Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ik probeer vandaag mee te kletsen maar ik heb weer zo'n dinsdag gehad... Vroege voorschoolse, kinderen naar KDV, werken, thuiskomen, eten, kolven, fysio.
    Zit mn hoofd vol...

Zou wel een wijntje kunnen gebruiken :p Helaas, niks in huis ;):(
    Kan iemand me even zeggen wat ik vergeten ben???

Oh ja: Merel arme Jk!! Ga maar gauw naar de HA, dat is niks zo, arm schatteke
    Giraf: Heerlijk flexwiebele werktijden ;)
    Lijken wij op elkaar :D

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Zeker!!

Ik wist t echt niet....

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    BB, hiiiii, is dat jou hondje???

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    nee hihi heb geen hondje :)

5. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ooooh je hapt ook nog:D:D

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jaja.. als een hondje :p

Morgen dames!!!!

Wat zeggen jullie er van vandaag? Goede zin, slechte zin, geen zin, enorm veel zin, onzin...? Vertel!!
    Het is vandaag de laatste prachtdag voorlopig, dus we moeten er wel van genieten!!

Vlek: Op welke dag zit je en hoeveel pillekes moet je nog??

Giraf: Hoe is t met de duivels??

Merel: Hoe is t met Jk? Al bij de HA geweest?

Rasp/Giraf: Beetje geslapen?

Nemo: Nog veel getrappel in je mooie buikie?

Quint/Zeep: Hoe gaat t met de mannen? Maar vooral; met de mama's?

Madelief, Jadore; Potverdrie kom nou eens terug!!!!!!!!:x:) Ik mis jullie!

Cinn/LM: Waar zijn jullie, wijffies??

Meis: Lekker nog wat aandacht aan ML gegeven? :D;)

Ik heb een hele goede nacht gehad!!! Moos slaapt NOG! In zn eigen bed!!! Is niet 1 keer wakker geweest! Dat gaat weer de goede kant op!! Het was dus TOCH een sprongetje :D:D nou ja SPRONG
    En Pip heeft weer klokje rond van 20:00-8:00 geslapen.

7. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Haihaiiii..

ML is weer thuis en heeft het getrappel van de beeb echt heeeeel goed gevoeld. Hij voelde het eerder ook wel, maar nu snapt hij wat ik bedoelde toen ik zei dat het zo'n druk beebje was...

Verder heb ik vandaag mijn LAATSTE lesgeefdag. :D Hierna alleen nog 5 dagen (ma,di,wo,di,wo) surveilleren en natuurlijk toetsen nakijken.. Heb dus een hele zak snickers, bounty's, etc. mee voor de kids...

8. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Wat super trouwens van moos, BB!!!
    Daan dacht vanmorgen: jammer dat de klok is verzet, ik wil er gewoon 6:30 uit!! Heb hem teruggelegd en hij is toch weer gaan slapen gelukkig. ML heeft hem 7:30 wakker gemaakt.

Hij vroeg ook heel secifiek om papa vanmorgen en ook om 1 uur vannacht was hij om papa aan het roepen, denk dat hij wilde checken of hij er nog was. Hij vroeg gisteren avond ook "ga je naar boord?" Arm kind...

9. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Randstad
    Weet iemand dit: iemand zei vorige keer dat je beter 8 weken te vroeg kon bevallen dan 6 weken??? :(

** niet dat ik dat van plan was hoor **

10. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Morge!

Nemo: ??? Ik zou het ook niet doen hoor! :p
    Zal wel een mening zijn geweest gebasserd op het aantal weken dat je na je verlof nog vrij krijgt? Ik zou eerder denken: 2 weken overtijd gaan en 6 weken verlof v.t.v. hebben, dan heb je er dus 8 voor de bevalling + 10 erna. Da's de max toch? Misschien bedoel je dat?

11. giraf

giraf Niet meer actief

GOEDEMORGEN!

Wat zeggen jullie er van vandaag?
    Vandaag wordt een mooie zonnige dag! Waarschijnlijk de laatse, want de rest van de week/weekend wordt het een stuk minder zonnig.... Dus geniet ervan! (ik mag werken helaas)

Giraf: Hoe is t met de duivels??
    Veel! :$ Ik loop leeg :)

Rasp/Giraf: Beetje geslapen?
    Nee :(
    (mag ik er nog 1x iets over zeggen? :):
    ML gaat vandaag de boel rigoreus verbouwen, vanaf vandaag slaapt I bij ons op de kamer, ze heeft blijkbaar veel behoefte aan mij 's nachts, dus ik ga niet meer moeilijk doen. we hebben haar ledikantje naast mijn gedeelte gezet, dus zodra ze wakker wordt ziet ze mij meteen liggen. Overdag probeer ik haar dan wel gewoon op haar eigen kamer te leggen in het grote bed, tot nu toe was dat nooit een probleem dus ik verwacht er geen problemen mee, punt is nu:
    Leg ik haar dan om 19:00 al gelijk in het ledikantje bij ons ons op de kamer, of in het grote bed op haar eigen kamer en als ze in de nacht wakker wordt weer terug bij ons? wat denken jullie?)

Ik heb een hele goede nacht gehad!!! Moos slaapt NOG! In zn eigen bed!!! Is niet 1 keer wakker geweest! Dat gaat weer de goede kant op!!
    wat heerlijk! :) Nu hopen dat het inderdaad een (hele lange) sprong was!

ML is weer thuis en heeft het getrappel van de beeb echt heeeeel goed gevoeld. Hij voelde het eerder ook wel, maar nu snapt hij wat ik bedoelde toen ik zei dat het zo'n druk beebje was...
    Leuk! Vond ML hier ook altijd zo tof om de baby te voelen

Weet iemand dit: iemand zei vorige keer dat je beter 8 weken te vroeg kon bevallen dan 6 weken???
    Ik heb geen flauw idee? En wat zou de reden daarvan zijn?

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Giraf, ik zou haar meteen in het ledikant op jullie kamer leggen, hiermee geef je haar meteen het vertrouwde gevoel en wordt ze misschien wel helemaal niet weer wakker omdat ze weet dat ze al bij jullie ligt.......
    Sterkte met de duivels en werkse!!!

@BB, heb goed geslapen!!! ML moest er om 5 uur uit vanmorgen en constateerde dat mijn t-shirt helemaal nat was.......
    J. was dus niet wakker geworden vannacht dus mijn boobies stonden op knappen!!!!!! Heb hem toen gevoed en daarna hebben we nog doorgeslapen tot 9 uur!!!!!!!!!
    Kortom een geweldige nacht gehad!!
    Die van jou was dus ook goed, heeeeeerlijk!!

@Nemo, wat heerlijk zo'n kleine stampertje! En fijn dat ML het ook goed heeft kunnen voelen, zo bijzonder!
    Dat van de weken en bevallen weet ik niet hoor, kan het me ook niet herrinneren van hier dat dat gezegd is.

13. raspberry

@Giraf, oh en je mag er nog wel duizend keer iets over zeggen hoor!!!!! Dat vinden we niet erg!!!!!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Lief :)

15. giraf

giraf Niet meer actief

Maar J dus goed geslapen!!!! Wat heerlijk! :)
    (zou hij het dan toch ook eindelijk door hebben? :))

16. raspberry

@Giraf, tja wie weet, we wachten het af want hij heeft al eens vaker doorgeslapen en toen bleef het ook bij die ene nacht. Maar ik maak me er niet meer druk om, ik heb het losgelaten en vind het niet meer erg om 's nachts wakker te moeten worden want overdag is het een heeeeeeerlijk mannetje!!

17. giraf

giraf Niet meer actief

Oh maar dat gevoel ken ik zeker :D :D :D
    (alleen het loslaten nog niet zo :cool:)

18. raspberry

Ik heb sowieso iets los laten ofzo want ik voel me nu sinds een kleine week al hartstikke goed, ik ben opgewekt en blij en heel gelukkig met de kindjes en ik heb geen diepe dalen meer gehad, alleen kleine dipjes. Heb dus nu ook geen behoefte meer om een psych in te schakelen. Doe dat wel als het gevoel weer terug komt maar ik hoop dat het zo blijft. Misschien een opeenstapeling geweest van dingen waarvan ik er dus nu een aantal heb kunnen loslaten waardoor ik me beter voel.

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaaaaaaaaaaah giraf, jij mag ALTIJD je ei bij ons kwijt vrouwke!!! Al heb je het iedere dag er even over om even stoom af te blazen, wij zijn er voor je!! :)
    Ik zou haar ook meteen bij je op de kamer leggen. En dan overdag indd op haar eigen kamertje. Knuffie!

Rasp: oooooh zalig!!! :D:D:D:D:D Echt fijn!!!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Oh wat fijn! Ik ben echt blij voor je! :)
    Je 'klinkt' ook een stuk opgewekter!

Deel Deze Pagina