Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Giraf, Ach kop in het zand als jullie daar allemaal mee kunnen leven en happy en blij zijn en lekker slapen zou ik dat voor n uook doen, komt van zelf een tijd dat ze niet meer wil bij jullie in bed hoor.

En ja bij mij duurde het best lang vond ik voor dat ik ongi werd na die pillen, ruim 10 dagen. (maar wel heel erg)

ja ach ik denk maar dan wie hou je nu eigenlijk voor het lapje he, beetje liegen. maar heb ook wel als ik soms kijk wat iemand te melden heeft denk ik als je dat allemaaaaal moet doen nou volgens mij haal je dat niet in een dag.
    Maar dat van wilde plannen en toch op de bank zitten ken ik wel, kwam bij een vriendin en vroeg goh en was het leuk daar en daar Huh kijkt ze me aan?? van waar heb jij het over?? ik zeg ook lekker blont ja stond op je FB, zegt ze ja je moet niet alles geloven wat op internet staat. :$:(

Zo hier de kindjes op bed, en ga eens even in alle rust lekker internetten ook lekker hiiii

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, hiiii wist jij lekker eens meer als je gyno!!
    nee klopt er zijn maar een paar gyno's die het voor schrijven. waarom nou omdat het niet bewezen is dat het bijdraagt, gelukkig heb ik een lieve gyno die er wel van overtuigd is dat het bijdraagt. En in DL en Be is het heel normaal.
    Ga je ze deze ronde gebruiken? (gewoon even uit nieuwsgierigheid he)

Oh ben benieuwd naar de speeltoren!! komen we snel xtje spelen hii.
    12 april gaan we op vakantie de donderdag na de pasen zeg maar.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Vlek, maar natuurlijk willen wij graag op de hoogte gehouden worden van jouw proces bij de gyn!! Ben blij voor je dat je alles hebt kunnen vragen en dat je serieus genomen wordt door de gyn (euh......dat moet je door je man).....sorry, kan er niks aan doen dat ik soms doordenk.....
    Sorry voor de wat preutsere mensen onder ons!!

@Giraf, ik miste je al op FB maar dacht dat je gewoon niet zo vaak wat deed met FB maar je bent dus helemaal weg. Tja je moet doen waar je je goed bij voelt, als dat voor sommige mensen inhoudt dat ze l*lverhalen ophangen dan moeten ze dat maar lekker doen.
    Doen wij ook he Meis?!! hahaha.

@Meis, lekker de bbq al weer aan gehad, heerlijk en gezellig hoor!! Hier is de zandbak trouwens ook erg geliefd!! Ons huis ligt ook al weer vol met zand......

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ff snel, maar iemand had het over andere kindjes: Daan gaat niet mee de 7e. Aan de ene kant omdat ik met mn zwangere lijf niet steeds achter hem aan wil rennen, maar 's middags en 's avonds viert ML ook zn verjaardag, dus hij kan beter lekker in zn eigen bed slapen (anders is hij niet te genieten..)

Nu snel weer de aandacht naar de leerlingen

5. raspberry

@Vlek, oh ja en hartstikke leuk dat je je kleine meid meeneemt hoor!!

@Nemo, heb jij lekker je handjes vrij om met onze kids te kroelen haha! Werkse!!

6. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Ja daarom, kom maar op met die kleintjes!!!! Of je ze terugkrijgt is de vraag...

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Morgen ML trouwens weer thuis
    Alleen deze week nog lesgeven en dan 1,5 week toetsweek, echt aftellen nu! Heeeeerlijk!
    einde ego....

8. raspberry

@Nemo, ja joh nog eventjes!!! Fijn dat ML weer thuis komt, hopelijk wordt het lekker gezellig samen!

Oh trouwens meiden ik ben weer PAMELA hoor!! joepie!!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    sorry effe ego want moet werken ;) Pip was 8,7 kilo!!!!!!!! HIHIHIHIHI:D:D:D

10. raspberry

@BB, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemig!! haha lekker!!

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Rasp, hahaha val je al voorover van je boobs?? en ja dom lullen is ook een kunst hiii;)

@Nemo, fijn dat je ml weer terug komt he! en ja lekker knuffelen met de muskebabies hiii, wel terug geven he kan niet zonder mijn boefke!!
    maar kan me goed voorstellen dat je niet de 7e achter daan aan wil hollen je bent dan al bijna hoogzwanger :D

@BB, haahaha pip lekker gegroeit dus!! en heerlijke spekbilletjes. hoe lang was ze nu dan?
    werkze!!

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Iemand van de dames met wat slankere meisjes misschien interesse in dit broekje? Nooit gedragen :(:(:(:( Help mijn kind is te dik!!! :p:p:p
    Maat 68...

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zijn trouwens sterretjes

14. raspberry

Aaaaaaaaaah die is mooi!!!!! Kan J ook wel aan hoor, hij is toch blauw hihi ;)

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    @Giraf: ach ja, al die onzin op FB, kan ik me soms ook wel aan storen, maar wil toch wel weten welke onzin ze dan allemaal schrijven.. En wil mn eigen onzin ook kwijt!!
    Vraagje (zeg maar als je het vervelend vind): waarom waren jullie eigenlijk gestopt met de vorige methode om I te laten slapen? Steeds naar haar kamer gaan enzo, aai over de bol, maar niet uit bed.. Dacht dat dat (langzaam) ging werken?

@Pamela eeh Rasp: fijn dat de pilletjes weer aanslaan! Leuk vogelnestje zag ik voorbij komen op FB :)

@BB: hihi, die pip!! Wat een schattig jurkje op de foto trouwens.. Denk dat mijn meisje nu wel slank genoeg is om het te passen :p

Ooh ja, mocht Meis nog op vakantie zijn als de beeb komt, sms ik jou, okee??

@Zeepje: Hoe gaat het met S op school? Is P nog stteds rustiger de laatste tijd? En ach, mannen en plannen… Balen trouwens een koortslip :(

@Merel: balen meid, toch weer een dipje…. Klote.. probeer maar weer snel zennnn te worden

@Vlek: Ik duim voor een vette eisprong dit weekend!! Goed dat je je verhaal hebt kunnen doen bij de gyn. Hopelijk wordt je nu wat beter geholpen.

@LM: hoe is het meid?? En met je werk? Al nagedacht?

Mooie taart trouwens

@Quint: die je een beetje rustig aan? Knuffel

@Meis: ooh als ik verlof heb ga jij dat vieren op vakantie haha!!

@Maible, Jadore, Madelief: dikke knuffel liefies!!

HEB ZIN IN DE 7E!!!!!!!

16. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi, ik had in eerste instantie ook geschreven
    'wat fijn dat je serieus genomen bent door de gyn' vond de zin raar, dus had hem maar even aangepast :cool::D

BB
    Pip 8,7 kg schoon aan de haak! Heerlijk!
    Broek is super, maar ik ga J zijn dikke billen er niet meer ingepropt krijgen :p

Meis
    Wij hebben sinds gisteren ook een zandbak voor de kleine meid! Alleen is ons prinsesje er nog niet helemaal fan van omdat madam haar handjes dan vies worden.... Tja, je bent een Diva of niet he :p

Nemo
    Aftellen voor verlof! Oh je hoeft echt nog maar even!
    Je mag J 7 april vasthouden, maar in ruil daarvoor wil ik heel even aan je buik zitten :):):)
    (Ja, ik ben zo'n vervelend mens dat altijd aan zwangere buiken "moet" voelen :))

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Wat een drukteschopper heb ik trouwens in mn buik! Echt kaboem, kaboem, kaboem... Dat ik af en toen denk: je kan er niet aan de zijkant uit!! Misschien verschil jongen/meisje, want kan me dit niet herinneren van Daan...

18. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    bedankt Giraf, ik snapte het grapje van Rasp al niet :)

En in ruil voor J mag je altijd aan mn buik zitten hoor

Hihi, smoeder zei van de week, in films hebben vrouwen altijd zo'n ronde buik, maar in werkelijkheid zie je dat nooit, maar jij hebt dat wel.. Erg lief :) Nou niet te veel verwachten, dan valt het alleen maar tegen de 7e...

Heb ook nog buikfoto, maar sta half naakt, dus durf niet :)

19. raspberry

@Nemo, zo grappig vond ik het vogelnestje niet haha! T is niet meer goed gekomen.
    Oh en J. was drukker in de buik als V.era dus het zegt denk ik niet zo veel en ook helemaal niks over hoe ze uit de buik zijn want J. is een heel rustig en relaxed mannetje.

@Giraf hahaha nou ik zet zulke zinnen gewoon neer hoor maar vermeld er wel even bij hoe ik er over denk haha.
    En och wat een diva heb je zeg, wel jammer want t is zo lekker spelen in de zandbak.

20. giraf

giraf Niet meer actief

Nee hielp niet echt helaas....
    Tot nu toe laten we haar wel in haar eigen kamer, in haar eigen bed liggen, maar ze wordt gewoon meerdere keren per nacht wakker. Of ze nou bij ons in bed ligt, in haar eigen bed, of wij naast haar op haar kamer liggen op een matrasje, ze slaapt gewoon nooit in 1x door.
    Ze wordt wakker, gaat huilen en stopt pas nadat ik haar even een aai over haar bol heb gegeven. Laat ik haar huilen dan raakt ze overstuur tot overgeven toe, dus dat is geen optie. Bij ons op de kamer leggen kan wel, maar het lost het huilen niet op, het scheelt alleen dat ik dan niet 's nachts naar haar kamer hoef te lopen en ik kan haar vanuit mijn bed sussen.... Maar dan ben ik nog steeds wakker, dus loop ik liever een paar x per nacht de gang over dan dat ik de hele nacht wakker lig omdat ik onrustig word van een kind op mijn kamer, en daarbij wil ik graag ook een beetje privacy in de slaapkamer met Ml :)
    En dan ga ik ook denken, hoe moet dat dan 's middags? Leg ik haar dan in haar eigen bed, of bij ons op de kamer in het ledikantje? En als ze /s avonds naar bed gaat leg ik haar dan alvast bij ons op de kamer of juist in haar eigen kamer, en kijken we wel wanneer ze die nacht wakker wordt om haar alsnog naar onze kamer te transporteren? Dan krijg je hele onduidelijke/onrustige slaapsituaties
    We laten het dus nu zoals het is, ik ga er vanuit dat ik nog wel even zo doormoet, tegen de tijd dat ze 4 zijn slapen eigenlijk (bijna) alle kindjes de klok rond, dus wat dat betreft zit ik nu op de helft, aangezien ze bijna 2 is. Nog 2 jaar doorbikkelen....
    En als het me af en toe even teveel wordt mag ze uit logeren bij opa en oma :p

Deel Deze Pagina