Goedemiddag!!!! vitamines ontvangen!! Merel, idd je had je mond moeten houde hiiiii ach hoor net dat BB tips heeft over iets heel erg eiwit rijks wat je bovenop helpt??? LM, fijn dat Feetje weer goed gekeurd is! Rasp, dramzak/zeurzak?? als je morgen maar gezellig kletst maakt het mij niet uit!! Giraf, he heb de hele tijd lopen denken wat je nu aan het doen bent!! paraglyden, standsurfen, bungeejumpen enzenz?? BB, jij ook lekker op dreef hiiii, hoe is het met je bekken? Vlek, aaah nee kapotte band! en nu weet je al meer??? balen dat je middag shoppen nu niet doorgaat. Ik heb de paasboodschappen binnen, heb de KV leeg gekocht met allerlei handige dingen om mee te nemen op vakantie. volgens mij kan er (bijna) niets mis gaan! Gister op de terug weg van de schoonheidspec ging ik even langs mijn ouders wat ophalen en buitenlangs terug door het bos, en net voor dat ik afsla na ons dorp zit een Steenmarter op de weg te peuzelen aan iets, nou kon niet meer remmen beest aangereden met de auto!! grrgrgr nou en zijn beste beesten tenmiste deze wel!!! bahbah vind ze eng!!
WARNING!!!!!!!!!!! Ik ga knoflook eten vanavond en ik ben gek op knoflook dus morgen kunnen jullie me herkennen aan de knoflook walm
Hiiii sterkte Vlek, met de walm in de auto morgenvroeg. Ik kruip zo al onder de wol in de grote hoop dat het gaat helpen tegen mijn pijntjes....bah bah Ik zie jullie morgen! xx en alvast truste voor straks!
Hihihi, het gaat lekker hier vandaag Ik heb er zooooo'n zin in!!! Ondanks alle snotneuzen, zeurzakken, knoflookwalmen en pukkelhoofden zonder/met make up Ik heb trouwens een mega pukkelhoofd En L heeft een stinkoor, ze is dus niet heel knuffelbaar.. Maar dat mag de pret niet drukken! Nemo, nog maar een paar dagen en dan heerlijk van je verlof genieten! Vlek, al een andere auto kunnen regelen? Meis, Agossie, arm diertje Midden op de weg gaan zitten eten is ook niet echt handig Giraf, wat heb je nou gedaan vandaag?!? Nu ben ik echt vreselijk nieuwsgierig!!!!
WHahahahaha Giraf heeft haar haar vast rood geverfd hahahaha. Nee echt geeeeeen idee??? Permanentje? Babymutsjes gebreid? Geraniums gekocht? Ontslag genomen? AAAAAAAAAh al de hele dag he, zit ik me op te vreten Merel: Is ML al thuis hihihihihihihi? Cinn; Aaaaaaaah we knuffelen L sowieso, we gaan niet dood van een stinkoortje (?) LM: hahahahahahahahahahaaaaaa *IK ZIT NIET NAAST LM* hhihihihihihihihi GEINTJE
Arme O Gisteren zijn mijn ouders met hem naar het kdv geweest. De kindjes mochten eieren komen zoeken. Hartstikke leuk en O heeft 2 eitjes gevonden. Maar toen kwam de paashaas (man in een hazenpak). O was echt hysterisch bang Nu hoor ik hem door de babyfoon zachtjes zeggen 'haas, haas'.
Cinn, arme O (trauma Paashaas), en L een stinkoortje? ach gos nou ja ze is er vast niets minder lief om!! LM, lekker meuren dus jij morgen naar knoflook!! BB, ja nou ja was wel geschrokken weet je wel hoe groot die beesten zijn?? groter als een normale huiskat!!! Merel, truste en morgen ben je vast weer fris en fruitig!! En T is hele maal klaar om te daten met JK hoor, gaat al weer beetje beter met hem hiiii
Slaap lekker allemaal!!! Ik ga nog even sociaal doen met ML (hoewel hij zich prima vermaakt, er is een vriend van hem op bezoek)
Aaaaaaaaaaaaaaaah vind t wel sneu voor je meid Maar we denken aan je en drinken een theetje op je!!!!
Zin in! ga trouwens parkeren in een garage die heet: koestraat aan de Grote Haag 2. tenminste, dat ga ik proberen.... lijkt me raar dat je iemand al ziet in de garage en denkt: is ze dat nou?? haha tot morgen!!!!!
Ja, je hebt luxe paarden en werkpaarden he??? Maar goede nieuws, zonder file is het voor mij maar uurtje rijden (sorry )