Part I of the 13 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Meis85, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Oh arme jij :( Maar gelukkig lach je weer:)

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Hysterische berichten whahahahahaha
    :D:D

@Giraf, lekker weekend!!! en wat voor een weekend!!

@BB, jij kan ook goed lullen hoor (maar zal toe geven gaat mij ook goed af hiii)

@Merel, jee ja dat is niet leuk, jee maar is wel echt een ding wat voorkomt uit zwangerschap samen met gingivitis. Was het groot dan? hoop dat je er nu weer goed bij kan om te poetsen. Maar heb je denk ik brexi.ne voor erbij. dat is wel een paardemiddel ja. Rustig aan en denk dat morgen de meeste pijn wel weg is.

Nou mijn moeder heeft mijn zusje weer opgehaald de dames hebben zich prima vermaakt!! leuk hoor die 2 samen!!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Meis: heb alleen de Ibuprofen meegekregen, ook sterk spul, heb nu nergens last van:(. Maar goed, ik slik zowat nooit paracetamol...misschien dat dit daarom zo goed werkt?
    En verder mag ik morgen spoelen, maar zo groot is het gat niet dat er eten in blijft zitten zoals bij de gaten die je van verstandskiezen trekken overhoud.

4. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Wat hadden jij Meis en BB laast toch ook weer met je tanden? Jullie waren toch ook bij de KC geweest?

Zullen we zaterdag ook in code taal spreken, Na de controle bij de VK ging ik naar het CB en die stuurde met door naar de HA. Hij stuurde me weer naar de KA en ik heb zelf zo'n kiespijn dat ik naar de KC moest....:D

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ik had een kapotte kies... voor de zwsch halve zenuwbehandeling gehad, niet afgemaakt en noodvulling paar keer verloren. Daardoor is die kies verloren gegaan en miest er uit... :(:)

6. giraf

giraf Niet meer actief

Ja leuk in code taal praten zaterdag :p en dan gebruiken we elkaars forum naam, haha!

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Vraagske: Zal ik Pip's haartje laten knippen?? Ik vond die korte punk-haartjes leuker dan die halve comb-over van nu :)... Maar ja langere haartjes is ook heeeeel lief.... en speldjes... Wat zeggen jullie?

8. giraf

giraf Niet meer actief

Niet knippen, tenzij je pip altijd kort haar wilt laten houden.....Je zult even door die r*t lengte heen moeten ben ik bang en als je het nu gaat knippen dan is het voor nu weer even zo liefelijk punky, maar het groeit dan vanzelf weer tot die halve comb-over (zoals je het zelf noemt, nog nooit van gehoord trouwens :D)

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hahahahaha dat is wat oude mannetjes over hun kale koppie kammen hahaha. zo'n lange pluk die ze er dan lekker overheen plakken :p
    Hahahaha zo erg is t niet hoor hihi, maar indd dan blijf ik knippen, maar als ik dan t laat groeien, is t wel gelijke lengte ;)

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hahahaha wat een bolle toet heeft ze gekregen hihihihihi

11. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi lekker toch?! :)

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Zekers :D hihiihihi

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik krijg de neiging om in die lekkere bolle wangen te knijpen haha

Ik zou iets bij knippen

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ja he... is zo dunnig nog :) Plakken we dat bij Feetje er bij :D:D:D

15. giraf

giraf Niet meer actief

Oh, dat wil ik ook wel voor I, haren erbij knippen ;) :D

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hihihihi als dát zou kunnen :D:D:D

17. giraf

giraf Niet meer actief

Oh ja, dat zou makkelijk zijn! En dat het dan gelijk in een mooie staart/vlechten geknipt kan worden, scheelt een hoop ongeduldige tranen in de ochtend :p

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Whahahahaha heerlijk :D

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Oh... :( Moos heeft er WEER een dikke bluts bij:( Nu rende hij met zn jukbeen tegen het handvat van de oven aan... dikke zwelling onder zn ook;)
    Man man ik krijg zo de KB op de stoep:p

20. giraf

giraf Niet meer actief

Misschien kun je Moos beter voortaan verpakken in bubbeltjesfolie...... Arme brokkenpiloot!

Share This Page