zooooo weer thuis. Echt PRECIES op tijd, want Moos kreeg een huilbui en daar komt ie nooit zomaar uit 's nachts. Maar was een erg leuk feestje Merel: Knuf: Kop op meid!!!! Je wet hoe de goede tijden zijn, hou het in je vizier!!! Dikke knuffel! Vlek: GAAAAAAF zeg! nu weet ik t zeker: Volgende meeting is bij jou Zeep: Lastig! Ik hoop dat ie t voortaan beter plant! All: Trusten!
Goeiemorgen meiden!! @Zeep, ik heb geen horloge hahaha. @Vlek, die methode passen we altijd al toe maar of ze begrijpt het echt nog niet of ze heeft er sch**t aan want het werkt niet. En als ik zeg dat we gaan, gaat ze gewoon weg lopen!! T is me er eentje hoor. Ze weet sinds kort ook hoe de deuren open gaan en dan zegt ze, DOEI!!! en dan gaat ze gewoon via de voordeur naar buiten en loopt ze weg. Dus alle deuren zitten hier nu op de haak haha. En wat een geweldige grote speeltoren!!! Jullie meid boft maar!!! @BB, wat fijn dat het een leuk feest was!!
rasp; oh haha nou ik kan niet zonder bb; fijn dat je genoten hebt geweldige foto all; hier niet lekker, dikke koorstlip:x knuffels
Het is rustig hier zeg!! Komt me goed uit want ik heb weinig tijd om hier te kletsen, kleine man slaapt momenteel weer erg slecht ook overdag, hazeslaapjes. Geprobeerd wat af te bouwen met de domperidon, BV weer volledig teruggelopen dus hij heeft honger ben ik bang.......k moet me dus weer volledig richten op de voedingen en dat vergt wéér energie, bah bah. Zodra ik het weer beter op de rails heb ben ik er weer meiden!!!
Oh Raspie wat naar Was je helemaal gestopt met de dmpd? Kan ik ook niet helaas... Zit nu op 3 pillekes p dag... Dikke knuffel!!!
BB, nee ik nam er nog 2 ipv 5 of 6 maar dat is dus te weinig....nou ja ik slik nu weer 5 hoor maar de voeding komt nog niet echt op gang. Lig nu in bed met de kleine man. Hij was zo onrustig. Wel weer ff balen maar goed...
He meissie jammer zeg... Ik hoop dat t snel bijtrekt!! (Denk trouwens dat ik echt kom ) Meis: ZWAAI liefie!!
@Meis hahahah volhouder!! Uiteraard ben je welkom maar als het s;echt weer is worden we vast gek van elkaar in mijn kleine huis...