Hieper de Piep Hoera!! een hele fijne dag vandaag, laat je maar lekker verwennen. en speciaal voor jou ben ik nog even druk geweest in de keuken Bekijk bijlage 216117
Gaaf Vlek! En de muziek: hahaha geen idee heb ik ML voor En nee oude bomen indd niet verplanten ... ook een taai vrouwke geweest die oma van jou. Zeepje: Oei arme oma ook... Die oma's van tegenwoordig!! Meiden bedankt!! Of ik iets leuks ga doen? Niet speciaal krijg gewoon wat bezoek Mits mijn oma niet overlijdt natuurlijk... Ik heb mooie kunstwerkjes van mn kindjes gekregen en 100,- shopgeld van ML hahahahaha.
Merel: Mocht je een stukske vlaai willen, je bent welkom hoor De rest ook natuurlijk, maar das wel ver
Zooo lief. Via hy.ves heb ik 2 dames lerek kennen die prachtige spulletjes haken en verkopen, voor een goed doel in Afrika. Ook de mooiste babyborn jurkjes en accessoires Ik heb voor M hele mooie slofjes gekocht en voor haar neefje R ook, met een stoere ster er op
Babbel, lekker verwend dus al, ik gedachten eet ik een stukje vlaai. en wat leuk die slofjes zeg, stoere meid is je lieverdje toch
Wauw die gehaakte slofjes zijn echt mooi!!!Die mevrouwen maken wel mooie dingen zeg.. En helemaal niet duur! daar gaat mijn goede voornemen om niet meer zoveel te shoppen voor de kinderen....
Kom onze oude taart feliciteren met haar verjaardag!!!! Lang zal ze leven lang zal ze leven!!! Een hele fijne dag vandaag en een dikke zoen! Giraf, hele leuke foto's, meid. I en J lijken op elkaar! Vlekkengek, las dat je ei kwijt is geraakt, balen lieverd. Maar maandag nieuwe vruchtbare ronde dan, ik ga weer duimen. Zeepje, sterkte met je oma. BB, jij ook sterkte. Vind het heel erg voor je oma. Hoe oud is ze? Lieverds, heb echt geen tijd voor ZP, bergen was, strijk en post stapelen zich hier enorm snel op. Ik ben ook ziek geweest dus alles bleef keurig liggen Het gaat nu wat beter dus moet ik gauw wat gaan doen, he. Schoonouders zijn ook nog op bezoek, heb een teddybeer pak voor L gekregen (vreselijk of mag ik het niet zeggen ).