Vast overleg hoe we zullen rijden volgende week Ik zou de kindjes al wegbrengen morgenmiddag om met een vriendin te gaan shoppen, en heb sterk het vermoeden dat we ons shop-middagje nu een uurtje of 2 gaan vervroegen . Hopelijk werpt t zijn vruchten af....ik MOET nl nieuwe schoenen hebben....niet leuk shoppen als je dingen MOET hebben, dan vind je niks he....
ooooh Meis goed nieuws!! Bijna vergeten ik had je popje al klaar gemaakt en al opgstuurd! Mn camera is leeg, maar morgen spam ik ff een foto, goed?
Super, wat ben je toch weer snel he!!! ben echt benieuwd hoe hij geworden is!! ga morgen voor de brievenbus liggen. F zal vast reuze blij zijn ze krijgt hem voor de vakantie, dacht kan ze lekker knuffen in het vliegtuig
Morge! Las net dat LM een heerlijk rustige nacht heeft gehad! (Op fb) Kleine cowboy moos ook goed geslapen? Leuke foto's! Heb net gekolfd, toch 170cc.....net zon twijfelgeval, doorgaan of stoppen. Las net toch iets op FB....kindje van meisje van de zwngshps-gyn wordt vandaag besneden........ Joe denken jullie hierover? Ik vond haar n hele moderne marokaanse vrouw, dus had niet verwacht dat ze dit zou laten doen.(en dan schrijft ze ook nóg dat ze bloed nerveus is, iedereen wens dr sterkte....) Kindje staat in goudkleurig apepakkie met gek hoedje op de foto....mijn ding is het niet. Snap wel dat het iets van geloof is, maar voelt n beetje dubbel omdat ze totaal niet gelovig overkwam en het hardste schold van iedereen tijdens de gym Naja, wil geen discussie opwekken hoor, maar vroeg me gewoon af hoe jullie dit zien. Straks lekker shoppen!!
Goedemorgen allemaal, Bb leuke fotos Merel, ja besnijden voor jongens prima, hoort er wel bij bij geloof en als het op nette manier gebeurt is het alleen maar hygienischer toch. Maar dat moderne families het doen ja zonder hoor je er niet bij he. Iedereen een fijne dag, ml en f zijn naar de stort, en t en ik doen nog even relaxt hii
Oh ik ben heel stellig: zonder medische reden vind ik alle besnijdenissen eigenlijk gewoon mishandeling. sorry Als een god wil dat je in je kind gaat lopen snijden, dan haak ik af hoor. Jammer dat het zo geaccepteerd is in NL... en nee, hyiënischer is het niet! Na ondrzoek blijkt juist dat de besneden eikel veel vatbaarder is voor infecties, juist omdat het onbeschermd is. Maar daarmee jaag ik misschien mensen tegen me in t harnas, dus alvast sorry daarvoor!! Maar dat is gewoon hoe ik er over denk, Ieder zijn/haar eigen keuze en recht. Maar dit is mijn gevoel daar bij...
Bb haahaa gelukkig mag iedereen zeggen wat hij wil toch Ach weet van mij hoeft het niet hoor maar ja ieder zijn keuze (maar tegen 3 hoog achter ergens door een eng vrouwtje daar heb ik wel moeite mee, kijk das vaak verminking/mishandeling )
Ja maar nu het uit de verzekering is geschrapt ben ik doodsbang voor dergelijke praktijken!!! En daarom
MerelHmm, ik ben het eigenlijk wel met BB eens, ik ben ook geen voorstander van besnijdenis.... Maar ik ben sowieso geen voorstander van welk geloof dan ook Fijn dat Jk weer beter is, mooie foto, en die mooie grote onschuldige ogen! Prachtig! BB Leuke cowboy! Rasp Leuke avond gehad met zl? Zeep Mag ik vragen waarom je al begonnen bent met bijvoeding? Niet kwaad bedoeld hoor, ik vroeg het me gewoon af? Meis Al zin in de vakantie? Zie je er niet tegenop om te vliegen met 2 kleintjes? Vandaag komen vrienden van ons met hun zoon (1 dag jonger dan I) en we zouden naar de kinderboerderij gaan, maar het ziet er maar vies uit buiten, ik had gisteren zelfs de kachel aan gedaan! Ik had het zo koud!
Ik deel de mening van BB in deze kwestie. Ik wist niet eens dat het juist niet hygiënisch was! Klinkt wel aannemelijk. Ik ben van mening dat we goed zijn zoals we geschapen zijn, dus waarom 'onderdelen' weghalen omdat een 'god' dat zo wil...Dan had deze ze immers wel weggelaten bij het schapen van de mens?? Anyway, wens de meid een fijne dag toe, hopelijk heeft het kindje er niet teveel pijn van....brrrr Ga zo dan eindelijk shoppen! xx tot vanavond!
Goeeeeeeeeeedemiddag!! Jeuw wat een onderwerp, besnijden....hm.... Ik ben het ook met BB eens, ik vind dat een jongen daar zelf een beslissing in moet maken later als hij daar groot genoeg voor is. Wanneer hij het zelf belangrijk vind dan kan hij dat laten doen toch..... Hier lekker relaxed en gezellig nog met zussie, ze blijft tot na het eten dus vanavond kom ik wel weer meekletsen hier hoor. Fijne dag allemaal!! Kus x
ff snel knuffels pim erg verkouden al ruim een week dacht dat ik er niks voor kon krijgen maar er is dus wel hoestdrank voor de kleintjes...dus zo ff snel fiets op als ml thuis is... pim huilde altijd al niet nu sinds de bijvoeding... danoontje kan volgens mij geen kwaad, kreeg sem ook al met een maand of 4... sem met 8wk bijvoeding, pim nu.. .ach tis niet veel hij keek het eten uit onze mond haha en smullen... was net in supermarkt kon je meloen proeven doe dat stukje in zijn mond en hij zoog de sap er helemaal uit... gisteravond 23u fles toen 4.15u speen en om 9.15u wakker knuffels