BB tja wie mooi wil zijn .......... wel heel mooi hoor, echt schattig !! meis, oooh lekker vooruitzicht die vakantie !! nemo, nog een paar daagjes bikkelen en dan lekker bijkomen. oh zal eens kijken of de KBS bij ons al binnen is eindtijd, tot zolang het gezellig is ?? ik kijk denk ik even tot hoelang S gezellig is en de baby's zullen ook wel een middagslaapje moeten doen neem ik aan ?? ben hier bezig met de gordijnen te wassen, vanmorgen boodschappen gedaan voor een heel leger en net even paardgereden, S ligt even lekker in bed heb ik de handen vrij
Vlek, ooh de boodschappen weer binnen voor een heel leger? wat ben je van plan hiii en jij lekker gordijnen aan het wassen heerlijk he! En ja we blijven tot het gezellig is, en tot S het gezellig vind. Ik stuur Ml mooi met F naar de dierentuin, anders heb ik 2 handenbinders. Nog last van buikpijn gehad? en weet je of je ei al gesprongen is? BB, jij wou topic vol kletsen mooi is dat ben je er niet!!!
Zeepje, zag op Fb dat P.im al weer 3 mnd is gefeliciteerd. maar sorry begrijp me niet verkeerd maar hij heeft een oorbel gekregen, mag ik je vragen waarom zo vroeg al??(was beetje shockt)
meis; ja klopt idd nu oorbel met sem hadden we het met een jaar gedaan,maar was erg moeilijk met hoofdje stilhouden...dus nu besloten iets eerder te doen... en hij gaf geen kik stoere vent... zal morgen ff foto maken en in fotoalbum plaatsen
Hey meiden @Nemo, nog even meid, het einde is in zicht, sterkte met surveilleren!! @Vlek, weer lekker druk meid, en boodschappen voor een leger moet ook, nog even en je kunt voor 2 eten!! hihi. @Zeepje, oh jee, sorry maar dat vind ik helemaal niks een oorbel bij zo'n kleintje. Ik vind het uberhaupt niet mooi bij mannen maar dat is mijn mening. Als jullie het mooi vinden is het goed maar ik ben ook in shock dat een baby al een oorbel krijgt....sorry ik bedoel het niet beledigent.
@Zeepje, maar dat zij het hebben betekent dan toch niet dat je kindjes er ook eentje moeten hebben. Ze kunnen daar dan toch ook zelf voor kiezen als ze daar oud genoeg voor zijn.......
Oh moet me wel bij Rasp aansluiten in deze, dat dit niet dan vanzelf sprekend is. Maar helemaal prima hoor. Maar 3mnd vind ik wel heel erg jong!! Begrijp me niet verkeerd, maar als mijn moeder en oma nou een neusknopje hebben/hadden hoef ik dat toch niet te doen??
Vind ik net zo, houd ik ook niet van behalve als ze wat ouder zijn en ze er zelf voor gekozen hebben.......wil niemand beledigen hoor......
Tja.......misschien kwestie van cultuur..........geen idee.....bij ons is het niet gebruikelijk in ieder geval.
Zeepje, voel je niet aangevallen door mij hoor, maar denk dat net wat rasp het een verschil is van cultuur en waar je meer bent opgegroeid.
Ik vroeg het me af. vind het zelf ook niet zo leuk bij jongens. ML wel denk ik. naar weet dat ik zelf nog niet zo oud was dus dacht: ik gooi het in de groep