Ohahahaha!! Hier zeggen ze, last van de zeurzak wanneer je je bleeeeeeeeeeh voelt en loopt te zeuren!
Wahahaaaa ik dacht dat je ML je in de weg stond!!! Nou, iemand nog iets stevigs in de aanbieding tegen een bijna-keelontsteking?? Wordt gezellig morgen, allemaal lekker ongegeneerd klagen ha ha! BB: ik ga er echt vanuit dat ik ga rijden hoor!
Ah bah Merel, beterschap!! En nee ML is aan het werk hahaha. Maar kan me voorstellen dat dat jouw gedachte was bij zeurzak hihiiiii.
Ja citroen!!! en honing!! En thee!!! en gorgelen met zoutoplossing. En trachitol (ja en sorry maar "men" zegt dat als jij het eiwitrijke genot van ML oppeuzelt, je er morgen ook vanaf bent)
Oeh...dat klinkt alsof ik mijn ML dus altijd een zeurzak vind.... (valt reuze mee hoor, alleen 's ochtends heel vroeg als hij het verrekt om zijn ogen open te houden in bed terwijl wij allemaal vrolijk en wakker zijn, dan is het ZEKERS wel een zeurzak) Geintje, ik vatte het niet zo op hoor!
Gatver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en nu mis ik dr brakende smiley van MSN.
Zo zegt men "hier" vetzak tegen een viezerik... maar in veel andere delen des lands, bedoelt men hier een dikzak mee... Dat heeft tot vervelende ituaties geleid
Wilde nog zeggen dat 'hij' behoorlijk vol zit wegens achterstallig onderhoud....dus moet goedkomen morgen! WAHAHAHAAA gadver nu houd ik op!
Hij is ant werk...moet geduld hebben om t uit te proberen.....burb.... Ik ben VRIJ!!!! t/m dinsdag, moet volgende week wo-do-vr werken! Toedels, ik ga nu drop kopen! xxx tot later!
Stelletje gekken Hier is een vetzak inderdaad gewoon een heel vet (heel dik) persoon.. BIJNA klaar!! Nakijken is klaar, nu nog cijfers uitrekenen en er op zetten en invoeren (maar mag pas dinsdag) Dan hoef ik dinsdag en woensdag op mn werk dus écht alleen nog maar aflsuitende dingen te doen (wel nog collega helpen met 2 toetsen voor in de periode dat ik weg ben) We zijn de woonkamer even aan het verbouwen. Keukentje van daan aan de kant, fauteuil op die plaats (even voor de verjaardag) en na de verjaardag komt daar de box Weer een stapje dichterbij