giraf, wat wat wat ????? hoezo nieuwsgierig merel, beterschap cinn, welkom terug meid, fijn dat het afscheid zo mooi was en dat fam uit eng er was !! al was een andere gelegenheid wel zo fijn geweest zo vandaag niet veel op het programm, dadelijk nog even naar de bakker, even 3 bloemstukjes maken voor smoeder, en vanmiddag s naar mijn zus zodat ik even de stad in kan op jacht naar leuke kleren, vanavond verjaardag van mijn peettante, op zich wel genoeg te doen dus. LM zal je even via FB een berichtje sturen hoelaat ik je op kom halen dames, ik heb er zin in !!!
Giraf: Ben je een tattoo aan t zetten van de 13 musketiers? Oooooh grrrrrrr dit is echt niet goed voor me, had maar niks gezegd hahahahahaha
ooooh heb ik weer, bij de bakker ontdekt dat mijn autoband zacht was, naar de dealer daar in het dorp gereden om hem op te blazen, is de band helemaal aan gort, hij deed er iets lucht in zodat ik thuis kon komen, maar mocht daarna geen meter verder meer met die band rijden, ook al zit er straks een andere band op, ik ga met die auto niet helemaal naar amersfoort rijden, nu even kijken of ik de auto van mijn ouders of een leenauto van de garagedealer kan krijgen. auto moet volgende week voor apk dus dat scheelt al wel. he bah !!!!!!! dag middagje shoppen
Grrrrr giraf. Stommerd even snelle zwaai tijdens toetsen nakijken. zin in morgen!!!!! niemand ziek worden he
Hey meiden!! F is weer goed gekeurd. 67.1 cm en 7340 gram Veel temperament hahaha. We moesten alleen meer focus leggen op haar rechter duimpje, die zou ze niet helemaal openen volgens de fysio. Volgens mij valt het nog wel mee, het is altijd een moment opname F had vanmorgen een ontstoken oogje en ze heeft hele rode wangen, hoop echt niet dat ze ziek gaat worden
Ik had mijn kop ook moeten houden met mijn 'nu allemaal gezond blijven' voor zaterdag! Ik blaas even wat vitamientje richting Feetje, Teetje, BB en de autoband van Vlek, en dan snuif ik er zelf ook nog een paar op! LM: super van F!! Inderdaad moment opname, maar ze doet het goed he!!!
Ze doet het echt heel goed!! En ze zag er heel goed en mooi uit volgens de artsen hahaha thnx voor de vitamientjes! Zag ze net door de brievenbus binnen komen
LM: mooi compliment voor F, tis de waarheid ook he! Iedereen druk met epileren, haren verven, scrubben enz?? Ik voel me nog niet echt beter....ook niet doodziek hoor, maar gewoon shit... BB: vind je het goed als ik morgenvroeg even sms wie het best kan rijden? (zoals ik me nu voel lijkt het me niet lekker om zo'n stuk te moeten rijden. Mijn nekspieren doen echt zeer, en mijn keel en oren ook. Ik heb wel tomtom die we kunnen gebruiken. Neem aan dat jullie ook zo'n sigaretten-aansteker-aansluiting hebben waar het ding in kan?) Ik ga er nog steeds vanuit dat het allemaal verdwijnt als sneeuw voor de zon als het morgenochtend is en als je niks van mij hoort kom ik gewoon naar jouw toe, maar je weet maar nooit he. Ik lig er wel op tijd in vanavond...
Ja dat is goed Merel. Moet alleen even kijken, ML gaat iets met Moos doen, of hij de auto niet nodig heeft. Maar anders vraag ik of hj die van mn ouders kan lenen... Komt goed!
Hallo meiden Wat lees ik nu allemaal!! Allemaal kwakkelende musketiers en musketiertjes. En een kwakkelende auto van Vlek. Oh jeetje, hoop niet dat dit een slecht voorteken is hoor!! Hier is V.era ook kwakkelende maar die gaat morgen toch niet mee, nu J. uit de buurt houden van haar baccilen en dan komen wij morgen fris en fruitig in A.mersfoort aan!!