet geloven dat ze het echt zelf gedaan heeft????
Sorry Zeep, ik wilde eerst deze reactie versturen, maar nog plaats ik eerst mijn eigen verhaal, schaam schaam.... VAN HARTE GEFELICITEERD ZEEPJE met je 27e verjaardag!!! (nog piepjong!!) Maak er een mooie dag van, het zonnetje schijnt speciaal voor jou!! (extra een lente plaatje erbij gedaan)
OMG Merel!!!! jemig!!! Wat een troela zeg!! Wel erg knap hoor maar ook erg gevaarlijk hihi. Echo was goed meiden, geen afwijkingen gelukkig!!
Oh Rasp fijn dat alles ok was!! En nu, moet je iets van oefeningen doen ofzo voor die verzakking? Hopelijk heb je er niet al te veel last van....!
Merel, al een leuke dag gehad dus in de speeltuin!!! maar oooh die JK toch hiii, schrikken of niet?? maar wat een grote meid word het al zeg leuk hoor om te zien. Rasp, fijn meis dat alles goed was! en geen rare dingen en hoe nu verder? zo ik ga weer de zon in
De verzakking moet ik voor naar bekkenbodemfysio en dan heb ik over 2 weken nog de uitslag van het uitstrijkje maar daar verwacht ik niks van. Die bloedingen komen waarschijnlijk gewoon van hormonen en het feit dat ik pas geleden bevallen ben en het nog in de war is allemaal. De gyneacoloog zei dat ze kon zien dat ik over ongeveer een week een eisprong ga krijgen, ik snap dus niks vann mijn cyclus want ik had vorige week al donkere ovutesten en dacht dus bijna weer ongi te gaan worden, niet dus..... Nou ja, we moeten het maar nemen zoals het is!! Ik voel me in ieder geval al weer een stukkie beter nu ik weet dat er niks is.
zo lekker rustig hier meis, al bruin geworden van het zonnetje rasp, wat fijn dat er geen rare dingen uit voorgekomen zijn, is toch altijd weer spannend zo'n echo. en lichaam in de war is niet leuk, maar kan nog best lang duren geloof ik, tot 9 mnd dacht ik (of is dat ook zo'n bakkerpraatje) merel, hihi die kleine ontdekkingsreiziger van jou !! beetje mama laten schrikken. dat word dus de bodem van de box naar beneden nemo/merel ja in een keer kunnen ze het ook he, S deed het ook heel lang niet, alleen met haar beentjes zich voortduwen, maar nu heeft ze op de psz gezien wat ze met die ronddraaiende dingen moet doen en is het kwartje gevallen, alleen op de driewieler, de tractor is nog te zwaar om te kunnen trappen. nog even een vraagje, komen er ook oudere kindjes mee naar de meeting of alleen de maxicosi zitters ?? als we toch op een bovenverdieping zitten met een boel speelgoed kan ik S misschien net zo goed meenemen
Ik twijfelde ook al Vlek, om Daan mee te nemen. Ik weet alleen dat ik een stuk relaxter zit als ik hem niet meeneem
@Vlek, ja gelukkig is het niks, t is alleen even vervelend en kan inderdaad wel een tijdje duren nog maar dat is niet erg nou ik weet dat het niks ergs is. Ik neem V.era niet mee hoor maar die is gewoon nog te jong en daardoor een echt handenbindertje en dat is too much for me! haha.
@Vlek, wanneer verwacht je deze ronde je ei?? Wel apart dat ik vanmiddag voor het eerst eens mijn eierstokken heb gezien haha, ze waren mooi volgens de gynaecoloog hahaha.
zo de stoelen op tafel de bar dicht ! Ik sluit even af voor vandaag, weltruste musketiers (de sleutel ligt onder de mat voor degene die morgen opent )
Hallooooooo lieverds! Zeep: mooie dag gehad? Rasp: Oh fijn meissie!!! En mooie eierstokkies Vlek en Nemo: Ik twijfel ook over Moos... Lijkt me wel leuk, maar rustiger zonder hem... Ik ben vanaaf met ML uit geweest! Smoeder heeft opgepast en t ging heul goed! We zijn naar een fa.ulty tow.ers diner geweest, was wel lollig Ben geen fan maar dit was wel leuk
ohohohohoh Merel: WAAAAAAAH schrik jij even hlemaal te [pletter!!!! Superknap, maar oooooh wel gevaarlijk! Ik kan me trouwens echt NIET voorstellen dat Pip dat al kan over 2 maanden
Zet de stoelen terug op de vloer, de bar is weer open! Meiden, ben even behoorlijk afwezig, sorry daarvoor, maar ik steek het op de zon.... Die roept de hele dag naar mij "kom naar buiten, kom naar buiten, geniet van mij" Merel Whaah!! Kan me indenken dat je hart even 3x in de rondte draaide toen je Jk op de bank zag hangen! Ik houd wel van ondernemende kleintjes, maar ze gaat wel heel hard... Ze is al bijna geen baby meer... Meeting Als er meerdere van jullie de oudste meenemen wil ik I ook best meenemen hoor... ML gaat sowieso niet naar de dierentuin, want die moet werken die dag en kan het niet verzetten... Zeep Dag te laat, maar niet minder gemeend: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Rasp Fijn dat alles goed was op de echo... Verder heb ik wel alles gelezen, maar J zit nu op schoot en die wil ook vanalles typen naar. Jullie, dus dat is een beetje onhandig zo... Kom vanmiddag wel terug als ze slapen Fijne (zonnige) dag meiden!