BB, ja bekkenklachten is vaak onbegrepen he!! maar niet leuk zo'n manager. (daarom ben ik mijn eigen manager) en ja we zullen zien morgen. wat de arts te melden heeft
MeisSpannend dus, mijn duimen draaien morgenochtend! Vlek Weer lekker druk bezig lees ik, kun jij eigenlijk wel stilzitten? LM Oh leuk, fotoshoot! Wil je dan van de kinderen samen of alleen van F? BB Hmm, lekkere manager ze zo zelf eens zulke pijn moeten hebben
Giraf, thanx we zullen zien!! (maar hoe staat met de hormonen? en de 3de in de maak?) F is druk aan het kletsen en praten, alleen 1 ding wat ze doet is worden met een P omdraaien dus; Spelen = Slepen Kip = Pik Koffie = Fokkie?? Hilarisch soms, en ze is heilig van overtuigd dat ze het goed zegt, vol enthousiasme vraagt ze aan mij Hey mama Fokkie?? nou klinkt toch als iets heel anders hiii
Hihi die F! Met de hormonen gaat het goed hoor, ben aan het wachten op mijn ei, maar cyclus is heel erg onregelmatig dus mijn ei kan morgen springen, maar ook over 2 weken.... Afwachten dus.. Maar ik heb geen haast, want er staat nog iemand voor me in de rij die ik graag eerst zwanger zie worden!
Ja is wel grappig van F ja, oh maar ja de boel is nog van slag natuurlijk qua hormonen. Hoelang na I ben je zwanger geworden van J dan?
Hi! Blerh wat een combinaties kwamen er voorbij qua eten, brrrr Giraf: ik heb het geprobeerd bv tussen het fruit, maar ook zonder suc6. Nu dacht ik net: misschien eens gewoon alleen BV op een lepeltje in de mond aanbieden. Guess what.....zelfs dat laat ze er gewoon uitlopen! Ze heeft gewoon geen idee dat ze met haar tong moet werken en dat ze het zo naar achteren op kan zuigen. Ze kan volgens mij gewoon alleen uit een speen drinken achter in haar keel....??? Ga toch het CB maar eens bellen denk ik....lijkt me toch dat ze BV wel van een lepel zou zuigen toch?? Vlek: druk druk jij, wel leuke dingen toch! Meis: eindelijk je plankje gevonden!! Hoop dat te een fijne is! BB: wat lullig van t werk. Ja, ze verwachten wel meestal dat als je eenmaal terug bent je weer alles kan he. Gesprekje aankaarten misschien? Wij hebben ons vanmorgen met schminken geamuseerd. Jp loopt er nu bij als een tijger/bij/B.umba en hij heeft mij ook gedaan. Moet een tijger voorstellen.... Hij is zo blij dat hij op handen en voeten loopt en ik moet m steeds achter het traphek opsluiten in de kooi!
meiden heb bijgelezen maar zit bij me ma, ze is in paniek voortand brak net af... dus ik tandarts gebeld voor der ze moet er om half3 heen ik ga als het kan ff mee... het zit ons ook nooit eens mee hier... xxx
Hahahaha Merel: FOTOOOOOOOO!!!! Geweldig ik vind die peuterfantasie zo geniaal! Zeep: Oh dat is vervelend Succes! LM: Ben benieuwd!!!!
MerelHmm zou dan toch inderdaad CB even bellen voor advies, wie weet wat hun ermee kunnen! En Jp een tijger die opgesloten wilt worden! Geweldig! LM Ah zo een fotoshoot, kinderarbeid dus grapje! Zeep Succes bij de tandarts ze voor je moeder...
Net het CB eraan gehad, nou die dame wist ook niet wat ik nog meer kon doen! Ze zou een mailtje sturen naar mijn arts van het cb zodat die vast op de hoogte is van onze bijvoedings-worsteling. Dan kunnen ze vast meedenken als ik daar 6 feb weer kom. Ze had het over pre-logopodiste ofzoiets, kijken of er iets niet werkt in haar mond ofzo? Ze zei dat ik al goed bezig was met proberen proberen en nog eens proberen . fingerfeeding en rapley enz enz. Naja, niet echt verder geholpen maar ja. We gaan vrolijk verder! Ga poepluier nr 6 verschonen, tjeemig die meid blijft eraan!!
@Merel, oh jij lekker aan het poepruimen en wat eten betreft, ja het ene kindje duurt langer. (maby bemoeizuchtig); maar F die wou ook niet tot 8mnd kon je er alleen een danoontje in scheppen. verder wou ze niets!! had me er maar bij neer gelegd. en pap uit een bordje nou echt niet hoor moest in de fles anders wou madam het niet. En als ik nu naar T kijk die heeft net een 4mnd potje bruine bonen op en hij zit te kreunen van genot en wil nog wel meer. Dus zo zie je maar weer het is niet te vergelijken. F had ook moeite met andere smaakjes, deed dan diksap of verdunt fruit in een tuitbeker met zachte tuit... einde van mijn bemoeiverhaal)
Ik ook van jou ach ik kijk ook wel eens naar andere kindjes en dan denk ik potverdrie die kan al uit een beker drinken onze F kan dat niet. Dus wij weer proberen nou drama alom, kokken proesten en hoesten!! Ooooh er word hier even op de tafel gedanst op K3 hocusspocus!!! dus ik zeg hocus spocus mama tovert je van de tafel, nee mama ikke dansen Monstertje
meis hierbij de foto........belichting krijg ik niet goed dus kan eventueel morgen een foto bij licht maken. Hij is donkerblauw