Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Effe snel. sorry: Merel: Rode tong is een teken van roodvonk!! Aardbeientong wordt t genoemd...

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja idd, nu je zo zegt mijn broertje en zusje hebben het ook gehad en die hebben toen mijn ml aangestoken die hadden alles drie ook loslatende huid aan handpalm en voetzolen. Maar ook rare tong.

Merel beterschap met Jk!!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Meiden meiden...geen paniek!
    Ze heeft alles behalve roodvonk hoor!
    Heb net effe gelezen, maar ze eet mega goed (bij roodvonk verdwijnt de eetlust) ok, ze heeft even wat koorts gehad, maar ze is echt alleen maar snot verkouden. Ze zit ook heel erg veel met haar tong tegen haar 2 lange ondertanden aan te schuren. En vanmiddag zag ik dat ze een klein puntje op het puntje van haar tong heeft. Volgens mij een kleine afte.
    Heb haar tong gecheckt net en is echt alleen de rand voor aan de punt.
    Ze is vandaag ook verder in hele goeie doen geweest, echt weer meer kraaien en lachen. Dus antibiotica is misschien wat laat en wellicht nu beetje overbodig, maar wil gewoon dat haar lichaam net dat ene stapje geholpen wordt dat ze het helemaal kwijt raakt. Neem aan dat ze inmiddels al wel genoeg weerstand heeft opgebouwd.

Maar goed, genoeg over mij, iemand nog iets leuks te melden?

Vlek, jij gaat er spannende dagen van maken in kaatsheuvel? Leuk hoor!! Wij gaan half mei, ben zooo benieuwd, jp kan er nu al niet over ophouden. Ben erg benieuwd hoe S het gaat vinden. En waar een wil is is een weg wat je eitje betreft. Weet zeker dat het wel goedkomt! Als ze met de tv aan in slaap valt, dan hoort ze jullie echt niet daardoorheen hoor! Gewoon zorgen dat ze flink uitgeteld is die avond :p

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Vlek: Oooooh SPANNEND!!!!!! Vandaag ook al goed klussen dan liggen ze klaar! En morgen onder de douche ofzo :D Mooie kamers zijn t!

Rasp: Oh fijn meid ook jij weer een cyclus. We hadden t er nog even over, maar hoe gaat t met je moeder eigenlijk?

Merel: Jeetje wat ziet je meisje er uit daar:$ Hopelijk is het nu echt snel verleden tijd! En gelukkig geen roodvonk!

Meis: Ja ik kan me voorstellen dat je je een beetje verloren voelt... Zo van; Het is geen MS, dus bekijk t maar, we kunnen niks meer voor je doen, Dag mevrouw meis... :(

Cinn, hoe gaat t eigenlijk met je vader? En je moeders hartklachten?
    Giraf: en met jouw oma?
    Zeep: En met je buurjongen? En oma?
    Quint: En met jouw moeder?
    LM: En met jouw vriendin (toch?:))?
    Mlief: En met jouw buurmeisje?
    Vlek: En met jouw vriendin die ging scheiden...?

Verder nog wat vergeten? SORRY!!!!

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

@BB, gaat goed met mijn moeder hoor, ze heeft nu dagelijks bestraling en dat is wel vermoeiend omdat ze elke dag op en neer naar het zkhuis moet maar verder gaat het prima!

En met jou? Hoe was jouw dag?

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    elke dag:$, jeeeeeeeeee wat heftig :(:(:( Kanjer is t ook...

7. raspberry

@BB, ja niet op zaterdag en zondag hoor, maar goed doordeweek is al veel!

8. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    hihi moeten we met S maar flink rond daar in de efteling zodat ze heeeeel moe is ;)

BB, vriendin was nog niet getrouwd, gelukkig.
    gaat goed, ze heeft zich ingeschreven op een datingsite en krijgt weer aandacht waar ze helemaal van opbloeit

merel, gelukkig geen roodvonk !! maar wel heel naar van je meiske en wat een foto :$ zielig grietje :(

rasp, jaa lekker op stap is ook wel fijn !!!!

meis, welk festival, hier in de buurt ??

zeep, lekker op de bank met ML, hoop dat je ijzer weer omhoog is gegaan, hoe voel je je zelf ??
    en wat een bink is pi.m alweer :$, tijd gaat zo hard !!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    mijn dagje... lekker gewerkt!:)

10. raspberry

@BB, fijn meid!!

Ik ga naar bed, heb hoofdpijn dus ik denk dat ik maar lekker slapies ga doen en ik zie wel wanneer de kleine man zich meldt voor voeding. Afgelopen nacht heeft ie wederom maar 1 keer gedronken maar wel een aantal uurtjes naast me geslapen want hij was wat onrustig.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!!! X

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Slaap lekker liefie!!! Ik hoop een fijn nachtje voor je. Kus!!!

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Rasp, truste hopelijk mogen fit engezond weer op zonder hoofdpijn!!

@Vlek, reur.pop ken je dat?? leuk feestje!! en fijn dat het beter gaat met je vriendin

@BB, lekker dagje dus;)

13. giraf

giraf Niet meer actief

Moggu

Rasp
    Oei, dat zijn pittige tijden voor je ouders nu dus....
    En een ei! Geef die eens aan mij ;) :D

Vlek
    Leuk weekendje voor de boeg! Kom S maar de nachten maar naar hier brengen, wij wonen er vlakbij! Hebben jullie rust...eh...ik bedoel privacy :p
    Wij gaan maandag naar de ef.teling

BB
    Was het popje nog goed ontvangen door het meisje? Of was het voor een kraambezoek?
    Met oma gaat het redelijk. Nog steeds ZH in, ZH uit, onderzoeken, echo's, enz, ze hebben nu weer poliepen ontdekt, dus gaan de onderzoeken weer van voren af aan beginnen. Ze lijkt ook niet meer zo gelukkig :(, voelt zich vaak eenzaam. Wij proberen er zo vaak mogelijk langs te gaan, maar wij kunnen ook niet elke dag. Vind het wel heel sneu dat ze zich zo voelt :(

Merel
    Ach, wat een foto.... Arm meisje.... Maar ik las dat het nu gelukkig alweer wat beter gaat!

Meis/rasp
    Oh ja lekker op stap! Heb ik ook wel weer eens zin in... Lekker me vriendinnen dansen! Maar ze zitten hier (bijna) allemaal in baby, kleine kinderen, zwanger zijn tijd, dus het is altijd even lastig om een goede datum te vinden waarop iedereen kan... Maar het is weer lang geleden, dus ik zal het weer eens in de groep gooien bij de meiden :)

Cinnamon
    Gecondoleerd :( heftig nieuws hoor, met nog zulke jonge zoons :(
    En jullie uitzicht verpest... Net wat merel al zei, van die lei lindes vind ik altijd wel mooi!

Zeep
    Nog steeds heftige tijden met P dus, maar je kun al bijna naar de KA gelukkig, nou hopen dat ze je daar verder kunnen helpen!

Beetje afwezig hier de laatste dagen, maar er loopt hier een ziek klein meisje rondt. Zodra ze nog maar eten ziet, spuugt ze alles al onder, dus ik zit hier de hele dag aan de was of met een zielig vogeltje op schoot.... J eet ook nog steeds slecht! Al vanaf zondag. Denk dat hij in totaal maar ong 150cc in totaal drinkt op een dag en verder geen eten, koekjes, fruit of iets anders. Maar hij is alert en vrolijk, lacht de hele dag, slaapt wel heel veel, dus er zal wel iets niet helemaal lekker zitten, maar even afwachten.
    Verder gaat het goed hoor ;) :)

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Morgen!!

Giraf: Beterschap met de kindjes :( Arme hoopjes zijn t dan he... Knuffel ze maar goed!!

Even wat wijsheid op de vroege morgen!

15. raspberry

Goeiemorgen!!

@Giraf, sterkte en beterschap met de kindjes, is niks aan, hopelijk snel weer klaar zodat jullie maandag lekker kunnen genieten in de Efteling.

@BB, bedankt voor deze wijze woorden!!! hihi leuk hoor!

@all, heb een slechte nacht gehad, moest er erg vaak uit voor J.
    Maar ach, hij zit nu weer heerlijk te brabbelen in zijn wipstoeltje dus dat maakt alles weer goed!!
    Vanmiddag gaat ML dus weg dus dan begint mijn manloze lange weekend, ik zie er tegen op, vind het niks aan zonder hem :(
    V.era gaat morgen een dagje en nachtje naar mijn schoonouders om mij even te ontlasten maar ben nu al bang dat ik het zonder haar nóg stiller vind en me eenzaam voel. Kleine J. is ook nog niet zo aanwezig dus het zal hier wel stil zijn dan. Maar ik spreek gewoon met ze af dat ik V.era op kom halen als ik haar heel erg mis hihi, erg he......

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedemorgen

Giraf, beterschap arme Kinders!! Hoop dat ze snel opknappen en weer beetje eten he.

Bb, wat een wijsheden weer hiiiii

Vlek, heel veel plezier samen in de Efte.ling. Lekker genieten!!

Rasp beetje geslapen is de hoofdpijn al minder?

Xx fijne dag allemaal

17. raspberry

Ooooooooh ja Vlek, fijne dagen in de Efteling!!!!!! En bevruchten dat ei!!!!!!

18. raspberry

@Meis, heb nog wel beetje hoofdpijn maar dat komt ook omdat ik niet goed geslapen heb dus de nacht heeft niet geholpen.
    Hoe was jouw nacht?

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Vlek: Heeeeeel veel plezier dit weekend!!! en ik hoop op een mooie sprookjesbaby! Maar geen laafbeebje hoor hihihihi

Rasp: Oh nee hoofdpijn :( (ik ook maar dat komt van t wijntje gister:):p)
    Ik hoop dat je weekend meevalt en je lekker kunt genieten van je rust en je V niet teveel mist :) En dat J ineens klokkie rondslaapt!!

Meis: Ja wijs he :p Heb ook al een lange grijze baard en woon in een hutje op de berg:p

20. raspberry

@BB, oeh jij ook al hoofdpijn, wel lekker een wijntje mmmm
    Ach ja ik hoop een lekker nachtje te slapen komend weekend, wie weet!
    Succes vandaag met al je bezigheden he!!

Deel Deze Pagina