Part I of the 13 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Meis85, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Ik wil hem wel terug he :)

Bij mij waren zowel J als I altijd best rustig in de buik....
    Heb heel wat keren aan de CTG gelegen ivm 'geen leven voelen'

Rasp
    ja is echt wel jammer dat ze niet in de zandbak wilt spelen, maar dat komt vanzelf... Ze is echt een type dat eerst even de kat uit de boom kijkt, maar er daarna vol in gaat, dus tegen het einde van de zomer zal ze waarschijnlijk heel blij zijn met haar zandbak :)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, moeilijk hoor meid! Respect hoor!
    Hier gaat het ook zo met J. maar hopelijk gaat dat heeel snel veranderen!! Zijn er wel achter dat het niet met honger te maken heeft want ook nu ik weer meer voeding heb doet hij dat.

3. raspberry

@Giraf hahaha dus komende winter hebben jullie de zandbak in huis staan whahaha.

4. giraf

giraf Niet meer actief

Whahaha, dat zou wel leuk zijn ja!
    Van mij mag het, maar ik denk dat ML gek wordt van al dat zand in huis ;)

5. raspberry

k geloof dat ik er ook niet zo tegen zou kunnen hoor....;)

6. giraf

giraf Niet meer actief

Tja, het is zoals het is :(
    Ik had het ook liever anders gezien, maar ik kan er niks aan veranderen....
    Het is gewoon even bikkelen totdat ze wat ouder is..

7. raspberry

Zo ik ga even klaar maken voor vertrek naar de winkel zo. Tot laterrrrr!!!

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    ZOEFFFF Mist jou op een haartje en vliegt VOL in mijn gezicht:$:$:$:$:$:D
    View attachment 233198

Rasp: Moooooiiii ( . Y . ) :D:D:D:D

Rasp/Giraf: WHahahahahaha serieus genomen #Whahahahahahahahaaaaaaaaa :D:D:D:D:D:D:D Lekker ding dat je er bent!!!!

Meeting: Heb er altijd zin in gehad en nu steeds meer!!! :D:D:D

Vlek: Oh meid wat goed van je dat je het nu echt er uit hebt gegooid daar!!!!! Kanjer!!!!! En nu hopsa dat ei, zaadje er bij, schudden en een plakbeebje in de buik!!!!! Net wat Meis zegt: Kan je wel zwanger kijken indd!!!!!
    Oh leuk de speeltoren!! als ie klaar is, kom ik met Moos langs ;)

Nemo: Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!

Meis: Lekkah en easyaandagje!!! :D lengte weet ik niet. 19 april pas ;) Was even bij vrije inloop uurtje :) Hoe is t met jou wijffie? Wanneer krijg je uitslagen? En van T's heupjes?

Giraf: Ooooooh ellende meis :( Maarrrr wel bijna ongi hopelijk en dan wie weet..... Hoop t zooooo!!! :D * wij liegen niet toch??*
    I love Diva's :D:D Mijn nichtjes zijn ook divaatjes :D

Zeep: Mannen;)

Merel/LM/Quint/Maible/Jadore/Malief: Knuffel!!

9. giraf

giraf Niet meer actief

Ik ben daar juist weer heel erg makkelijk in.
    Als we gaan verven ook, alles maar dan ook alles zit onder de verf, behalve haar knutselwerkje ;)
    Vorige keer had ik haar alleen haar luier aangedaan en een heel groot papier op de grond gelegd die ze met alles mocht verven.
    eerst keek ze me heel vreemd aan, maar toen ik zei dat het mocht, nou toen ging ze los hoor, met haar armen, voeten, hoofd, ze heeft overal mee geverfd :D

10. giraf

giraf Niet meer actief

*haalt even een schoon doekje over BB haar gezicht...hmm lekker slagroomtaart :D*

Nee hoor, jullie liegen niet op FB, was meer in de directe vriendenkring....

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ik ook... TE makkelijk. ML haat het ook, maar ik geniet er van! Handjes in het drinken/eten? snap ik... wil je even voelen. Op je buik tekenen? Ja hoor voelt lekker he?:D uit de pastapot snoepen. Tuurlijk, moet kunnen een keer ;) Zanbak? Aaah nee weet je wat pas leuk is? MODDERBAD!!!! :D:D:D:D En dan springen!!!! :D:D:D
    :)

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Pfffeeewww

bah moet gaan werken :( Doei lieve meiden!!

13. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ik lieg altijd op FB hoor :p
    Ben helemaal niet aan het werk...
    Oh shit, toch... Die rotleerlingen willen ook steeds wat vragen, stommerds :D:D

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hahahahaha hoe durven ze nemo :p

15. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Ja belachelijk he, daar ben ik niet voor aangenomen.
    Of toch wel??

16. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Nemo, bijna verlof en dan ga je je leerlingen misschien wel missen, of toch niet ;):p

Giraf, ik hoop toch wel dat I heel snel beter gaat slapen. Het is wel zwaar zo :(

Vlekkengek, wat goed dat je alles hebt gezegd bij de gyn. Deze ronde moet het gewoon gaan lukken, ga weer heel hard voor je duimen.
    En wat een mooie toren, zeg, ben jaloers op S.;)

BB, heerlijk gewicht van Pip!!!

17. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    #4057 QMerelQ, Mar 26, 2012
    Last edited: Mar 26, 2012
    Hi Dames!

De zaterdag dip is uit het zicht hoor!
    Hebben het zondag weer op een zwaar laxeren gezet, met als resultaat 3x poepen, wel met veel kabaal, maar vandaag al 1x gepoept zonder gestress.
    Jp is heerlijk aan het spelen in de tuin van de buren. Ze hebben een jongen van 3.5 en een meisje van 7 dus hij krijgt daar aandacht genoeg! Zij hebben een giga speelhuis zoals S van Vlek krijgt en een trampoline en een traptractor en nog meer van dat spul dus Jp meent dat hij in de Ef.teling is beland!!:D
    Hij speelt zo heerlijk samen en als hij niet aan het poepen denkt en geen aandrang heeft is het zo'n lief kind!!
    Jk heeft al 2 dagen verhoging, net 38.6 toen ik haar uit bed haalde, en nóg steeds drijft de snot haar uit het neusje. ZO zielig. Ik wou dat dat eens over was....:(
    En guess what? Ik zit hier nu te typen en mevrouw heeft zichzelf in zit stand gezet! Nog zwaar wankel, maar ala! Ondanks dat ze ziek is toch proberen proberen......wel doorzettingsvermogen die meid!:p

Vlek: goed dat je de gyn de waarheid hebt gezegt. Hopelijk heeft hij er begrip voor en springt hij snel in als het nodig is, maar hoop natuurlijk dat je hem volgende maand vaarwel kunt zeggen en lekker op roze mag!

Nemo: aftellen!! Heerlijk!! Hier de 2e ook veel actiever hoor, misschien baarmoederwand dunner en voel je het beter?

BB:nog steeds slagroom-(.)(.)

Rasp: ...heeft flinke Jetsers moest ik gelijk denken!:p
    V een nest op d'r hoofd....auwah!

Giraf: klinkt logisch je gevoel. Ik snap het wel, het is gewoon zoals het is. Je hebt zoveel geprobeerd, ergens houd het op he. Hoop wel dat je tijdig aan de bel trekt bij je ouders-logeeradres want je moet wel bij kunnen komen he!
    Jp is trouwens ook een diva wat zand betreft hoor....;)

Quint: alles goed daar? Beetje in rustiger vaarwater aan het komen?

Meis: lekker in de zon?

Nou, ben het verders even kwijt wat er speelt, vergeef me.
    Tot laters!
    x

18. raspberry

@Merel, zo hey wat heb je toch een sterk meissie, doorzettingsvermogen ontbreekt het niet aan. En ook fijn dat het weer beter gaat met Jp en daarmee ook met mama Merel!
    En jetsers, hihi, jazeker!

@Quint, he meid hoe gaat het? We moeten nog even concreet afspreken hoe of wat met ophalen he!

@BB en Giraf, oh het feit dat ik er niet goed tegen kan (althans niet altijd) betekent niet dat we niet aan knoeierij doen hoor. V.era mag lekker kliederen en alles ervaren hoor, dat hoort er bij en is goed voor de ontwikkeling.

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Rasp: Dat weet ik toch ;) :D:D

Merel; Wauw wat een kanjertje!!! Zo sneu dat ze nog steeds ziekjes is :( Maar ze blijft lachen he :D
    En fijn dat de "lucht" weer geklaard is bij Jp. Dat is leuk he zo'n buren :D:D Mijn zus heeft ook zo'n tuin :)

20. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Oehhhh, vrees dat we een pittige avond en nacht tegemoet gaan....
    Jk is al vanaf 17:00 uur af en aan aan het brullen. In bed, uit bed, brullen...5 min stil...brullen, weer in bed.....
    Ze heeft wel goed gegeten, maar ze is echt ziek, steeds pus uit haar oogjes, en mega veel snot, kapotte wangen..... Zetpil gekregen daarstraks, maar ze blijft aan het schreeuwen. Ken dit echt niet van haar, dus even op de tandjs bijten...

Share This Page