Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Meis, inderdaad, lekker genieten van de vakantie meid! Komt vast allemaal goed!

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Rasp, dank je jaa komt goed

BB, ja meot je maar even lezen, denk dat we er wel uit komen. maar schrok wel een beetje SORRY:)

Trouwens vandaag lekker troep naar de stort gebracht!! dus tuin is leeg heerlijk.
    en ben maar aan de strijk begonnen, dus wie tijd heeft en wil helpen mag zich melden:D:D

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meis: heb je even mail terug gedaan, maar snap t allemaal niet helemaal... Het is een handgemaakt popje, dan kan dat toch niet anders? :(:) Of begrijp ik je verkeerd??? :) Sorry dan...:)

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Rasp: Vond jij t nekje van t popje voor je zus gek vastgemaakt?? Het is gewoon met de hand dichtgemaakt, omdat je ergens dat moet doen als je t gaat vullen en daarna dichtmaakt!! :( Anders eerlijk zeggen hoor, want dan moet ik t aanpassen, maar ik had er nog geen klachten over gehoord :)

5. raspberry

@BB, nee ik vond het popje prima hoor en ik snap dat sommige dingen niet anders kunnen omdat het met de hand gemaakt moet worden, het popje was alleen maar mooi!

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ja nou sorry hoor vind het echt wel slordig hoe dat zit in de nek, en beetje propperig of ja hoe moet ik dat zeggen.
    Snap dat het met de handgemaakt is, maar als ik kijk naar de popjes die je voor Rasp heb gemaakt zat dat volgens mij echt heel anders!!

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oh gelukkig... Ik wordt meteen superonzeker als zoiets gebeurd :) Ik voel me kei rottig :( Heb er super mn best op gedaan, maar het kan altijd dathet niet helemaal aan de verwachtingen voldoet...

Meis: Sorry meis, ik voel me er echt superrot over...

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja voor mijn gevoel niet Meis, maar ja als jij dat zo voelt dan kan ik er niet veel van zeggen ben ik bang:)... Wat wil je, m teruggeven? Ik weet niet of ik voor 7 april nog een nieuwe afkrijg....:(

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik moet even door met naaien voor de overtrekjes...

10. raspberry

Oh jee dames wat vervelend!!! Tja Meis ik weet niet hoe jouw popje er uitzag dus ik kan er moeilijk over oordelen. Niet leuk!

11. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    BB, ja snap het ook wel vind het niet leuk om te zeggen maar ja denk doe het toch maar!!
    en ik had echt toch het wel anders verwacht, maar ja als een nw nog zolang duurt? wil hem wel graag meenemen op vakantie!!

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja zeker niet leuk, maar goed ben wel in een dilemma snap je!!

BB wil geen ruzie ook even een popje hoor!! wil jou ook geen rot gevoel geven!!

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja nee ruzie is ook onzin, we zijn toch volwassen?;) Nee we komen er wel uit, maar leuk is t niet nee :(
    Ja ik snap je dilemma, maar ik heb volgende week en de week erna een paar dagen vrij om alles voor mn opleiding af te ronden en dat is mn laatste kans... Ik weet echt niet wanneer ik nog jouw popje moet maken :(:(:(
    Oh ik voel me echt K#T... Als ik had getwijfeld aan t popje had ik t nooit gestuurd:( Oh man wat een rotsituatie is dit :(

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

knuffels meiden...komt goed;)

15. Zeepaardje

nieuwe foto in fotoboek

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    zeg jij het maar hoe we het oplossen:)

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    begrijp me niet verkeerd vind het ook rot hoor!!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    thnx...

Meis: Ik ga er effe over nadenken dan maar...

19. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ja het was echt super daar, echt een aanrader voor iedereen !!

we zullen wel zien wat het word, of dromen echt werkelijkheid word zoals ze doen beloven ;)

meis/BB, wat een lastige situatie :(, hopenlijk komen jullie eruit !!

nemo, wauw wat een mooie buikfoto !! (hoop dat ik tzt er ook 1 kan spammen :))

zeep, ook al een lekker buffel dus die pim, mijn nichtje ook die eet ook alles wat los en vast zit :D

merel, fijn dat je toch schoenen hebt kunnen vinden, wel balen van dat jasje, soms kun je het ook laten weghangen, een tip misschien?

rasp, wel fijn dat ML je mist ;) nog even doorbijten en dan is het extra fijn als ie weer thuis is.

S is net keihard gevallen op de punt van de tafel, nu is deze gelukkig niet erg scherp maar we schrokken wel allemaal, net achter het oor heeft ze een blauwe plek zitten :(, was even flink huilen maar na 5 sec huppelt ze ook weer vrolijk verder alsof er niets gebeurd is :(, kleine rouwdouwer :D, morgen even paardrijden en de speeltoren afmaken, en dan is ie klaar om op de foto te gaan, de andere schommel komen ze morgen ophalen, verkocht via MP

20. Zeepaardje

vlek ja tot nu toe echt een alles eter;) maar alles met mate:)

rot tafel:x

efteling nog nooit geweest...te duur;)

bb; thx voor reacties:)

Deel Deze Pagina