Hahhahahahaha ja het is soms lastig met al die kindjes en die namen Ik hoop dat je ongi snel komt Giraf! Vlk: al een ei in zicht?? Erg veel last meid? Kanjer! Rasp: Lekker genieten! All: Ben ook aan t genieten!!
ach sorry, maar op 1of andere manier haal ik dat door elkaar. is neit de eerste keer. ->doe het niet met opzet hoor) vergeef me!!!
Hey!! We hebben heerlijk buiten gewandeld vanmiddag en naar de hertjes en de speeltuin geweest. Enige nadeel is dat V.era dan nooit weer naar huis toe wil en een dikke drama maakt dan.....maar we hebben er van genoten. Ik voel me de afgelopen dagen trouwens erg goed, misschien het weer of misschien het feit dat ik me bij het bv gedoe met J. heb neergelegd en dat ik lichamelijk niks mankeer volgens de onderzoeken, misschien een stuk rust daardoor in mn koppie. Hopelijk blijft het dus zo goed gaan! Meiden ik hoop vanavond even op jullie te kunnen reageren, tot later! x
Rasp, klinkt heerlijk z'n dag! En wat fijn dat je je beter voelt, knuffel. Giraf, hihihi J eet alles! Wel heel erg makkelijk z'n kind. En ik hoop echt dat jullie plan met het slapen van I gaat werken. Balen dat je zo lang moet wachten op je ongi Meis, hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Ik ben eigenlijk aan het koken (en daar ben bepaald geen ster in) dus even snel. L was vanmiddag 61,5 cm en 5.860 gr (heel erg gemiddeld had ik begrepen). Verder geen gekke dingen met hem, hij ligt nu in de box te spelen.
Ohhh Meis en Giraf: wat eten jullie mannetjes bergen eten zeg!! Jullie feeder of laat ik mijn kind verhongeren.... Zal allemaal wel goed zijn, gelukkig is ieder kind anders, maybe ook verschil tussen jongens en meiden? Ik geef het volgende: 7:00 BV 11:00 3/4 van grote pot fruithap (of vers in zelfde hoeveelheid) 12:30 nu dus pap uit een bordje. Maar gladde pap, tarwe of fijne granen moet ze nog niks van hebben. Strak wordt dit dus boterham. rond 15:30 afhankelijk hoe laat ze wakker wordt. 1/4 van het restje fruit. 17:00 uur groente: 3/4 grote pot olvarit, of vers 17:30 puddinkje 19:00 uur fles 180+6 en 1 volle schep rijstebloem. Feitelijk dus maar 3x melk en 1x pap. Tegen mij dus gezegt dat ze 2 warme maatijden moet hebben. pap + groente. Ach, ben blij dat jullie mannen alles weg eten!! Jk eet wel sneller als Jp toen! Soms schrik ik ervan. Maar ben heel huiverig geworden om iets van koek of brood te geven, puur vanwege dat gespuug laatst. Misschien toch eens over die drempel heenstappen... Heb daarstraks een uur in de zon zitten lezen! Heerlijk, geen kids, ML werken. Soms moet je dat moment gewoon pakken he! Heb kindjes opgehaald van het KDV en ML gaat dan altijd met Jp naar zijn broers het welbekende zakelijke vrijdagmiddag pilsje pakken, en ik ga met jk naar huis. Doe ik haar lekker in bad, KDV bacteriën eraf en mooi maken voor het weekend! Ze ligt nu in haar nieuwe Lie.f! jurkje te pronken in de box.....jammer van die glimmende snotneus....
Meiden, ik krijg net brief van het ziekenhuis. F moet 6 april voor controle. Hoop dat ze zich 7 april van haar goede kant laat zien.
LM: Oh vast wel, jouw mooie kanjertje Merel: FOTOOOOOOOO!!!! En aj zeker moet je die momentjes pakken!! Lekker genoten meid? Hahahaha als jij je kind verhongert, wat doe ik dan wel niet??? Als we wakker worden eerste BV 3-4 uur later weer BV 3-4 uur later BV En dan 3-4 uur later nog eens BV!!! Soms nog 1 extra BV, maar meestal niet
meis, hoe ging het vandaag in het zkh ?? iedereen lekker van het weer genoten vandaag las ik !! BB, mooie foto's hoor !! rasp, fijn dat het beter gaat !! vandaag echt een indeputzit dag , die stomme hormoon pillen ook heb al schreeuwend naar ML uitgehaald, S heeft het ook in de gaten en gaat dan megairritant doen, heb al huilend op bed gelegen, bah bah bah !!! en waarom, geen idee die pillen halen het slechtste in mij naar boven zo lijkt het . morgen even lekker naar de i-tuin met een vriendin, ze heeft vanavond een date met iemand die ze via internet heeft ontmoet, heel spannend dus, is dezelfde vriendin als waar de vriend het na 10 jaar in feb van uitmaakte, ben benieuwd. morgenmiddag naar een speeltoren kijken voor S, we wouden een zandbak maar na allemaal mooie dingen op i-net te hebben gezien komt er een mega luxe speeltoren nou genoeg over mij, ik ga S in bad doen en dan de kalfjes, vanavond voice kids !!
ik bedoel de kalfjes voeren, ze gaan niet allemaal in bad hoor mooie foto van je grote boef BB, echt al een grote bink, komt ie ook mee de 7e, kan S er mooi al kennis mee maken
@Vlek, och lieverd toch, wat een gedoe, het moet nu eens voor het goede doel zijn hoor. Sterkte schat! X
Hier 8 x BV per dag.......hm.....tja...... Volgens mij geven jullie je kinderen gewoon normale hoeveelheden hoor, ik vind het wel per kind verschillend hoor en je voelt het zelf wel aan toch? @Quint, is de maaltijd goed gelukt? @BB, wat een knap mannetje heb je toch! En met dat colbertje, zo'n heertje! @LM, jouw goedlachse Feetje zal vast wel gezellig zijn 7 april. @Merel, wat heerlijk zo'n momentje voor jezelf en dan ook nog eens in de zon, zo fijn!!! Lekker kleurtje op de wangetjes gekregen?