Oooh dacht weet je wat bel even met restaurant!! kan je boven komen met je kinderwagen? nee deze moet beneden blijfen of je moet hem tillen. is er ruimte voor de kleinste om de wagenbak neer te zetten? ja dit kan is mogelijk. zijn er kinderstoelen voor de wat grotere babys en kindjes? ja die zijn aanwezig, tevens hebben we 5á6 wipstoeltjes staan die je mag gebruiken. Zo is daar geen onduidelijkheid meer over hiii
I en slapen gaat niet samen. punt. Ik ga vanaf morgen weer beginnen met ovutesten. Mijn vorige cyclus was 41 dagen, dus als dat deze maand weer is zou ik ongeveer op 24 april eisprong hebben, maar je weet natuurlijk nooit hoelang deze cyclus zal worden, misschien zelfs wel korter, dus begin ik morgen maar met testen. Ik zit nu op CD9 Goed dat je gebeld hebt met het restaurant! Dan helpen wel elkaar toch gewoon met de kinderwagens naar boven te tillen! Musketier-spierballen-verzamelen!
Meis, ik eet ook rustig pizza als ontbijt hahahaha Vandaar mijn figuur Oh wat goed dat je gebeld hebt!!! Passen ze dan wel op mijn kinderwagen Nouja misschien krijg ik hem wel naar boven getild
duidelijke taal, ja het is niet anders!! en weer aan het testen, ja wie weet maby is door de primo.lut je cyclus wel zo veranderd he!! En idd samen spierballen maken. @LM, aaah pizza als ontbijt hiii, ach je ziet er goed uit toch dus jee zou me geen zorgen maken. En zaterdag komt best goed joh gewoon beetje van je af ouwe hoeren!! jij kan al vast voor meeten met Vlek.
zo ga zo mijn zusje ophalen van school die komt spelen met F, en die heeft er veel zin in ze vraagt de hele morgen al het is Feest he vandaag!! zo lief!! dus ga maar even een pannekoek bakken voor tussen de middag is feestelijker als brood toch
@LM, komt wel goed joh zaterdag, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje he!! @Meis, goed dat je gebeld hebt hoor. Moeten we mekaar inderdaad maar even helpen naar boven sjouwen want ik wil wel graag de bak boven hebben zodat J. daar in kan liggen slapen. Ik had wel gedacht dat ze een lift zouden hebben maar helaas..... @Merel, he wat vervelend dat moeten wachten en helemaal als je er zelf tegen gerend hebt om op tijd te zijn @BB, heb je filmpje nog niet bekeken maar ga ik zo even doen hoor, leuk! @Gieaf, ben benieuwd wanneer jouw ei zich aandient, hoop wel voor een kortere cyclus deze keer want 41 dagen is wel lang he. Hier een beetje druk enzo, V.era en J. zijn allebei wat van de mik, jengelig/jankerig, moe etc......zij en mama weten niet zo goed wat we er mee moeten.... Heb zonet eitjes gekookt en die gaan V.era en ik vanmiddag maar eens mooi maken met verf.
Zoooooooooo dar ben ik weer!! Moos: De wond was indd ontstoken en de HA heeft met warm water de lijm er af gehaald. Vrijwel meteen kwam er een dikke golf pus uit (sorry). Het is niet opnieuw geplakt, omdat de bacteriën er uit moeten kunnen. Als de wond openspringt, dan is dat zo: krijg je een lelijk lidteken. Da's al. Zo is t nu... We moeten t regelmatig even schoonmaken in bad. View attachment 235611 Word ik wakker vanmorgen.. is Moos niet in zn bed Horen we m beneden brabbelen. Zit ie op het aanrecht zn 2e banaan op te peuzelen whahahahahaha wat een kind!! Toch maar weer het traphekje dicht!!! Wandelwagen: Oei Merel ik heb eeb Mutsy 4-rider da's geen kleintjezeg maar.. Nou ja dan neem ik de maxi-taxi mee en slaapt ze maar in het zitgedeelte... of niet Ze haat de Maxicosi, dus dat zal ik maar niet doen... En ze moet al zo lang in de MC... KC: Ik dacht KinderCentrum hahahaha hoezoik werk in de kinderopvang ? Giraf: Oh ja ik zou ook nu beginnen indd. is geen peil op te trekken die cyclussen... Ook voor jou draaien mn duimen meissie!!!!! LM: Geeft niet, dan kom je gewoon wat later op gang. alles is goed en je moet doen wat fijn voelt. Neem je tijd Niemand vindt dat raar of stom, je bent wie je bent en dat is alleen maar prachtig!! Kus!!! Meis: Thnx voor t bellen!!!
Laatste nieuws: Zit weer op het werk.....12:00 uur mocht ik in de stoel...bleek het gewoon een intake te zijn!! Dankjewel tandarts voor de communicatie fout. Nu hebben ze me er per grote toeval vanmiddag al tussen gepropt! Kan ik weer terug om 14:30 uur!! :x Naja, beter als weken wachten, want scheen niet makkelijk te zijn om 'snel' aan de beurt te zijn..... Bah, ik was al helemaal zenuwachtig! En een man van 80 zat tegenover me maar te vertellen over zijn klachten en problemen. Ken zijn hele dossier en familieperikelen nu....arme man kon het ook niet helpen!
Hmmm musketiertjes hebben niet zo'n leuke ochtend Jengelige kindjes, open wonden, kaakchirurgen met miscommunicatie...... MAAR bij F van meis is het vandaag feest! En Moos Hihi, deugenietje! Lekker op het aanrecht banaantjes eten! ik geef je groot gelijk! Knappe vent! Meeting komt helemaal goed, misschien moeten wel even wennen aan elkaar, zal het eerste halfuur wel even aftasten zijn, maar hallo! We weten wie er aambeien heeft, dus de verlegenheid zetten we zo ook weer opzij denk ik, dan gaan we los en kakkelen we lekker allemaal door elkaar heen!
Leuk gespreksonderwerp Giraf!!! Na nog geen 5 minuten "goh Merel, hoe gaat het met je aambei" Merel, balen zeg!! BB, ziet er wel wat beter uit zo!!
Heeft iemand stokjes om mijn ogen open te houden?? Straks nog surveilleren van 13:10 tot 14:50 (met dyslecten uitloop). Dan met stapel toetsen richting huis.. Mezelf maar voornemen om zoveel mogelijk na te kijken de komende dagen. Dan dinsdag en woensadag nog werken en KLAAAARRR
Nemo, heerlijk vooruitzicht!! Nog even doorbikkelen maar dan kun je eindelijk gaan genieten van je vrije tijd!
BB, op je laatste randje tandvlees hiiii bedoel je dat?? Oh zie wel ontstoken he!! (zei ik je toch gisternaaf) maar fijn dat de pus er uit is en het ziet er nu al beter uit!! Rasp, aah gets kindjes van de leg? niet leuk maar wel lekker eieren schilderen he. Merel, ooh nou wel fijn dat je vanmiddag weer terug kan dan, en niet nog weken/mnd hoeft te wachten heb je het maar achter de rug? maar ze gingen stukje tandvlees weghalen toch? of terug plaatsen? BB, die Moos boefje!! nou ja banaan is gezonder als chocoeitjes die staan hier inmiddels achter slot en grendel hiiii LM, hiii niet echt een leuk gespreksonderwerp hahaha. wil eigenlijk het woord aambei niet horen Nemo, oooh wattenstaafjes tussen de oogleden!! nog even en dan heb je verlof, jee is wel zwaar he zo tot het laatste. Kanjertje!! Giraf, lekker ding ben jij ook he!! aardbeienpraatjes maar hier is het feest de pannekoeken zitten er in en nu ook wel eens lekker word F heerlijk vermaakt!! hahaha toch handig zo'n zusje.
Nemo loopt op haar tandvlees, zo was het gezegde toch? Anyway, het is genoeg geweest voor je, straks lekker de beentjes omhoog en buikje vooruit en relaxen!! BB: wond lijkt zo piepklein na het spoelen. Goed dat je geweest bent, hopelijk g een litteken. LM: oh ik ben heel open over dat soort dingen, heb er echt geen moeite mee om het 'live' over aambeien te hebben! Maar zal er aan jou geen vraag over stellen okee? Meis veel plezier met je zusjes!!!! Vlek: vergeet je niet op zijn tijd een bakkie te doen? Je bent weer veel te druk meid! Ben echt niet zo bang voro zaterdag. Ben eigenlijk nieuwsgierig of de klik er 'live' ook is, of dat je dan van elkaar of van mij denkt: jjeeeeeee wat een doos is dat 'live' Kan me eigenlijk niet zo voorstellen dat je na 1,5 jaar schrijven elkaar ineens niet meer zo leuk vind Komt goed komt goed!
Dat betekend dat je heel boos bent, op je achterste benen staan, hihih. Merel Ik ben ook niet zo bang hoor voor zaterdag, komt vast goed! Succes voor straks! Meis Hmm lekker pannenkoeken! Nemo Nog even lieverd, dan mag je heerlijk met je voetjes omhoog! hoe doe je het eigenlijk in je verlof? Is ML de laatste weken thuis? Of had je dat al eens verteld hier