Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ruzie met kerel................eikhol

Elke dag sta ik om 05.45 uur op, geef F de fles en zorg dat J zijn ontbijt heeft gehad voor ik op de fiets stap om 07.30 uur.
    Elke dag na mijn werk sta ik hier stof te zuigen en zorg ik dat meneer kan eten als hij thuis komt.
    Elke nacht rond 03.00 uur kruipt J bij mij in bed. Voor ik dan weer slaap zijn we ruim een uur verder. Heb J dat tig keer goed gelegd zodat ik ook een beetje normaal kan slapen............en meneer slaapt gewoon lekker door.
    Nu vraag ik of hij de rommel in de keuken even op kan ruimen krijg ik als antwoord "zit nu even met mijn zoon op de bank"
    Heb gezegd dat ie maar een ander moet gaan zoeken die wel de hele dag van alles voor hem wil doen want ik doe het niet meer................

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Goed gezegt LM!! Mannen, af en toe kun je ze schieten!!!!!!!!
    Hier net ook weer gezeik! Werkelijk!!! ML flipt gewoon kei hard de pan uit omdat zijn aardappeltjes uit de oven aan de schaal plakken!
    En dan schelden waar de kids bij zijn, en dan 10 min later te melden dat hij 'nou eenmaal snel scheld' en dat was dan zogenaamd omdat hij zijn handen verbrande! Rot ff op! Zo'n gedrag hoort gewoon niet vind ik.
    En jouw ml moet een dweil in zijn nek gegooid krijgen. Komende keer dat J bij je in bed kruip leg je hem maar bovenop ML.
    Meid, ik heb met je te doen, maar weet zo goed hoe je je nu voelt!!!
    Sterkte ermee...

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Thnx liefie!!!! Jij ook sterkte met je kerel!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr :x:x:x OETL#LLEN :x:x:x

Wat een stelletje testosteronballen tssssssss niet normaal:x
    Sterkte lieve kanjers!!!!!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga richting stal met 2 vriendinnen.............even gezelligheid :D

Fijne avond!!! xxx

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    LM en Merel, ooooooh Mannen:x:x:x:x ze moeten ook zorg dragen in het huishouden!!!
    en schelden helemaal waar kids bij zijn nee dat kan niet.
    Merel, wel een heel kort lontje zeg je ML
    LM, veel plezier in de stal, doe je een pbtje

Hier de kindjes lekker op bed, even poeponderbroeken gespoeld ;)
    En spullentjes van de wandelwagen bij elkaar gezocht want word morgen op gehaald.
    en dan rustig op de bank.

7. giraf

giraf Niet meer actief

Tsss wat een eikels die mannen!! Stuur ze maar eens een week naar mij, dan komen ze met hangende pootjes terug bij jullie... Ik zal ze eens even in mijn bootcamp leren hoe je met je vrouw omgaan!

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    You Go Giraf!!!

kruipen zullen ze!!

9. giraf

giraf Niet meer actief

Zeker weten!
    Ik kan niet zo goed tegen 'gezeik om niks' :) ze moeten eens weten wat mijn lieve musketiers merel en LM allemaal doen! Het zijn kanjers en dat zal ik erin drillen bij die mannen ;)

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Giraf: Vroeg ik me eigenlijk af: Hoeveel tijd is jouw ML eigenlijk met t DJ-en bezig? Is dat ook zoveel? Vind je dat nooit erg?

Kijk nou.... Moos en Pip slapend in de wandelwagen
    Bekijk bijlage 218373

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Bb wat lief broer en zusje
    Had je mijn pb nog gezien??

Giraf, nee zeiken om kleine dingen hou ik ook niet van!!

12. giraf

giraf Niet meer actief

Dagelijks minstens 1 tot 2 uur... Dat vind ik niet erg, want hij doet het wanneer het kan zeg maar, dus als ze liggen te slapen of als ze lief aan het spelen zijn. En als ik zeg dat ik hulp nodig heb, dan staat hij direct klaar.
    In het weekend gaat hij dan werken als DJ en komt vaak pas tegen half 6 's ochtends weer thuis. Maar I mag hem dan om 10 uur wakker maken, dat wil hij zelf... En dan is hij ook echt wakker, hij heeft gelukkig weinig slaap nodig. :)

13. giraf

giraf Niet meer actief

Is jou ML (te) veel bezig met de band?

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja :) soms wel... Maar meer omdat hij echt halve dagen en nachten weg is... als ze om 1:00 spelen, moeten ze er wel vaan al om 19:00 zijn... Zo idioot!!!! En iedere dinsdag oefenen en hij is sowieso bijna iedere avond op zolder achter zn pc, maar wel als de kids naar bed zijn. Mij breekt het vooral nu lichamelijk op als ik na een halve of hele dag ook de avond alleen ben met de kindjes...

Meis; Ja ik zoek ze morgen effe oke? :D

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ja en vaak spelen de andere bands over hun backline dus dan kunnen ze pas gaan opruimen als de laatste band gespeeld heeft...

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
  17. giraf

giraf Niet meer actief

Dat kan ik me wel voorstellen ja... Het 'naar bed gaan' van de twee vind ik het lastigste deel van de dag, laat staan als je ook nog eens bekkenklachten hebt! Ik heb ook nog als voordeel dat ML pas om 22:00 weggaat als hij moet werken...Maar minder optreden met de band is geen optie voor ML?

18. giraf

giraf Niet meer actief

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    tijdelijk wel, tot april: 1 p maand... maar dan issie meteen n heel weekend touren...
    Ja na 22:00 is wel beter!!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Dan stuur ik mijn man mee als roadie (schrijf je dat zo?) en dan kom je dat weekend lekker met de kindjes bij ons logeren! ;) :)

Deel Deze Pagina