Part I of the 13 Musketiers

Discussion in 'De mama's' started by Meis85, Jan 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ik vond het vooral HEET!!!! Hahahahaha en klein. Dus jaaaaaa bij Vlek!! Lekker in de tuin :D:D Heeeeerlijk! Wanneer? Juli?:p
    Maar niet de VOLGENDE keer :).... Wilde eigenlijk wel naar Nemo gaan als de beeb er is :D Wie nog meer? :D

Giraf: Meid als toch werkt BOEIEN wat t dan is!!! Lijkt me zalig als je hiermee geholpen bent :)

Vlek: Jij alweer druk druk dus :) Wat is S een heerlijke meid!!! Echt genoten van haar gebabbel :)

All: Als ik nu jullie berichtjes lees, "hoor" ik jullie stemmen er bij HAHAHAHAHAHA LOL

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    bij de volgende meeting neem ik J ook mee!!! Voelde me een beetje schuldig toen hij zei "mama met F een dagje weg geweest"
    Heb hem beloofd de volgende keer met hem een dagje weg te gaan.

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    En S was zoooooooooo lief!! Zet J de volgende keer bij S, misschien kan zij hem nog een beetje opvoeden hahaha

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

giraf; wat apart, hopelijk helpt het!

5. Zeepaardje

cinn niet ziek worden he?!!

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ik ooooooook LM!!! Lijkt me leuk alle peuters bij elkaar!! (ik stiekem NOG leuker dan de beebs hihihi ben dol op die interactie)

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Ha ha, dat heb ik ook dat ik jullie berichten nu hoor!
    Zo leuk ieders stem en evt accent erbij!
    En inderdaad Vlek wat heb jij een lekker meidje zeg! Ze heeft zich echt goed geamuseerd he!!!
    Inderdaad, het was wat krap en rumoerig, maar ach voor een eerste keer goed geslaagd. Maar was blij dat ik alleen jk in de gaten moest houden, met jp erbij was het niet te doen geweest!
    Wat fijn dat iedereen er met zo'n goed gevoel op terug kijkt, had ook anders kunnen zijn toch?

Cinnamon: ha ha, cakeje is hier allang verslonden! Maar super lief van Giraf! BB en ik zeiden in de auto al dat we ook het gevoel hadden dat we wat mee hadden willen brengen, maar wat he!?
    Volgende meeting een picknick en iedereen neemt wat lekkers mee!

En Nemo: je bent echt prachtig zwanger hoor! Ben oh zo benieuwd hoe jullie moppie eruit gaat zien!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Die interactie is inderdaad geweldig!!! alleen zit J in de "is van mij " en de "ik heb mijn oortjes kapot" fase *zucht*

9. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Wha ha, hier nog een met stukke-oren!:D

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ook dat is leuk ;)

11. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Volgens mij zou jp dolgraag mee gaan naar ons "clubje" :D

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Whahahahahahaha lekker ding is t ook!

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Als ik met J op stap ben vraag ik me wel eens af wat mensen denken als hij weer zo'n momentje heeft haha

14. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Gewoon: ohhhh goddank die van mij is niet de enige die dat doet!!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij zitten hier voor de 38000 keer Thomas de Trein te kijken en J praat gewoon mee met de tekst........................ik denk dat ik zo mijn bed maar in duik :D

16. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    4,276
    0
    0
    Ik moet van mezelf ook het bed in, morgen een lange (schoonfamilie) Paas-dag.....
    Maar ben nog beetje hyper en nog niet uitgepraat voor mijn gevoel.....:)

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hahahahahaha geweldig dat hij de tekst meespreekt!! :D:D
    En ja die momenten heeft Moos ook, maar ik ben gezegend met een schaamteloosheid wat dat soort dingen betreft hahaha. Kan me werkelijk mn r$$t roesten wat mensen dan van me vinden hahahahaha! :p
    Lekker slapen zo!! Kus!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

Dec 27, 2008
    4,141
    1
    0
    Zo hier de kindjes ook weer in bedje!!

vond het bere gezellig, maar wel onwijs druk door de benauwde ruimte. En ook ik voel mijn keel!! ach ja gaat wel weer over.

Volgende x bij Vlek, ik ben voor!!! (ideaal dichtbij hii) en S die kun je vaker mee nemen is ook een schatje he!! F had S gezien heeeeee zegt ze S.ilk.ie is daar zegt ze.

BB ik ga met je mee naar nemo hoor baby kijken!! heerlijk

LM, hiii doof aan het worden! en knoflook niet geroken hoor.

Cinn, leuk ook om je man en O te zien, wat een leuk kereltje is dat zeg die O!! lief hoor

Nemo, jij nu druk met de verjaardag van je ML, fijne avond!

Jadore, jij ook weer veilig thuis met N? wat een stoere bink is dat!

Giraf, oooh nee had ik niet mee gekregen en ja ik ben ook baad het niet schaad het niet!! hoop dat je langzaam effect kan merken en waar dat dan door komt boeien!!! als ze maar lekker slapen toch!

Quint, ook weer lekker thuis, en wat is L een tervreden menneke en zo;n kleintje bij die beer van mij al weer, maar heerlijk hoor

Rasp, zag dat je ook weer thuis was, en J lekker geslapen op de terugweg heerlijk, moe van alle indrukken die hij op heeft gedaan, maar wat een schatje is het ook en wat lijkt hij op V zeg!!

Merel, ml smolt van de foto van JK en T samen zo lief!!! en ze had toch dr sapje op gedronken he!! goed hoor!!

BB, die ene foto waar ik opsta heel charmant zeg moet net lachen of zo jee wat een peerdenbek hiiii ik zeg verwijderen!!

Heeft iedereen een leuke ochtend middag gehad?? en was het zoals verwacht, toch gek maar zo gewoon vond ik!!!

En Merel jij riep heeee ik had jou heel anders voor gesteld?? wat vond je zo anders dan??

(Ik lig nu heerlijk op de bank ben kapot!! heb al een uurtje geslapen zonet! )

19. Zeepaardje

lm dat is hier ook met thomas de trein haha, kan het geluid wel uit zetten:D

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Ja heb ik ook!!! alsof we het er nog even langer over moeten hebben :)

Share This Page