Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giraf

giraf Niet meer actief

Shit, sorry meis, was helemaal vergeten dat je vandaag de uitslag kreeg :) maar het is dus eigenlijk een uitslag van niks... Je moet ermee leren leven :( is dit het nu ook? Ik bedoel, zoeken ze nu ook niet meer verder?

BB
    Mooie pop! Wat ben je toch een lieve zus! :)

Vlek
    Weer lekker druk in de weer dus! Gelukkig dat het niet uitmaakt dat je de pillen eerder heb genomen, ben je tenminste ook eerder zwanger! :)

Merel
    Weer lekker gewerkt vandaag? Is niet leuk hè om met dit lekkere weer achter de computer te zitten....

En nu ga ik lekker slapen :)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

even snel een knuffel voor jullie, xxx

3. giraf

giraf Niet meer actief

Vergeten te vragen:

Merel hoe gaat het met Jk?

4. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Hallo lieve meiden!

Sorry, ik heb jullie weer vreselijk verwaarloosd de afgelopen week:)
    Ik moet ook nog 40blz bijlezen.
    Ik hoop niet dat ik hele belangrijke dingen heb gemist? Ik zag net wel dat Meis de uitslag heeft en nog niet veel wijzer is.

Hier is het echt verschrikkelijk (druk). We zaten er een beetje doorheen afgelopen week. Mijn oom is overleden (na een kort ziekbed, was erg dramatisch, hij heeft twee kinderen van 14 en 16)
    Maandag is de uitvaart. Verder allemaal snipverkouden en we zijn hard aan het werk aan de tuin. Begint het eindelijk ergens op te lijken, zaagt de achterbuurman een grote boom om, daaaaag mooi uitzicht:x Nu kijken we uit op een lelijke rij huizen:x Kon er ook nog wel bij..
    Sorry voor dit vreselijke depri ego bericht:)
    Ik zit nu op mijn werk dus kan even mijn gedachten verzetten. Ik hoop snel even tijd te maken om bij te lezen en jullie wat vrolijke nieuwtjes te vertellen.

Ik heb trouwens vreselijk veel zin in de meeting!! ML gaat met O naar de dierentuin. Wie zijn ML gaat ook?
    Merel en FF, ML gaat mee dus dan passen jullie helaas niet in de auto:( Ik hoop niet dat dat een probleem is? Vind het wel jammer eigenlijk, leek me wel gezellig om samen te rijden!

Dikke knuf voor jullie allemaal!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Cin, och wat een toestanden, gecondoleerd met je oom, wat erg! Heel veel sterkte! x

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh Cin wat erg!! Gecondoleerd met je oom meid, wat afschuwelijk... Sterkte...
    En allemaal ook nog ziek :( En de mooie boom weg...:(
    Ik wens voor jou hele mooie fijne warme dingen lieverd.

Oh jammer!! Dan rijden Mereltje en ik gewoon saampjes ;)

7. Zeepaardje

hee lieverds
    sorry van me afwezigheid
    zit door pim niet lekker in me vel
    nu elke week koortslip...
    is de een weg komt de ander

pim zit telkens op zijn speen, wil niet zonder... als die wakker is fles of speen anders krijsen, en met slapen ook speen! haal ik hem eruit als die slaapt wordt hij ook wakker!

overdag slaapt hij niet, hooguit 15min
    erg vermoeiend meneer wil continu vermaak om zich heen...
    ga nu snel pim naar me ouders brengen, boodschap doen overblijven en dan naar me opa en oma... die zijn eenzaam aan het worden

knuffels en tot snel xxx

8. Zeepaardje

cinn oh meid wat heftig vreselijk... sterkte en gecondoleerd dikke knuffel

9. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Cin, gecondoleerd met je oom. Veel sterkte in deze moeilijke tijd :(

Zeepje, heb je nieuwe foto's van P.? Hier heb ik ook een kind dat weinig overdag slaapt, erg vermoeiend is dat dus weet precies hoe het is.

Meis, wat moet je nu met z'n uitslag??? Ik begrijp dat er iets is maar niemand weet wat? Hoop toch dat je klachten verminderen, sterkte iig.

Ik heb niet alles bijgelezen. Merel heeft een mooie deal met haar baas gesloten! :D Echt goed gedaan! En verder... leuke pop van BB gezien en het ging ook over kleding/schoenen ;):cool:
    Hier zijn wij een gespronen buiten waterleiding rijker, echt k*t. Verder was ik vederom bezig met papieren voor de kinderen, dierenarts, tuin schoonmaken (nog niet af, heb geen plek meer in de container). Zondag komt mijn moeder aan, ga haar samen met M ophalen en volgende week moet ik weer gaan werken :(;) Weet niet zo goed of ik het leuk vind... Oh ja, borstvoeding loopt de laatste dagen terug en daar ben ik erg bezorgd om vooral omdat ik nu dus moet gaan werken. Er valt de laatste tijd niks te kolven, bleh. Al met al en eerlijk gezegd ik zit er een beetje doorheen, sorry.

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Quint: he meid toch:( Dat is niet fijn als alles tegenzit Knuf!! wel fijn dat mams komt!!!!

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Cinn, gecondoleerd met je oom jeee jij krijg nu wel een hoop voor je kiezen zeg. Hoop dat jullie snel weer beter zijn.
    en ach bijlezen kan altijd nog (is fijn afentoe wat te horen;))
    knuffel voor jullie

Quint, oh jee een gesprongen waterleiding. wel fijn dat je moeder overkomt he, en weer werken ja kan me voor stellen dat je er weinig zin in heb en dat zal die spanning ook weerslag op je BV hebben. Rustig aan en wat vandaag niet is komt morgen.

Rest een dikke knuffel.

Hier liggen de kindjes lekker op bedje.
    Ben beetje uit het lood geslagen merk ik over gister, maar ja moet weer verder. Wil na onze vakantie nog kijken om evt verder onderzoek te laten doen. En we zijn aan het kijken of dit in DL kan. ach ja alles op zijn tijd.

12. raspberry

@Quint, he toch, ook al een terugloop in de BV. Hier gaat het nu gelukkig weer goed maar ik weet hoe vervelend het is, kan je erg bezorgd om zijn inderdaad, sterkte en probeer goed te rusten want dat helpt de BV ook. Fijn dat mams komt, geniet daar maar van.

13. raspberry

Trouwens, ik heb vandaag een bijna posi ovutest dus de gyn had gelijk vorige week, die zei toen dat ik ws over ongeveer een week een eisprong zou krijgen, hihi dat ze dat zo goed kunnen zien. Anyways, we doen niks met dat ei natuurlijk maar nu weet ik wel wanneer de ongi komt, volgende week zaterdag hahahahahahaha aaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    He daar!

Ahhhh Cinnamon, wat afschuwelijk van je ook.....sterkte voor jullie en vooral ook voor het achterblijvende gezin....
    He da's inderdaad balen, als je uitzicht zo ineens verkloot wordt. Nu kun je van je af kijken maar het is niet de moeite begrijp ik!? Lei lindes (schrijf je dat zo?) plaatsen dan maar?

Quint: ook bij jou zit het tegen....bah niet leuk! En volgende week alweer werken?? Oei das ook even pittig, maar geloof me, ook wel weer lekker om even iets anders om handen te hebben. Zorgt je moeder dan voor de kleintjes? Wel een fijn idee die eerste weken lijkt me zo.
    BV: heb je iets in de vriezer voor als je gaat werken? Heeft L al eens kunst gehad? Zou dat anders wel snel gaan proberen. En anders half half geven? Wilde je kolven op het werk? Rust en drinken, meer kun je niet doen. (of zoals Rasp en BB hun steuntje in de rug de Domp.?)
    Hopelijk vind je een oplossing. (sorry voor de reeks vragen)

Meis: toch wel een klap gehad... komt toch in ene hard aan he....misschien inderdaad second opnion net over de grens?

Zeepje: ook jij hebt het zwaar lees ik. P zo onrustig hele dag? Heb je hem al eens ingebakerd overdag? En speenverslaafd.....ach, nu maakt het toch nog niet uit? Sterkte meid. Koortslip is ook klote, maar komt door je lage weerstand. Is je HB weer helemaal ok nu??

BB: dan rijden we samen he! Ook gezellig toch? Ik wil best rijden hoor, als ik maar de tomtom van ML's werk mag lenen, anders komen we er nooit vrees ik.

Giraf: ja, het gaat wel ok met jk hoor. Alleen mocht ik wel een kuurtje ophalen, het moet nu maar eens afgelopen zijn....
    Zo vond ik haar vanmorgen in haar bedje...
    Ze heeft ook een heel rood tongetje, geen idee wat dat kan zijn?

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    rasp, hihi dan lopen we gelijk.

meis, wel maar eigenlijk ook niets gevonden, is wel een teleurstelling idd :(. je wilt toch iets van bevestiging. lekker genieten van je vakantie en daarna weer verder kijken voor een 2nd opinion

cinn meid toch wat een narigheid allemaal, gecondoleerd met je oom, dat hakt er wel even in :(
    doe het maar kalm aan.

BB, mooie pop hoor, wist niet dat ze zo groot waren, mmmmm misschien een idee voor de 1e verj van mijn nichtje, denk er nog even over, wil je me even pbtje doen over de kosten van zo'n pop ??

merel, goed gedaan meid, ik lees ook geen addertje hoor !!
    gefeliciteerd, elke vrijdag betaald jp van school halen beter kan niet :D

quint, meid bij jullie ook al zoveel te doen, wel fijn dat je mams komt !! niet fijn van de waterleiding en je bv :(

vandaag een bijna pos test, vanavond en komende dagen even doortesten. wel vreemd gister nauwelijks een streep en vanmiddag al een die even dik is al de controle streep, heb ook giga buikpijn, morgen dus nog meer ;), maar is voor een goed doel. morgen weg naar de efteling, komt niet zo handig uit, S ligt bij ons op de kamer, moet maar even kijken hoe we dat dan doen :).
    kids van mijn zus zijn hier om op te passen, lekker gezellig !! toren zit al bijna in elkaar, is al speelwaardig iig. nu alleen nog de zandbak, het huisje en de schommels eraan maken. dan de trampoline nog ingraven en de wipkip die hier al een poos in de schuur staat te wachten op een opknapbeurt opknappen en dan is de speeltuin klaar, volgende meeting maar hier, dan is er genoeg wijn voor ons en genoeg te spelen voor de kinders ;)

16. raspberry

@Vlek, ik had gisteren ook bijna geen streep en nu een knaller whahahaha we lopen echt gelijk op!! Alleen hoop ik voor jou op een beebje en mijn ei wordt gewoon opgeruimd hihi.
    Leuk naar de efteling!! En heel stilletjes onder de dekens kun je een hoop doen hoor hihi (spreekt uit ervaring).

@Merel, ach gossie die arme Jk, dat ziet er vreselijk uit zeg!! Hopelijk slaat de kuur snel aan en dan snel weer het zonnestraaltje in huis, arm ding! Sterkte!

17. Zeepaardje

quint; heel erg maar maak nauwelijks foto's... deze in me avatar is van gisteren;)
    wat balen van je bv meid, knuf!

meis heerlijk dat de kids ff op bed liggen:)

rasp wel fijn dat je weet wanneer ongi komt;)

merel inbakeren doe ik... puckababy is te los, die nu losse handoek straks met spelden..
    maar wordt er wel rustig van kwa bewegingen maar wil gewoon bij mij zitten en om zich heen kijken...

liggen wil die niet kan dan niets zien...

morgen uitslag hb

wat een zielige foto zo!

vlek; s6 met je testen ovu en ik hoop dat je meissie lekker kan spelen met de speeltoren

all; vanavond bankhangen met ml en op tijd bed in:)
    sem op school huilen hij miste mama:x

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, ooh de clo.mid doet dus wel lekker zijn werk dat je nu al een dikke streep heb!!
    en lekker naar de efte.ling toe leuk he, S ook al zin er in?
    oh en stil en zachtjes moet kunnen toch:D:D;), is leuk kan je later aan je beebje vertellen weet je waar jij verwekt bent hiiii
    F is ook op vakantie verwekt hii

Rasp, hahha jij gaat je ei ruimen? (of lokt het wel?) maar ja kunne ze mooi zien he op de echo knap toch eigenlijk. toen ik voor eitjes moest meten konden ze echt in je eier stokken kijken tellen en mm meten. Apart vond ik het altijd.

Zo ik heb nu de laatste ramen schoon!! voor hoe lang hiii. en zo gaan we lekker verder.

Oh ging net bij T kijken die had ik in bed gelegd want was aan het drammen, kijk ik om de hoek ligt hij lekker te slapen vingers in de mond andersom met z'n hoofd naar het weoteneind hiiii grappig menneke is eht ook.

19. raspberry

@Meis, ja ik vind het wel bijzonder hoor en nee ik ga niks met het eitje doen, het lokt ook niet hoor, vind het prima zo voorlopig, straks als alles helemaal goed op orde is dan kan ik weer lekker eens stappen!!!

20. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    hahaha,
    en ja lekker stappen daar ben ik ook wel aan toe, er is in juni is er een festival bij mijn ouders om de hoek heb al vast 4 bedjes gereserveerd!! kan ik mooi lopens naar toe:D vrees dat ik naar 2 wijntjes al dronken ben maar ach dat mag de pret niet drukken hiii.

Deel Deze Pagina