@Merel, oooooooh maar 2 uurtjes ga ik makkelijk redden hoor, dan heb ik net mn jas uit joh.... @Cinn, och ja is ook zo, he bah. Hopelijk zijn jullie de dag goed door gekomen en was het een "mooi" afscheid. Sterkte! x
minstens een uur of 2 moet lukken toch zaterdag!! (maar wou het ook weten moet nog even naar de winkel sjeesen kwam er achter dat vrijdag avond niet alles open is ivm goede vrijdag en ik nog wel het een en ander moet hebben hii) Rasp, jij nam de pucka.baby mee he zaterdag? heb hem verpatst hiii
@Meis, jazker die neem ik mee, fijn dat je hem verkocht hebt!! Kreeg net telefoontje van ML, ze staken bij Parijs vliegveld en nu hebben ze enorme vertraging en wordt het waarschijnlijk op z'n vroegst morgenochtend dat hij thuis is.......
he bah zulke berichten zit je niet op te wachten, hoop dat hij zo snel mogelijk naar huis komt nu dan he!! weet hij al wanneer hij kan gaan vliegen dan?? En ja heb al mijn puckababy's verkocht hiii, kan ik het geld mooi uitgeven op vakantie en als er een volgende komt koop ik wel weer nw
@Meis, nee er is nog geen zicht op hoe laat........ En ja gelijk heb je, dan kan je altijd nog weer eentje kopen.
Meiden, mijn oogjes vallen dicht......was afgedwaald.....weer zitten kijken voor leuk meiden speelgoed. Ik weet het, het is nog lang niet zover....maar er is zoveel leuks te krijgen voor meisjes! Ben het beu steeds naar auto's te moeten kijken , heb zoveel moois al gezien.... Truste, ik ga lekker dromen van mijn meisje....
Hee lieverds, sorry voor de verwaarlozing!!! Cinn: Ik hoop dat het een mooi afscheid was. Knuffel! Merel: Adem in... adem uit... even glassex over het raam en weg... Peuters he Fijn dat poepen zo goed gaat en de rest komt wel goed meid! Rasp: OH NEE!! Balen zeg Ik hoop dat hij er wel is als je wakker wordt... Knuff!! Nemo; Jee weer een dag achter de rug: Knuff!! Meis: Jij ook een knuffel!! Lekker extra centjes op vakantie Zeep: Oei... lekker je eigen weg gaan.. ik heb ook een andere mening hierin, maar gelukkig zijn we allen vrij om te doen waar we zelf achter staan!! Feli met 3 mnd!! Moos is gelijmd Kreeg op mn werk telefoontje: De schommel was tegen zn wenkbrauwtje gekomen en een japie in zn hoofdje Ik kon eerder gaan en kwam net op tijd bij de HAP aan om t gelijmd te zien worden. ML en mn zus waren er bij (en mn kleine nichtje). Hoorde later dat ML Moos niet eens bij zich had durven/willen pakken pas toen mn zus zei: Als jij t niet doet, doe ik t!! Je moet m vasthouden!! Zijn antwoord: "Ja ik wist niet of dat mocht, de HA moet zn werk kunnen doen" GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR HOE IDIOOT BEN JE DAN!!!!!!! Oh kan ik me echt over opwinden... Hikj zei ook nog: Oh goed dat t niet bij mij is gebeurd, want ik had er alleen een pleistertje op geplakt. De HA zei m toen wel streng dat het dan heeeeeeeel lang had geduurd voor t genezen zou zijn en heel lelijk zou zijn geworden Ik vind het soms zooooo moeilijk dat ik niet op hem kan bouwen in die dingen. Hij maakt altijd de keuze voor een ander en houdt rekening met de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele godvergeten wereld, maar zijn kinderen en vrouw staan altijd lager dan de rest van de wereld!!!!!! Nu vette ruzie er over Hij wordt ALTIJD KWAAD hoe ik ook alles inpak en bij mezelf hou, hij ontploft. Ben het ZAT.
BB Arme moos Hij heeft wel vaak pech met dat soort dingen he He bah! Ruzie :x Maar misschien was het ook wel een beetje de schrik bij je ML waardoor hij reageerde zoals hij deed? Maar ben het wel met je eens dat vrouw en kinderen ten alle tijde op nummer 1 moeten staan, net als dat ML en de kinderen bij ons allemaal altijd op nummer 1 staan. Meis Wij wonen inderdaad dicht bij de ef.teling, ongeveer een half uur rijden. Wij zaten er nu zelfs aan te denken om een abbonnement te nemen Inpakken voor de vakantie kan ik je niet bij helpen, ik begin altijd VEEL te laat en dan vergeet ik weer de helft.... ben ooit op een kampeervakantie de dopjes voor op het luchtbed vergeten hahaha, had wel het luchtbed en de pomp meegenenomen, maar vergeet de dopjes om het af te sluiten Vlek Ik denk dat je je kansen echt wel optimaal benut hebt! En kom maar op met die details hoor, ik wil graag alles van iedereen weten! En je NOD op vrijdag de 13e?! Super dag! Wij zijn getrouwd op vrijdag de 13e en nog steeds ontzettend gelukkig, dus het is geen pech datum maar een geluksdatum, en vanaf dit jaar ook voor jullie! Merel Oei, die peuter-pubertijd-periode krijgen wij hier nog, net wat BB zegt adem in adem uit, het zijn fases waar ze doorheen 'moeten' het wordt schijnbaar elk jaar makkelijker totdat de pubertijd intreed Maar ik ken het wel hoor, dan zit je er middenin en dan is het soms best pittig. Zo werd ik hier echt he-le-maal gek van de gilperiode van I, dan was ze de hele dag door aan het gillen, pfff... Cinn Pittig dagje gehad gisteren.... Hoe was het? Was het een mooi afscheid? Rasp ML ondertussen al thuis hoop ik? Ik kan er ook niet tegen als ML niet thuis is, dan slaap ik echt voor geen meter.... ML is DJ en draaid om de week, dan is hij de hele nacht weg en komt pas tegen 5-6 uur thuis in de ochtend, dan slaap ik echt slecht, maar I is gewoon wakker om 7 uur, dat zijn pittige nachten... En pannenkoeken! Lekker! Had maar gebeld, daar had ik wel 3 uur voor in de auto willen zitten Zeep Ga zo even in je album spieken naar je foto's! Hoe gaat het nu tussen jou en ML? Nemo Nog even werken tot je verlof! Hoe gaat het met surveilleren? Trek je het een beetje?
Goeiemorgen!!! ML is er weer!! Vannacht om 5 uur was hij weer thuis, de vertraging viel dus gelukkig erg mee. Hij ligt nu uiteraard nog even te slapen maar we hebben vanmorgen al wel geknuffeld met z'n viertjes in bed. Ben blij dat ie er weer is! Gezamelijk vrij dagje vandaag, helaas niet zulk mooi weer dus even zien wat we gaan doen. @Giraf, heb nog pannenkoeken over, kom je halen?? hihi. @BB, hoe gaat het vandaag met Moos? En hoe voel jij je nu? @Vlek, vrijdag de 13e, tja jij kan van een ongeluksdag een geluksdag maken. Ach, er is ons nog nooit wat gebeurd op een vrijdag de 13e. Duimen draaien hier weer op volle toeren hoor!
Morguh! Ohhh getsiederrie BB, wat een klote avond voor je! Wat zielig van Moosje, hij is wel een brokkenpilootje he! (of gewoon een stoere kerel die nergens gevaar in ziet) Maar ditmaal was het gewoon pech hoor, zo zielig! Wie heeft dan de beslissing genomen om toch naar de HAP te gaan? Je zus? Is ML dan bang voor bloed of ziet hij het allemaal zo luchtig dat hij serieuze 'problemen' niet ziet of wil hij ze niet zien uit angst?? Ik zou ook pissig zijn hoor. Is wel je kindje toch! Nu gaat het mooi genezen gelukkig. Hoop dat ML tot inzicht komt dat hij in dit gevallen echt serieus actie moet ondernemen. Laat hem dan met jou bellen om samen af te spreken wat te doen! Hopelijk kunnen jullie er vandaag rustig over praten, want ruzie is nooit leuk. Nemo: nog even doorbijten en dan kun je relaxen meid!! Rasp: heerlijk ML hele dag voor jou alleen, naja, je moet hem wel delen met die 2 schatjes van je, maar komt vast goed. Vanmorgen jp verschoond en mijn moeder was erbij. Probeer ik met hem heel netjes een deal te sluiten zodat hij toch zijn brood opeet krijg ik weer zo'n mega boze reactie (in ons dialect noemen ze 'een uit zijn vel springend kindje': "unne gif-knien!") Dan denk ik echt . Waar is dat toch voor nodig, we hadden het toch leuk zojuist? Naja, we gaan gewoon stug door met opvoeden, al vraag je je soms af of bepaalde regels en wensen van ons wel doorkomen in dat kleine koppie. Vandaag aan het werk, helemaal alleen wederom....
Merel: hahahaha ja een gifknien Ik denk wel dat t nodig is, want voor hem is t ook niet leuk, dus zou ie t anders wel laten nee even zonder gekheid, het zijn vervelende fases, maar ja zo leren ze alle regels en hun eigen grenzen aangeven En nee ik denk ook niet dat alle regels doordringen als ze 3 zijn hahaha hier ook niet hoor! ML zegt vaak: hij WEET dat t niet mag. maar is dat wel zo?? Triple P is een prachtige pedagogischemethode. en daar zeggen ze: geef zoveel regels als leeftijd in jaren. Dus 3 basisregels. meer niet En bij disciplineren zorg dat de straf past bij het gedrag: zelf de ramen schoonmaken als hij ze vies heeft gemaakt enz. bij brutaliteit: ik hoor dat jij geen lieve woorden zegt. Dat vind ik niet fijn. Dus nu wil ik je even 5 minuten niet horen praten en zet ik je op de gang(?). ofzoiets Rasp: oh fijn dat hij weer thuis is! lekker geknuffeld!!!! Vlek: ooooh jij hebt alle kansen goed benut superrrrrr!!!! duimennnnnnnnnn Giraf: oh leuk!!! efteling, ik ben er dol op!!! Moos; Met Moos gaat t goed, hij was t alweer half vergeten, toen hij op t kdv moest vertellen wat er was gebeurd, moest ik m echt even helpen herinneren hahahah. (en ja mijn zus had de Hap gebeld ML was gisteren boos weggelopen (naar de keuken) en toen hij terug kwam zei ie: "Ik geef je ook geen ruimte voor jouw gevoel he." Dat was wel fijn. En toen nog een heel gesprek gehad en hij ziet Moos gewoon al veel te groot. Hij heeft dan zoiets van: Oh effe doorheen bijten en hop, niet aanstellen. Maar hij snapt niet goed hoe peuters zijn. Hij vergelijkt m steeds met zn nicht en neef van 6 en 8. Hij zegt ook: Bij pip is t makkelijk, dat is een baby. (Maar toen Moos 4-5 mnd was, gooide ML hem al in de lucht!!! dus klopt niet helemaal) Maar goed, hij gaat zich meer in de ontwikkeling verdiepern van Moos. dat is al heel wat
@BB, dat klinkt hartstikke goed hoor, komt vast wel goed al zal je hem misschien af en toe nog eens een schop onder z'n kont moeten geven maar dat is normaal denk ik......mannen zijn daar gewoon beetje anders in he. Maar wel lief hoe hij verder heeft gereageerd, gelukkig maar! En gelukkig is Moos het allemaal al wat vergeten.
Ja vond ik ook!! Mijn boosheid is ook helemaal weg Ooooh hahahahaha aMerel: SORRY dat ik je op je werk belde : Hahahaha
Nee BB!! Gezellig! Anders kom ik thuis en heb ik tegen niemand kunnen kletsen!!! ohhh krijg steeds meer zin in zaterdag! Hoop echt dat we er allemaal zijn hoor, geen kink in de kabel, zieke kindjes ofzo!! Ons vervoer is geregeld he BB! Genoeg hapjes voor de meiden inladen, voor als we in de file komen te staan. (wat ik haaaat, maar ook niet verwacht)
Hahahahaha Merel komt goed Oooh ja Wie vroeg t nou? Ik weet t niet meer, maar Moos is inderdaad een kind dat overal VOL ingaat zonder enig gevaar te zien hahaha. Hij lijkt vreselijk op mij en volgt zijn hartje, is dolenthousiast en gaat