Ja nou ik vind dat niet erg zo nu en dan Moos had wortelstampot en ML ook broodjes Even geen tijd/zin om te koken
Ohh zie net die reclame voor het verbeteren van omstandigheden voor zwangere moeders in ontwikkelingeslanden. (geloof ik, niet helemaal gezien) Zie je een bewegende echobeelden met een stemmetje: ik hoop dat ik (g)een meisje ben, want dan.... Echt enge dingen zeggen ze dan. Dan besef je toch weer hoe goed de baby's in NL het toch hebben....
Merel, ja zag ik ook O.xfam of niet?? dacht ik, ja baby's die in NL worden geboren hebben het goed!!! ze hebben elke dag eten en liefde en aandacht!! en gelukkig ook wel ja toch. BB, broodjes ook lekker toch!! zag net je foto op FB ieuw!! mijn eten kwam omhoog. Dacht wel gelijk echt een BB fototje hiii Rasp, lekker dagje gehad met je ML nu hij weer thuis is?
Jaja al terug. 2,5 kilo aangekomen ach ja, sta nu op plus twee in totaal hartje klopte goed. bloeddruk prima. zie alleen steeds meer sterretjes dus heb ijzerspul gekregen. over week of twee nog even bloedprikken met 36 weken ook weer echo ga weer snel naar bed. ben mmooooeeeeeee....
@Meis, je heerlijk dat hij er weer is, we liggen nu al lekker in bed, we zijn beiden enorm moe, vanmiddag ook al even op bedje gelegen met de kindjes erbij, lekker lui dagje dus. Morgen moet hij weer om 5.00 uur de deur uit dus we gaan vroeg slapen en morgen ben ik weer een lange dag alleen met de kids. Slaap lekker allemaal!!! X
@Nemo, fijn dat het weer goed was!! Ik groeide ook voornamelijk de laatste 2 maandjes hoor, dan groeit de kleine ook hard dus dan is het ook niet zo vreemd he. Plus 2 is hartstikke netjes meid!
Nemo, ooh aan het ijzer dus!! maar 2 kilo is toch heel netjes truste voor zo!! Rasp, ooh klink als een heerlijk dagje lekker toch beetje door bed rollen hiii, jullie ook truste voor zo!!
Lieve meiden even een vraagje. Géén aanval of verwijt, ik vraag het me echt alleen af... Ik merk (we merken) dat het echt superstil is hier... Heeft iedereen het druk, of is er minder zin of behoefte aan? Ik mis t cluppie van eerst een beetje ... Maar als ik weet dat t zo blijft, kan ik me er iig op instellen, want een lekker avondje ZP-en is er weinig meer bij Dat vind ik best jammer Mis jullie. Met jullie heb ik het afgelopen jaar zelfs mijn bevalling gedeeld en zaterdag gaan we elkaar zien!! Maar ik ben bang dat het doodbloedt en dat zou ik persoonlijk best erg vinden. Ik zou heeeeel graag jullie gevoel of mening hierin horen. Dus nogmaals, ZONDER boze gevoelens of verwijten, ben ik oprecht nieuwsgierig naar jullie verhaal Lof joe ol!!! (Cinn, jij moet deze vraag even langs je heen laten gaan natuurlijk en Vlek, jij ook want je hebt al meermaals aangegeven dat t je soms te moeilijk is. Snap ik supergoed hoor meissie )
Mis het ook BB maar ben echt soms te moe. klinkt erg zeikerig maar na al die dagen toetsen maken en nakijken krijg ik gewoon vierkante ogen. neem uit zelfbescherming LT niet meer mee naar bed. laat alleen ff iets van me horen via mobiel. hoop er in mn verlof weer vaker te zijn!! kusje
Ja snap ik ook liefie... mis jullie gewoon ben ook echt niet boos ofzo.. gewoon even vragen dacht ik...
BB: ik meen van mezelf dat ik elke avond wel kom kleppen hier. Misschien wel ietsje minder als voorheen, maar niet echt veel. Als ik even er niet ben is het gewoon een dag omdat ik het druk heb, maar verders Mis het over en weer babbelen ook wel eens, maar snap ook dat iedereen nu ook een ander leventje heeft. Toch drukker, daardoor misschien sneller moe? Ik merk ook dat er nu zo'n 5 dames nog continu kletsen en dan zo'n 6 met regelmaat maar niet elke dag en 2 helemaal niet meer....(even uit mijn hoofd) Ik mis het ook wel, maar heb er ook wel begrip voor. Ik merkte ook wel dat ik lichtelijk verslaafd aan het raken was, dus heb bewust weer 's een boek gelezen afgelopen weken, toch ook andere dingen als 24/7 achter de pc. Snappie? xx
Ik mis die tijd van eerder ook wel hoor!!! Maar ik ben de laatste tijd ook erg moe en daardoor chagie en emotioneel. Doordat ik er minder ben merk ik toch dat ik veel dingen niet mee krijg en me daardoor meer op de achtergrond houdt.
En telkens als jij langskomt denk ik: heeej LM is er weer, leuk! Maar met 4 dagen werken snap ik heeeeel goed dat je niet alles tegelijk kunt doen meid. (en je bent ook gek van FB he!)
Snap je vraag ook hoor... probeerde me ook niet te verdedigen ofzo. lees erg graag mee. leuke momenten van de dag. verwacht momenteel alleen niet te veel terug. maar i'll be back!!
Oh en daarbij kan ik op mijn nieuwe werkplek niet meer op internet. Nouja heb wel internet maar ben bang gesnapt te worden haha