Verder hebben we lekker in de tuin gespeeld ijsje gegeten en ik heb de laatste pil van de primolut strip geslikt, dus nu wachten op de ongi.
Hi... Giraf: erg gave laarsjes voor je meisje!! BB: van harte gefeliciteerd met je mama!!! Vier ze! Hier een enorm vette off-day gehad. Mega terug val weer met Jp deze hele week met vandaag als hoogte punt. Hele dag naar de klote.... Voel me zwaar over de zeik, dus i.p.v. zelf met mijn zuur gezicht hier te verschijnen laat ik mijn dochter even naar jullie musketiertjes zwaaien....
bb; gefeliciteerd, party time meis; ben ff snel aan het terugkijken, zie ik moordvrouw, chips helemaal vergeten kun je dat nog terugzien of weet je dat niet? vlek wat naar dat je je zo rot voelt met die pillen knuf bb; leuke foto's quint; hier heb ik de box voor niks neergezet, pim wil er gewoon niet in! alleen in zijn wipper of op schoot fijn dat l goed groeit! rasp; oh jee drama met weg gaan... misschien duidelijk van te voren melden tot hoe laat je blijft? giraf; wat naar dat i niet zonder jouw slapen wil merel; fijn geen gebroken nacht all; dikke knuffels van mij hier beetje gedoe... wespennest bij dakraam op de kamer van pim:x manlief heeft as week 2 afsrpaken om 20u net als ik terug kom van zwemmen en het spitsuur is...s tanden poetsen en voorlezen en naar bed...p fles en slapen... sem moet meteen naar bed anders raakt hij erover heen... pim wil ook gelijk eten want die heeft trek van het zwemmen kan ml dan niet anders plannen, nou schijnbaar niet verder gaat alles goed hoor alleen druk druk druk... knuffels
@Giraf, hahahaha t is wat he, maar je doet het goed hoor!! Gave laarsjes!!!! Ik krijg V.era haar voeten nog steeds niet in laarzen, zo jammer!! Hopelijk veranderd dat nog. Die sandalen had ik ook al in de smiezen om te kopen haha, zilver past zo goed overal bij!
@Merel, ah nee toch, wat vervelend toch. Sterkte hoor!! Dikke knuf en ik vind je meisje prachtig, wat een sketeke!!
@Zeep: rasp; oh jee drama met weg gaan... misschien duidelijk van te voren melden tot hoe laat je blijft? ?? Ikke nie begrijp sorry, misschien niet voor mij bedoeld? Sterkte met al het gedoe thuis meid!
sorry doe alles snel snel snel en ben dan niet duidelijk genoeg... dit bedoelde ik als ik ergens ben laat ik sem op zijn of mijn horloge vaak zien hoe laat we weer weg gaan... xxx
@Zeep, oh dat bedoelde je. Tja V.era is nog geen 2 jaar dus beetje lastig met uitleggen wanneer we weer weg gaan, dat snapt ze nog niet. En ze vind het gewoon te leuk en wil verder spelen.
Hoi meiden, Had vanmiddag, iets getypt hier maar om een reden kon ik niet plaatsen grrrr Maar van mij ook een zwaai, en wat een heerlijk weer he!! Vanmiddag/begin avond feestje gehad nu net weer thuis. Sorry voor mijn en ego berichtjes, xxxxxxxx kom t snel goed maken
Ook nemo leeft nog... vraag niet hoe. even klaaggezang. zit er ff doorheen. niks bijzonders. na nachtje goede slaap hopelijk weer over. kus en zwaai xxxxx
ja vlek leeft ook nog en voelt zich een stuk beter dan gister. rasp, als S op de schommel zit en "nog niet klaar is" zeg ik altijd dat ik tot 10 tel en dat ik dan stop, misschien ook wat voor V ?? nog 2 keer van de glijbaan en dan is het klaar ?? merel, mooie foto van je meid, wat word ze al weer groot en wat naar dat het met jp weer slechter gaat deze week , hopenlijk blijft het bij deze ene week en zit er volgende weer weer een stijgende lijn in. giraf, mooie schoenen voor je meisje hoor !!! zeep, lekker gepland van ML, misschien even kijken of de afspraken naar 20.30 verzet kunnen worden ?? BB, gefeliciteerd met je moeder !! ze heeft een mooie zonnig dag gehad iig nemo, zwaai !! meis, ik ben vandaag nog langs je huis gekomen, ging met een vriendin naar i-tuin L vandaag lekker nieuwe plantjes geshopt en vanmiddag een mooie speeltoren voor onze prinses gekocht, beetje verwend is ze wel zit ook nog een schommelbalk aan en onder bij de staanders komt een zandbak en aan de andere kant een huisje, zal een foto maken als ie klaar en in gebruik is
Vlek, fijn dat je je beter voelt. Wauwie wat mooie speeltoren verwende S En je heb wel even gezwaaid toch toen je langs het oh zo mooie B kwam he hii. Wel handig ik heb de i.tuin om de hoek, ideaal. Weltruste allemaal morgen lekker de zon in
rasp ja is ook ik deed altijd bij sem aanwijzen welke wijzer waar moest staan nemo oh meid alweer 32 weken ,schiet echt op nu vlek; afspraken na 20.30 tja weet niet hoe lang het duurt... en om 4u moet hij er wel weer uit... we zullen zien...eerder kan niet... laat jullie prinsesje maar genieten van de mooie speeltoren *gaaf ding is dat!* meis; idd morgen lekker de zon in all; trustenxxx