Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pim slaapt nu al ruim een uur (normaal elke avond krijsen)
    helemaal goed:)
    hopelijk slaapt hij vannacht ook lekker door
    gister ook 23u fles en vanmorgen 6u wel knap vind ik voor bijna 4wk...

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Moos brult al vanaf 21:00 :'( in bed... Hij is al nachtenlang dwars wat betreft slapen en wilde steeds pas heeeel laat gaan slapen..... En papa was dat zat... Dus nu ligt mn mannetje al 1,5 uur aan een stuk hartstochtelijk te brullen...
    En toch denk ik dat hem iets dwars zit... Hij slaapt normaal ALTIJD en als hij niet slaapt is hij ziek of zit m iets dwars. Dat is ook altijd na een paar daagjes o...ver gegaan... Maar nu...? Het is begonnen toen ML een hele dag is weggeweest met de band en hij papa de hele dag niet heeft gezien... Kan toeval zijn, maar toch.. Hij vraagt wel de hele dag; Waar is papa nou? als ML werken is.
    Als het echt peutergedram is, dan is het een kwestie van volhouden.... Maar dat rotstemmetje in mn hoofd stopt niet!!! En mn hart breekt als hij zo huilt hahaha.
    En we hebben ALLES geprobeerd of deden we al: Pictogrammen ,vaste rituelen, laten huilen, de dag doorspreken, verhaaltje, zingen, slokje water, lievelingsspeeltje mee naar boven etc etc etc etc.....
    Hij hoest wel vreselijk, heeft last van zn exzeem en heeft ook diarree, maar oogt niet ziek... Oooooooh wat is t soms moeilijk dat opvoeden!!!!!!

3. Zeepaardje

babbel ja dat is het moeilijk nu met deze leeftijd... maar volg je gevoel!

Ik kan het ook niet aan om 1 van me jongens te laten huilen...kan dan zelf zo mee huilen:(

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Bb, alles wat je noemt is hier met F ook, word er gek van wil weer elke nacht .
    bij mij in bed en ze is aan het gillen wil niet naar bed.
    Ze doet wel lief pjama aan maar na knuf kus boekje gaat het dak er af
    Dus ik zit ook met handen in het haar

En lang laten huilen nee kan ik ook niet..... Weet het ook niet nu slaapt ze gelukkig maar ja voor hoelang??

Moos al ant slapen?? Of nog wakker??

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    nee hij zit beneden.... hij begon hartverscheurend om mama te huilen en toen zelfs uit bed: doet ie NOOIT en op zn deur bonken....

6. Zeepaardje

babbel lekker knuffelen met je ventje!

hier trouwens nooit problemen met sem en slapen...(tot nu toe)

wanneer nacontrole bij de vk eigenlijk...?

zal maandag maar eens ff bellen voor een afspraak denk ik...

en dan nadenken over anti conceptie...

7. Zeepaardje

wij zijn ruim 5jr geleden getrouwd...
    toen trouwjurk verkocht en diegene is een goede vriendin geworden...
    krijg ik net berichtje dat ze besloten heeft te scheiden...
    zij wil kinderen hij niet...

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh dat is heftig Zeep!

9. Zeepaardje

babbel haha

nee idd heftig, moet er niet aan denken

nou pim slaapt nog steeds
    20.15uur fles gehad...
    maar ik ga nu ook maar slapen denk ik...zul je net zien lig ik 5min in bed, dan komt hij...wakker maken heeft geen zin, dan drinkt hij weer niks ben ik bang...pff

10. giraf

giraf Niet meer actief

MeisAl een deel van de uitslag binnen, de ogen niet goed :( hopen dat de scan een betere uitslag is! Ik denk er best vaak aan... Hoop zo dat alles goed is of in ieder geval meevalt zodat het dan goed te behandelen is... Je verdient het op geestelijk en lichamelijk optimaal van je mooie kindjes te kunnen genieten!

BB
    Slaapproblemen, ik ken ze helaas maar al te goed.... Kan je alleen geen advies geven, ik ben er een stuk makkelijker in geworden de laatste tijd anders ging ik er zelf aan onderdoor... Dus geen advies voor je maar wel een hele dikke knuffel! Je bent een TopMama!

Merel
    Hoe gaat het? Nog veel spanningen tussen jou en ML?
    Wel vaag van je baas dat hijdan toch gewoon doorloopt als jij daar zit te kolven :(
    Ik heb de Voice opgenomen, dus daar kom ik nog op terug ;)

Zeep
    En heeft P nog lang geslapen?

Maible
    Hoe gaat het met de kinderen? Gaat O ook steeds meer begrijpen? Leuk vind ik dat bij I, ze gaat. Nu steeds beter begrijpen en ze kan ook al echte opdrachten enzo... Ze vindt het ook echt leuk om mij te helpen met alles.

Rasp
    Fijne vakantie gehad?

Nemo
    Hoe gaat het bij jullie? Misselijkheid nog steeds weg?

Madeliefje/quint/jadore/LM/vlek
    Bij jullie ook alles goed?

Hier gaat alles z'n gangetje...
    Alleen had I gisteren ineens 39.8 graden koorts :( Dus die lag al om 18:15 in bed en vanochtend was ze weer (bijna) helemaal fit! Gek dat die kleintjes zo snel ziek, maar ook zo snel weer beter worden...
    Nog even 2 dagen genieten van mijn verlof ;) morgen maar even een cake bakken voor mijn collega's, zijn ze tenminste blij dat ik weer terug ben! :D

11. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Het is rustig hier...
    Iedereen van de zaterdag aan het genieten?

BB is Moos nog lekker gaan slapen?

De voice heb ik niet gezien, helaas. Ik was met ML Dexter aan het kijken.

Zeep, heeft P nog goed geslapen of moest je er na 5 min weer uit?

Giraf, hier gisteren ook een mannetje met verhoging en vanmorgen had hij nergens last van:( Ik was al bang dat het een weekend met zieke kindjes ging worden maar gelukkig niet. (klopt even af)
    O kan ook steeds meer! Leuk is dat he! Hij helpt me met alles mee, stofzuigen, koken, tafel dekken. Het worden echt al grote kinderen. Kan I al veel woordjes? O leert er elke dag wel een woordje bij. Hij probeert nu ook woordjes te combineren. Vanmorgen zei hij aan de telefoon "lo, opaaaaa" (hallo opa) tegen mijn vader:D
    Ik zo het wel grappig vinden om I en O samen te zien. Misschien in april in de dierentuin?

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Idd een rust op de zaterdag hier!!!

@BB, moos nog lekker gaan liggen en slapen? hier na een lange worsteling heeft F geslapen tot 8.30 gelukkig. maar is nu al weer aan het spoken boven.

@Giraf, lieve woorden lieffy, ja we zullen zien wat het allemaal brengt. Fijn dat I weer lekker fit is wakker geworden, verbaas me er ook altijd over smorgens staan ze op smiddags koorts en savonds weer fris en fruitig:( snap er soms niets van.
    En een cake zullen ze je idd met open armen ontvangen hiii

@Maible, leuk is dat nu ze groter worden he, helpen en mee kletsen. kan er ook wel van genieten dat lekkere eigenwijze ikje leuk he. en O druk aan het kletsen dus.

Rest een dikke knuffel van mij, geniet van je weekend.

**even de dagelijkse beslomeringen hier**
    Hier al weer de boodschappen binnen, oh heb daar zo'n hekel aan he maar goed de kast leeg is ook geen optie.
    Kwam hier bij de buurtsuper zegt de meid van de kassa (leuk mens overigens) zo jij bent ook lekker aan het afvallen :D zo mijn dag is weer goed!!! kon vandaag weer in mijn spijkerbroek van 6jr !!!!geleden!!!.
    ML is nu een auto kijken/kopen ben benieuwd wat het worden gaat geloof een polo of corsa we zullen zien.
    Gister nog even naar Pren.atal gesjeesd en 2 stoelen voor de kindjes gekocht T vind het helemaal geweldig hij hield het al 10 minuten vol om goed te zitten en maar lachen die boef!!

13. giraf

giraf Niet meer actief

Oh dat zou wel leuk zijn!
    Woordjes kan I al zeker, die is de hele dag aan het kletsen :) soms onverstaanbaar en dan zegt ze ineens een duidelijk woord ertussen :D

Meis
    Wauw T al 10 min zitten! Knap hoor!
    En je spijkerbroek van 6 jaar geleden weer aan! Knap hoor! Dat gaat hier niet lukken, dan moet er eerst min 10 kilo af :)

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Giraf, ben jij nog aan het bakkeren dan??
    ach jij gaat toch weer voor de positiebroek;) daar zit ruimte zat in hii.
    Maar I dus druk aan het kletsten, lief is dat he. je blijft je verbazen soms wat ze allemaal oppikken en kunnen.

Maar zal van de week even een foto maken van T in de stoel, zo wijs is hij dan al. broodje in de hand hiii en maar sappen er aan.
    Echt een beer hoor, leuk maar helemaal nieuw voor mij F was dat helemaal niet!!

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meis: WAUW wat goed!!!!!! Als ik die broek aan wil, moet er eerst 19 kilo vanaf:$:$:$ (ik woog toen 56 kilo) Maar ik kan wel weer mn broeken van voor Moos aan!

Nee Moos is pas om 1:00 gaan slapen:$

Giraf en Maible: Oh die gaan gelijk op zeg :D Arme schatjes even koorts en gelukkig nu weer beter :) Maar ja 's ochtends vaak he... Vanavond maar ff goed in de gaten houden. oooooh die dreumestijd is zoooooo leuk ja!!! Ik kijk er echt weer naar uit! :p

Giraf: Leuke banner!

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Giraf, heb even je banner idee gejat:D:D wel zo leuk 2 kindjes er in plakken.

BB, oooh en heeft moos nog wel even geslapen dan?? maar jee 56 kilo!! nou dat zal ik nooit gaan wegen met mijn dikke kont.
    nog 10 kilo en dan is er 20 af... en mag ik shoppen met mijn moeders pas hii.
    Maar jij ziet er nu al goed uit joh, ik zeg niets meer aan veranderen;)

Mereltje, hoe was het bij de schoonheidsspec?? even helemaal relaxt? en ik huize merel al weer een beetje rust?

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahaha meis nou dat gaat mij ook niet meer lukken hoor! Ik at toen amper :)

Maar ik heb ook effe je idee gejat Giraf!! Erg leuk!!

18. Zeepaardje

all;
    gisteravond voor 20u fles... toen 3u en half 8
    boodschappen zijn weer binnen voor het weekend...

xxx

giraf; fijn dat ze weer snel beter was!

meis; jij bent dan goed aan het afvallen of niet:p

mooi banners:D

19. giraf

giraf Niet meer actief

Leuk al die banners! Vind het handig om te zien hoe oud jullie oudste kindjes zijn! :)

20. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    Hai liefies
    kom alleen ff zwaaien. weekend vol verjaardagen..
    Had ook gelijk inspiratie door jullie banners :D

Deel Deze Pagina