Meis en BB! Foei! Ga jullie heel diep schamen in een hoekje! Weten jullie wel dat giraffen niet tegen stress kunnen?!?! Phoeh heey, hadden jullie ons mooi even te pakken zeg!!! Ik zat echt even met mijn hart in mijn keel te lezen Gekke meiden! Maar wel een geweldig stel gekke meiden!
Ik had al een flauw vermoeden maar durfde er niks over te zeggen Was bang dat het juist verkeerd zou vallen... stommerds... eerste nacht van daan met nieuwe slaapklok: ingesteld op 7:30 en geslapen tot 8:10!!!
Hahahahaha Nemo, ja jij begon tegen mij op FB, en ik snel een smoes bedenken dat ik moest gaan, want zo liegen is echt niks voor mij hahahahaha kreeg t er waarm van en vond t zo zielig hihihihihi Hahahaha LM ja dat zou wat zijn zeg, zo een week voor de meeting Giraf: Hihihihihihii sorry!!
Juist de reactie op FB zorgde voor de argwaan denk ik Idd lekker kortaf haha. En toen zei iemand ineens iets over 1 april en toen dacht ik: het zal toch niet haha...
Hahaha dat was rasp, die zat in t complot Dat was indd een hint Kijken of er iemand achter zou komen hihihihihi Dus Nemo: Superspeurder
Wel lekker makkelijk gezegd zo achteraf hè ... haha maar keek vóór ZP eerst op FB en heb toch je popje eens even goed bekeken wat er nou precies mee was
oooooh meiden , dacht al helemaal dat we dadelijk 2 kampen kregen op de meeting, gelukkig is het een 1 april grap !!!! zo ga even lekker broodjes afbakken, en lekker ontbijten
Nieuwsflits over mn stiefzusje (en neefje): @##%&&/&%#@#%@@%% pffffffffffffffffff en zennnnnnnnnnnnnnn
Goeiemorgen meiden!!!! Gelukkig maar dat het een 1 april grap was he!! Volgende week wordt gewoon een hele gezellige meeting!!! @Vlek, en Nemo, mmmmmmm heerlijk ontbijtje, mijn buikie rammelt ook!! Ik heb heerlijk geslapen met de kleine man bij me in bed, hij wou wel een paar keer drinken maar dat was zo prima te doen. Ik had nog niet verteld dat zijn onderste tandjes er bijna door zijn, hij is er wel een beetje onrustig van, voornamelijk spugerig en zure luiers. Dus het tandenloze bekkie is bijna voorbij...... wat gaat het toch snel!
S.m is een nacht ter observatie in ZH... zucht... En zelfs haar hele familie zegt: oh heeft ze het weer elkaar... zeker net zolang lopen zeiken bij arts... hij heeft buikkrampjes. gewoon lichte vorm. rood hoofd na voeding. Moeilijk kijken. paar scheten en over.. huilt écht nooit ze maakt hem stipt om de drie uur wakker voor BV. hij spuugt soms ook kleine rondjes conclusie: hij spuugt ontzettend en heeft mega veel pijn dus nacht in ZH.... zucht....
Ja dat is dus HAAR conclusie. hij heeft zo ONTZETTEND veel pijn. spuugt vreselijk en spuitluiers... hij kreeg al 3 zetpillen per dag Maar heel eerlijk... ventje heeft beetje krampjes. meer niet... aandachtgeil heet dat
@Nemo, rustig nou maar meid, en niet te veel over zeggen want misschien is er straks wel wat aan de hand met de kleine en dan kan je jezeld wel voor de kop slaan liefie. Maar ik snap je gevoel hoor!!! Zou ik ook gek van worden!!
Ik ga douchen en dan straks mijn meissie weer ophalen, eerst blijven we daar nog even lekker lunchen!! Tot later!!!! X