Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Ha ha, beetje rode neus....doel was eigenlijk om mijn pukkels wat in te laten drogen....oh heb zo'n last van een slechte huid tussen kin en wangen....baal daar altijd zo van. Zou zo graag een spekgladde huid hebben....maar helaas. Ach ja, zo heeft ieder wel wat he.

Vlekkie; meid toch....soms ik het ook lekker om het er even allemaal uit te brullen he! Gewoon ook aan toegeven, ook jij mag wel eens ff ergens tegenaan trappen!! Morgen weer nieuwe dag. Komt goed schatje.

Rasp: je hebt gelijk hoor, ieder kindje heeft zijn eigen behoefte. Ik denk ook als ik die hoeveelheden zie: krijgt ze wel genoeg?? Maar ze laat tussendoor eigenlijk nooit van zich horen dat ze iets wil. Dus dan zal het wel goed zijn he!

BB: leuke foto's weer!
    Kon geen foto van het jurkje knippen, ze begon te brullen ;). Ik merk dat ik nu maatje 74 uit de kast aan het halen ben, en het past eigenlijk al perfect....oeps...snel de rest passen dan! Is zo zonde als het maar zo kort past!
    Als jij F meeneemt naar de meeting moet je het me ff laten weten he! Dan passen we alleen niet in 1 auto, dus dan rijden we apart. Moeten ook ff het antwoord van Cinnamon afwachten he!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Merel, hier ook pukkels hoor, mijn huid is echt niet mooi en dat is al jaaaaaren zo helaas. Maar de zon kan dan wel veel betekenen ja al is het alleen al het bruin/rode teintje wat de pukkels verbloemd.
    En ja, een tevreden kindje is een goed teken hoor!! Ze geven het heus wel aan als ze honger hebben hoor.

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoi lieverds,
    Ging goed bij zkh, we zijn net terug van schoenen kopen!

Ga nog reageren hoor.........vlek dikke knuffel voor jou

4. raspberry

@Meis, fijn dat het goed ging, kleine man niet van streek dus? En voor wie heb je schoenen gekocht dan?

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Vlek: Oh meid even knallen jij!!! Ik vind het echt niet leuk voor je, maar ik begrijp het wel zooooo goed!! En misschien is t ook wel even goed voor je. Die frustraties en verdriet er uit knallen!!! Dikke dikke kus!!

Rasp: Moos heeft ook heeeeel lang nog 8 voedingen gehad hoor. alleen dan overdag.
    Hihihihi dank je, ja ik vind dat zo stoer dat jasje :)

Merel: F?? Ik heb een Moos ;):p En nee ik denk niet dat ik hem meeneem hoor... Zou t wel leuk vinden, maar is niet handig en praktisch, dus ik doe t maar niet. Als ML naar de dierentuin had gewild, misschien wel, maar dat doet ie niet hahhahaha.
    Jammer van de foto;)
    Hahahahaha ik doe pip net na t badje een GLOEDNIEUW chinobroekje van de Hema aan, maatje 68, krijg ik m bijna niet over haar dikke kontje hahahahahahah!! Eenmaal aan, zat ie goed hoor, maar eer ie aan was hahahahaa :p:)

Meis: Fijn dat t goed is gegaan!!!

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Schoenen voor F en T hiiiii
    En hij vond het niet erg was zo gepiept!!

7. raspberry

@Meis, wat een stoere knul zeg!!! En wat leuk nieuwe schoenen, ik wacht nog heel even tot eind april ofzo en dan koop ik zomerschoenen voor V.era want haar voeten groeien snel en anders moet ik in mei al weer nieuwe schoentjes kopen.

@BB, hihihi juffrouw dikbil!! En een chinobroekje is zo gaaaaaaaaaf!!!

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Herkenbaar Rasp! Ik wacht ook nog even.

Hahahaha ja een blauw broekje met witte sterretjes :)

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zitten jullie ook TVK te kijken???? Wie vinden jullie goed? Ik die twee blonde dametjes, die laatste 2 en die jongen ook wel.

10. raspberry

Wij kijken naar ned 3

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ik had eerste flikken gekeken , volg Tvkids niet echt kijk nu wel, wacht op moord.vr.ouw

Maar jullie wachten nog met schoenen, ja heb wat opener sc hoenen voor F gekocht, heb ook dichte maar die had ik laatst gekocht.
    Zo balen had laarsjes voor dr maar die past ze niet meer grrrr maby kan ik ze op mp nog verpatsen :D
    Zal morgen foto van nw schoenen maken, t heeft gympjes hiiiii

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hoe smaakt t bier??

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ML is nog niet thuis :(

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Hij is het vast opdrinken voor je
    Of hij wacht tot je bitterballen klaar zijn hiiiii

15. giraf

giraf Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!Weer een nieuwe dag vol zon!

Merel
    Heerlijk even lekker in de tuin zitten niksen!
    En ik heb dat ook altijd, dan ligt J zo lief te spelen en dan wil ik een foto maken, maar zodra hij de camera ziet zet hij het op een brullen.... Haha als hij later foto's van zijn babytijd terug kijkt staat hij overal huilend op, dan zal hij ook wel denken 'wat een rot jeugd heb ik gehad zeg' :D

BB
    Heerlijk die foto! Ben blij dat je ze hier ook neerzet nu ik geen FB meer heb ;) :)

Rasp
    Fijn dat het weer wat rustiger is in je hoofd! Misschien is het ook wel omdat je nu ook in je gedachten hebt dat je het probleem gaat aanpakken...

Meis
    Gelukkig was de foto in het ZH goed, al wist je dat eigenlijk al wel...

Quint
    L weer goedgekeurd door het CB! :)

Vlek
    Kalfjes lekker gewassen? ;) :D :p
    Wel k*t dat je je zo rot voelt door de hormonen :( ik kan wel zeggen dat het voor een goed doel is, maar daar heb je met je gevoel nu niks aan :) hopen dat je snel je ei krijgt!

LM
    Oeh, F naar de KA, toch wel weer spannend? Of gaat het voor je gevoel helemaal goed?

Wij gaan vandaag niet veel doen, beetje in de tuin hangen en vanmiddag om nieuwe schoenen voor I (en misschien voor mama :))

16. giraf

giraf Niet meer actief

Ik dacht, de kindjes liggen op bed, ik zal eens even bijlezen wat de musketiertjes vanochtend in ons topic hebben geschreven.....

..... Dat was niet veel :D

Allemaal lekker aan het genieten van het weer?
    Ga ik nu ook weer doen....

Tot straks dan maar weer ;) :)

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    mijn mama wordt 60 vandaag dus geen tijd;)

18. giraf

giraf Niet meer actief

Tof! Gefeliciteerd! Feestze vandaag! :)

19. giraf

giraf Niet meer actief

Zeg! Ben ik er ein-de-lijk ook eens een keer, ben ik (bijna) in mijn eentje dit topic aan het bevuilen ;)

Vandaag super gave schoenen voor I gekocht!
    Kan geen foto plaatsen, want ik zit op de IPad

Red Rag laarzen 3544 Laarzen - Stoute Schoenen

20. giraf

giraf Niet meer actief

Deel Deze Pagina