Part I of the 13 Musketiers

Discussie in 'De mama's' gestart door Meis85, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aaaaah Giraf, dikke knuf hoor meid, het is niet niks he. Werkse!!

Dames ik reageer zo even op jullie maar ik zou eerst graag even wat willen laten zien aan jullie. J. heeft sinds gisteren uitslag op zijn gezichtje en ik heb er even foto's van gemaakt om jullie te laten zien. Ik ben bang voor eczeem......:(
    Ik heb er al wat moedermelk op gesmeerd en ik moet morgen sowieso met hem naar het CB dus dan kunnen zij het ook even bekijken.

2. raspberry

Herkennen jullie het?

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Rasp, arme J toch op zijn wangetje, sinds wanneer heeft hij er last van dan? oh zie net gister. maar je geeft BV toch? zouden ze eigenlijk geen uitslag van kunnen krijgen toch?
    hoop dat het weer wegtrekt en geen eczeem blijkt te zijn. heb je evt nw wasmiddel of zeep of zo?

(kan alleen zeggen dat T op de zijkant van zijn hoofd eczeem heeft, bij CB zeide ze goed vet houden verder niets aan doen tegen mij dus dat doen we braaf;))zal straks wel even een foto maken voor je als je wil??)

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    wel een heel knap mannetje is J zeg!!;)

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Sorry het lijkt wel op het exceem wat Moos heeft.... Hij krijgt het erger van koemelk...
    Zo zag t er bij hem uit de allereerste keer (is wel nat want hij zit in bad):

6. raspberry

@Meis, Ik geef inderdaad BV maar daarmee zijn ze helaas niet tegen alles beschermd. Het zit alleen aan de linkerkant van zijn gezichtje maar hij is er niet anders van heb ik et idee en eczeem jeukt doorgaans heel erg en hij lijkt geen jeuk te hebben.
    En ik gebruik voor hem altijd hypoallergene wasmiddel van Robijn en ben niks anders gaan gebruiken.
    Ben benieuwd naar een foto van T, kan ik even vergelijken. Dank je wel!!

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    nog 1

8. raspberry

@BB, dank je wel! Ja het lijkt er wel op he...:( Ben jij er destijds mee naar de huisarts gegaan? Zo ja, wat kreeg je er toen voor?

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh en bij Moos jeukte t toen ook niet.. Nu wel :(

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja ben naar de HA gegaan en kreeg eerst ook de tip vaseline. Maar daarmee ging het niet weg. Toen kreeg ik hydrocortison voorgeschreven, maar dat is hormoonzalf en ik durfde daar eerst niet aan. Dus naar de homeopaath. Maar toen kreeg ik kamillosan voorgeschreven en daarvan brak de exzeem vreselijk uit, hij zag er echt niet meer uit zooooo zielig! Dus toch gaan smeren, maar het was al te erg. Dus nu al 2 jaar triamcinolonzalf en daarmee hebben we het heel goed onder controle!!

11. raspberry

Heh shittepetit, tja hormoonzalf is ook niet mijn idee maar het werkt wel. Maar hij is nog zo klein....:(:(
    Maar eerst maar even afwachten, en misschien is het ook wel met iets van lanoline te verhelpen eerst.

12. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    nemo, lekker vooruit zicht zeg !! sterkte nog even.

giraf, nog eventjes en je kunt weer naar huis !! lijkt me ook niets hoor om baby achter te laten bij de opvang. dikke knuf voor jou !!

rasp, ziet er niet heel fijn uit idd, vet houden is altijd goed, kan het tenminste niet opengaan, hopenlijk heeft de cb een oplossing.

BB, ik zie je 2e foto niet :( oh ja nu wel !! ziet er wel heel heftig uit zo :(

zo vanochten uitgeslapen met ML tot half 9 :$, ach ja moet ook een keer kunnen he. we hebben iemand die de maandag en dinsdag ochtend melkt dus de koeien hebben hun aandacht al gehad.
    vanmorgen mega boodschappen gedaan, alles was op :), krijg je ervan als de vrouw veel van huis is geweest he.

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, heerlijk uitgeslapen dus, en even een vracht boodschappen gehaald. moet ook zo op zijn tijd he.
    Hoe is het verder ben je al ongi of bijna?

Rasp, ja nou lijkt wel heel erg hoor dat van T hij heeft het van af zijnoof naar achter in zijn haar zeg maar. Ja moest het vet houden, en heb zelf van die Dermol.ux?? gekocht bij de drogist als het heel erg jeuk want hij krap er wel aan en daar word het dan iets minder vurig van. Maar het ligt echt op de huid. ben zelf geen voorstander van hormoonzalf vroeger zelf ook gehad en pigmentstoringen in de huis van gekregen:)
    maar als T-tje wakker is ga ik foto maken voor je.

14. raspberry

@Meis, oke, dank je wel!!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    meis, tot woensdag nog provera slikken, en dan hopenlijk snel ongi. hoe gaat het verder met je, kun je eerder terecht voor de uitslagen ?

BB, nog bedankt voor je lieve PB-tje, lieverd !!
    houd ML zich een beetje aan zijn belofte om minder op te treden? ik zat laatst nog te denken aan wat jij zei, dat ze pas laat moeten optreden maar ze wel al om 19.00 er moeten zijn, kan de rest van de band dan niet op tijd gaan en jou ML eerst jou helpen met de kinderen in bed doen en dan gaan ?

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    de hormoonzalven van tegenwoordig zijn supermild aldus mijn HA... ik mocht ook in mn zwangerschap Moos gewoon insmeren zonder handschoentje of zo. om het te onderhouden hebben we cetamacrogolvaseline. Tja het was dat of een kind onder de exzeem!

17. raspberry

Ja precies, ik wil ook echt niet dat het erger gaat worden dus als hormoonzalf moet dan doen we dat hoor. Maar uiteraard hoop ik gewoon dat het geen eczeem is.
    Ik herinnerde me trouwens net dat hij er eerst een streep had zitten omdat hij zich daar gekrapt had.....misschien is het een reactie daarop?......
    Nou ja, ik hoor morgen wel hoe of wat.

Bedankt voor jullie meedenken meiden!!

18. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vlek, nu donderdag MRi en dan volgende week woensdag uitslag, dus nog even wachten
    Oh nou hoop dat je ongi snel komt dan kan je weer verder he, op na de volgende ronde!! dat het maar een hele mooie mag worden.

BB, oh ja dat geloof ik meteen dat hormoon zalf milder is geworden, maar als ik met dermo onder de duim kan houden doe ik dat liever, daar zitten geen hormoon toevingen in, voor F heb ik ook keer hydrocorti gehad ze had een ringwormpje.

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    graag gedaan vlek!! ja doen ze soms ook wel zo.. lief dat je meedenkt!

20. raspberry

@Vlek, wat heerlijk dat je lekker hebt kunnen uitslapen met ML, af en toe zoooo belangrijk!!
    Dus nog een paar dagen en dan weer ongi.......en dan MOET het deze ronde goed voor je uitpakken hoor liefie!! Het is zo oneerlijk nu!

Deel Deze Pagina