Oh hier nog zo een! En tikje keelpijn....maaaaaarrrrrrr de Ibuprofen werkt als een (.)! Vraag me af of het nu echt van die pijnstillers komt of dat het allemaal 'wel meevalt met die pijn'. BB: och erm toch!! Die Moosje! Wat een stuntman ook he! Of misschien zo'n sumoworstellaars pak aan voortaan?? Enne......mag jk alsjeblieft ook wat haartjes??? Zo grappig de ene heeft haar over, de andere niks op het koppie! BB: ik zou het beetje bijpunten, maar echt niet teveel hoor, laat maar lekker groeien, weet alleen niet of een speldje zo fijn blijft zitten? En een staartje is het zeker net niet genoeg voor? Zit naar de opening van de Floria.de te kijken. Is bij ons om de hoek! Mocht er iemand naartoe gaan komende maanden: de koffie staat bij ons klaar! Op het eind van de opening is vuurwerk, hadden we net jp beloofd dat we hem wakker zouden maken begint hij zowaar te grienen.....hij was gewoon bang voor wat er gebeuren gaat!. Misschien kunnen Moos en Jp samen voor Sesamstraat gaan werken: Angsthaas & Stuntkip!
Merel, misschien is de verdoving nog niet uitgewerkt? Ik weet niet hoelang zo'n verdoving doorwerkt? Ik had een voorstukje op tv gezien van de flo.riade, lijkt me best leuk!
Hihihihihi leuk duo Merel!! Vriendin van me werkte daar vandaag toen de koningin kwam, speciaal gevraagd Hahahaha ja zo'n dik pak hahahaa leuk!! Ach ja hij geniet ook intens van zijn spel, dus daar heeft ie ws wel wat schrammen en bulten voor over Hohohohoho Merel, zekers kan ze een staartje hihihi (had ik toch laten zien toen of niet?): Bekijk bijlage 235728 Giraf: Idem hier... en pijn in mn longen en keel en benauwd Blech.. Moos ook...
Ha ha, Ok wat 'zeur' je dan over knippen? Gewoon elke dag een staart erin!! Nee, meid, ben gewoon zwaar jaloers dat jk nog steeds alleen maar pluis heeft! Floria.de zitten zeker wel mooie optredens bij, moet me er nog in verdiepen, maar we gaan er wel heen al is het maar om nóg een keer in de schuitjes-kabelbaan te kunnen met jp! We hebben vorig jaar toen jk net geboren was een testritje gemaakt! Nu kost het alleen 10x zoveel...
Hahahaha vind haar veel te bol voor zo'n stom staartje hihihihi... Nee ik doe wel een speldje of een mooi gehaakt mutsje
Ja he Ik moet er eens wat gaan maken.. heb heeeeeel veel leuke mooie applicatietjes gekocht vandaag. Helemaal happy Dus mocht je iets nodig hebben gil maar ik ben goedkoper dan die afpersers op inet hahahaha
bij komt de KB altijd op de bank!! maar arme Moos toch. Merel, JP angsthaas Moos Stuntkip, nou die F van mij kan er ook wat van hoor rare valpartijen maar ook bang voor de meest rare dingen Ziet mevr een lieveheerstbeestje-> mama een muissssssssssss??? BB, zou even puntjes knippen heb ik met F toen ook gedaan, en toen ging het groeien als een gestoorde hiii Wie wil er nog haar?? T moet ook naar de kapper F en ik hadden voor de grap staartje gemaakt bij hem hiiii. en heb hem al een xtje bijgeknipt he!! Ze krijgen hier pokonbolletjes door het eten op de verpakking staat ; goed voor goede groei vanaf de wortel
Heb nog steeds hoofdpijn Straks even naar de stad, billendoekjes kopen. En verder niet veel op het programma voor vandaag.... Boodschappen doen als ML thuis komt van zijn werk en vanavond sporten.
Goedemorgen!!!! Daan is combi van Jp en Moos. vandaag weer twee bulten erbij van springen en rennen maar als hij een scheet hoort denkt hij dat iemand gaat boren en is er paniek! Kus voor jullie allemaal. Die stapel toetsen zit me aan te staren ....