Oooooh ik heb jullie een linkje gemaild van de foto's Merel: Hoe is t met je nek?? Iedereen veilig thuis???
Ik ben ook weer thuis! J. is weer lekker vol getankt, die wilde maar wat graag drinken, was te afgeleid daar om te drinken haha. In de auto sliep hij de hele rit dus dat was fijn! Ik vond het echt super!!! Ging snel voorbij helaas......snel nog eens doen!! Het voelde goed! Knuffies en tot later! X
J wilde gewoon niets missen Fijn dat ie nu iig weer vol getankt is! F heeft ook flesje gehad en door naar bed, die is voorlopig wel knock out
Heeej, jullie zijn er weer....gezellig!!! Ha ha ha Ik vond het onwijs gezellig om iedereen te zien, en zó vertrouwd al, vond het helemaal niet raar! Giraf: ik liet Jp het cakeje zien en zijn reactie: "....Wauw!" Hij vond 'm lekker!! Thanx! BB: mijn kop lijkt er bijna af te vallen, maar ik had het er heel graag voor over! Morgen even wat meer aandacht aan mijn lijf geven, want voel me eigenlijk belabberd maar ala, het was leuk!!!!
Merel: Mijn keel is rood en doet pijn aaaaaaaaaaaaaaaaaah hahahahahaha maar het was het meer dan waard!!!
Ohhh NEEEEE, en we hebben niet eens gezoend?? Hopelijk komt het gewoon van het vele praten en heb ik je niet aangestoken!! Anders voel ik me dubbel rot!
jullie nog tips tegen flinke verkoudheid..pim is zoo verkouden dit heb ik al: -hoofdeinde omhoog -versnipperde ui -vsm druppels
Hahahahaha ik hoop t hahaha, maar voel je niet rot hoor!! Het heerste al en ik werk met kindjes, dus kleine kans dat t van jou is
WHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA lees t nu pas hahahaha! Neeeeee ben je gek, ik kon niet goed op die witte stoeltjes zitten ivm mn bekken hahaha, gekke meid! Niks geroken hoor
Zoutoplossing in t neusje Luuf Neuspeertje om snotjes en slijm te verwijderen Zetpilletje doet ook soms wonderen (ontstekingsremmend) indd stomen Beterschap!!!
zo hier ook weer thuis, al even hoor !! net gekookt en daarna een cake en een gehaktbrood gemaakt voor morgen bij de paasbrunch vond het echt reuze gezellig !! volgende keer bij mij ?? het voelde ook alsof ik iedereen al heel lang kende, niet vreemd of zo.
Ja Vlek bij jou!!!! Ik kan de 14e de 21e de 29e ....eigenlijk elke zaterdag! Ik heb niet eens echt lang met iedereen kunnen kletsen, dus ik stem vóór! Op een zonnige zomerdag met z'n allen op het mooie speeltoestel van Vlek, en dan met de oudste kindjes? LM: ha ha, nee ik ook niks geroken!!! BB; oh gelukkig, ik heb net ijsje op tegen de pijn, mmmmm ML was zo lief ons te verwennen
opzich is het meer hoesten dan zijn neusje...zoutoplossing is inmiddels al leeg, heeft niks geholpen stomen ga ik doen luuf mag pas met 6mnd pcm; ook doen als er geen koorts is? thx meiden
Zo, wij zijn ook weer veilig in ons verblijf aangekomen!Kindjes zijn gevoed, gebadderd en liggen nu allebei op 1 oor, duimen draaien voor een goede nachtrust.... I heeft afgelopen nacht bij mijn ouders vreselijk slecht geslapen, ieder uur wakker, dus het kan vannacht alleen maar beter gaan Oké, voor diegene die mijn geheimpje niet meegekregen hebben: Ik heb een musketier-tattoo laten zeten! Whahaha geintje! Nee hoor, het was iets heel anders, wij hebben ons huis spiritueel laten reinigen Op advies van een vriendin van ons, die zeg maar een beetje in dat wereldje bekend is, wij hadden zoiets van 'baad het niet, dan schaad het niet' dus we gaan het gewoon proberen.... Er kwamen 2 mensen en die gingen kamer voor kamer de spirits wegsturen ze maar en ze hebben elke kamer een soort beschermlaag aangebracht. Ook hebben ze I en J afgesloten voor de spirits. Ze gingen met zo'n pendel voor I en J staan en normaal gezien zou de pendel moeten stoppen met draaien zodra ze op een halve meter van hun vandaan zijn, maar bij allebei de kinderen was de pendel aan de andere kant van de kamer nog als een speer aan het draaien!! Die stonden dus schijnbaar wagenwijd open met hun gevoelens voor het onbekende.... Nou ging die man een beetje 'abracadabra' doen bij hun en hij heeft ze niet aangeraakt, maar daana stopte de pendel dus wel op een halve meter bij de kinderen vandaan... En ML en ik hebben allebei met argusogen naar de pendel gekeken, maar diebewoog echt uit zichzelf en niet door die man.Schijnbaar was ons huis nogal druk bezoch door de spirits... In iedere kamer zaten er min 4! In in I haar kamer kregen ze allebei een benauwd, bedrukkend gevoel. Een beetje vreemd is het allemaal wel en ik weet ook echt niet wat ik ervan moet geloven, misschien zijn wij ook wel veel te nuchter voor dit soort dingen.... Maar volgens hun moet het toch echt helpen bij I.... Ze bellen volgende week op hoe het gaat en als we geen verbetering merken dan komen ze terug... Geen idee waarom, maar ik ben blij dat ze zelf heel tevreden zijn en in verbetering geloven hahaha!
Ik stem ook voor de volgende meeting bij Vlek!! Vond het soms erg rumoerig waardoor ik de helft gewoon niet hoorde.......................of ik begin doof te worden Giraf, appart! Maar baad het niet dan schaad het niet. Ik vind dat altijd wel een interessant wereldje, maar bij bf zijn familie is dat echt not done (geloof)
Zoooo, wij zijn ook thuis. Al even hoor. Ik vond het reuze gezellig en ik stem voor een volgende meeting bij Vlek! Ik vond het echt super om jullie eindelijk irl te zien en jullie prachtige kindertjes te mogen bewonderen! En de hele mooie buik van Nemo natuurlijk Vlek, wat is S toch een lief meisje! Ze heeft echt zo lief gespeeld in al die drukte! Zeep, beterschap voor P! Zo zielig als ze verkouden zijn. Giraf, ik hoop dat I nu beter slaapt. Dan zit ze volgende week ineens in mt 86, hihi. O heeft trouwens zijn cakeje de hele terugweg in zijn hand gehouden. Ik mocht hem niet openmaken. Hij vindt de strikjes veel te mooi. Merel, beterschap! Morgen even een dagje rust! Hier ook verdacht dikke klieren en een rauw gevoel met slikken