@Vlek, niet te veel drukte voor jullie dus, lekker hoor, lekker met het gezin genieten! Succes met het voorbereiden op de wedstrijd, hoe voel je je trouwens?
Goedemorgen meiden!! Allemaal leuke drukke dag gehad gisteren met veel eitjes zo te lezen. Wij hadden gisteren een brunch om 11 uur bij zwager fn schoonzus, erg lekker!! 's Middags met sz war horse gekeken en daarna met zijn alleen naar een grote speelweide geweest. Daarna eten en naar mijn ouders. F heeft hooguit een uurtje geslapen die dag dus vandaag weer de 3 r-en. Mannetje moet helaas werken
Vlek, een rustige dag is ook wel lekker. Was gister echt heerlijk weer om met je paardje bezig te zijn.
Dames allemaal een fijn pasen? Wij hebben gisteren een volle drukke, maar gezellige dag gehad Ik ben wel echt ziek geworden. Dikke rode amandelen met witte punten en zeer pijnlijk en koorts... Hoesten. Even aankijken en anders toch even HAP, want Moos heeft t nu ook Merel: Hahahaha ja als ik vantevoren zou weten dat ze zo gezellig zouden gaan kwebbelen, had ik de speen er wel uit gedaan, maar ze hadden beide net in de buggy geslapen Ze hebben het over hoge bomen en dat je er niet uit moet vallen, want dan gaat het BOEM. En over de wolken die heel hoog zijn.
Morge! He gadver BB, zou ik je dan toch aangestoken hebben........SORRYYYYYYYY! Ik stond gisternacht op het punt de HAP te bellen, maar ben met 2 paracetamols toch weer in slaap gevallen. Nu vanmorgen lijkt het op zijn retour. Heb nu alleen steeds meer last van de tanden waaronder het tandvlees is weggehaald.....beetje eng.....super gevoelig vooral na het eten....hopelijk is dat normaal....heb geen zin in nog meer tramelant... LM: leuke drukke dag gehad dus! VlekL vandaag zusjes tijd en daarna lekker niks, ook fijn! Veel plezier met je paardje! Zeep: auwah ML dus de klos? Oeh, ik zou het nog niet willen, mij iets te definitief nog.... Iedereen fijne 2e paasdag! xx
Merel: Ah gekkie dat hoeft niet!!! Kun jij niks aan doen! Wat vervelend van je tanden! Beterschap. Bij mij hielp spoelen met hextril heel goed!! Hebben ze bij t tref Ja als t vanzelf over gaat, hoef ik niet naar de HAP... Zal eens paracetamol nemen...
Maar ik kan bijna niet praten, zo'n dikke aardappel in mn keel en doet echt zeer! had jij ook koorts? Ik heb niet zo'n nekpijn...
Meiden vervelend dat jullie je zo ellendig voelen!! Veel sterkte!! ML moet werken dus mijn zus en ik gaan over een uurtje richting Ballorig. Kan J lekker spelen
LM: Leuk! Ballorig, hebben ze zich vermaakt? Rasp: Jij ook druk druk dus Hier; Om 19:00 was het stil in huize BB WAUW! Normaal is het kindertijd tot zeker 20:00/20:30, maar nu moesten ze even bijslapen denk ik. Heerlijk kan ik ook zo met een cetamolletje in bedje kruipen... Kus kus!!!
Hoi meiden, heb meegelezen hoor, iedereen fijne dagen gehad?? en beterschap voor de zieken!! Hier druk druk met wassen strijken en inpakken en voor al kijken of ik alles heb hiii truste voor zo
merel; hier was het toch al zeker 2 kids is genoeg... sterkte met tand! bb beterschap lm; welke ballorig ben je geweest...? die in zutphen moet ook erg leuk zijn ben zelf nog nooit naar zo iets geweest... hier is ook alles stil knuffels
Oh, zijn jullie een surprise party aan het organiseren voor de musketiertjes die geen FB hebben? Leuk! Doe ik net of ik van niks weet en dan reageer ik heel enthousiast...... Paasdagen zijn gelukkig weer achter de rug. Opa's en oma's hebben voor de verandering eens een keer goed geluisterd naar ons: De kleinkinderen hadden bij de ene opa en oma een klein mandje met 5 eitjes erin en bij de andere opa en oma een paashaasje van chocolade Hier ook kindjes die weer lekker van slag waren door alle drukte, vandaag papa dag, dus die bleef lekker thuis met de kindjes. J zal wel de hele dag op bed liggen, slaapkoppie, en hij ging met I een verrekijker knutselen. Ik zou nog een update geven over het slapen: Dan ben ik snel klaar, het is nog steeds K*T Terwijl er volgens de spirituelen al zeker verbetering te zien moeten zijn..... *zucht* ik wil het er eigenlijk ook helemaal niet meer teveel over hebben, want ik krijg nog eens een depressie door het slaaptekort Nu weer hard aan het werk, ahum, of iig doen alsof
Het is nu trouwens net half 8 geweest en we hebben nu alweer 2 gasten! Wie oh wie wil er nog meer stiekem een musketiertje zijn????
goedemorgen deze morgen !!!!! iedereen het pasen, de chocolade en het paasvuur overleefd ?? beterschap voor alle zieken, een dikke digi kruf !! giraf, hihi dat dacht ik ook toen ik al die berichten zag , maar het ging allemaal over afgelopen zaterdag. wat balen dat I nog steeds niet zo goed slaapt, misschien is ze nu alles aan het verwerken van het schoonmaken ? er zijn nu geen dingetjes meer op haar kamer, is natuurlijk ook weer vreemd. kun je wel merken dat ze rustiger is, of gewoon totaal geen verandering ? nemo, nog 2 daagjes !!!!! en dan lekke rnietsdoen en genieten van het geschop ik je buik !! zeep, wel definitief idd, maar als jullie het beiden zeker weten. is wel makkelijker met alles denk ik. iedereen een dikke knuf vanuit een grijzig oosten.
Vlek Hier is het ook al zo grijs buiten, het lijkt wel herfst! Maar met I zijn er echt totaal geen veranderingen helaas. Volgens die mensen zou het huis binnen 24 uur 'schoon' zijn, het is vrijdag gebeurd, dus zou het vanaf zaterdag alleen maar beter worden.... Tja, het was het proberen waard he, ik zal het nog niet helemaal opgeven, maar ik heb geen hoop meer Ik ga maar met de tante van ML mee, die had ook een dochter die niet sliep en die zegt "zodra ze naar de kleuterschool gaan, slapen ze allemaal door" Dus nog 2 jaar doorbikkelen Hoe is het met alle zieke/snotterige/zerekeeltjes musketiers?
Goedemorgen musketiertjes Bah wat een weertje @giraf jee balen dat er nog geen verandering is, snap dat je er ook niet meer over wil praten hoop dat maby langzaam nog wat verandering komt duim igv wel dr voor @vlek jullie ook lekker paasweekend gehad, alles weer achter de rug. Lees dat we op de laatste paginate van dit topic zijn aangekomen !!!